وب‌سایت شخصی وحید محمدی

5 رای    میانگین 4.8 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

وحید محمدی متولد و ساکن تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، از جوانان پویا و فعال در عرصه گردشگری کشور می‌باشد.

وحید محمدی هم‌اکنون به عنوان مشاور فروش و بازاریابی در شرکت خدمات مسافرتی-گردشگری مرغاب و در شرکت مبین نت به عنوان کارشناس واحد بازاریابی و فروش مشغول به فعالیت می‌باشد. همچنین او از دوران دبیرستان در محیط‌های مختلفی از جمله شرکت سخت‌افزاری، دفتر اسناد رسمی، شرکت مپنا و... مشغول به کار بوده است.

او همچنین به عنوان تور لیدر در تورهای طبیعت گردی و جهان‌گردی فعالیت دارد.

به سفارش ایشان در بهار سال 1393 وب‌سایت شخصی وحید محمدی توسط همورا راه‌اندازی گردید. تجربه‌ها و افکار او در قالب دست‌نوشته‌، اطلاعات شخصی و کاری، اطلاعات گردشگری و... از مواردی است که در سایت ایشان به اشتراک گذاشته شده است.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
مجتمع مسکونی باغ بهشت
پروژه مسکونی باغ بهشت به مساحت حدود 9 هکتار، متعلق به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) بوده که با سرمایه‌گذاری بانک حکمت ایرانیان در حال ساخت می‌باشد. این مجتمع شامل 14 بلوک (برج) و هر یک به تعداد 12 طبقه می...
اطلاعات بیشتر
بانک حکمت ایرانیان
بانک حکمت ایرانیان، یکی از بانک‌های تجاری خصوصی در ایران است که از سال 1388 فعالیت خود را با هدف انجام امور بانکی ارتش و همچنین ارائه خدمات بانکی به دیگر هموطنان آغاز نمود. همچنین قبل از این تاریخ به عنوان صندوق تعاون بتاجا و...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)