هایپرشیا

9 رای    میانگین 4.6 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

چندی پیش چندین نفر از فعالان عرصه گردشگری کشور در قالب پروژه‌هایی در کنار هم جمع شدند و سر انجام از خرداد ماه سال 1393 بصورت مستقل فعالیت‌های خود را در این عرصه با نام شرکت هایپرشیا آغاز نموند.

شرکت گردشگری «هایپرشیا» با هدف رشد فضای گردشگری و با تکیه بر ارزش‌های توسعۀ پایدار، بهبود مستمر و یاری جستن از همراهان، تلاش دارد تا در گسترش فرهنگ گردشگری و سفر نقشی داشته باشد.
برای معرفی بهتر هایپرشیا شاید مناسب باشد که ارزش‌هایی که کارکنان و مدیران آن به پایبندی به آنها تاکید بسیار دارند را بدانیم:

  1. دوستی بیافرینیم
  2. تغییرات را بیازماییم
  3. لبخند بیاموزیم

لازم به ذکر است هایپرشیا علاوه بر تور بزرگسالان، تورهای کودکان را نیز برگزار می‌نماید و تنها مجری تخصصی در این زمینه می‌باشد.

 

یوتاب در هایپرشیا

هایپرشیا در بدو تاسیس خود اقدام به خریداری نرم‌افزار یوتاب در تابستان 1393 نمود. مهمترین دلیل این اقدام، فراهم نمودن زیرساخت‌های سازمانی و امکان برنامه‌ریزی منسجم در آژانس عنوان شده است.

 

مشاوره مدیریتی

توانمدسازی سازمان، فروش و مارکتینگ، توسعه کسب و کار و راهبری استراتژی از جمله موضوعاتی است که همورا از اواسط تابستان 1393 با عقد قراردادی اقدام به مشاوره مدیریتی به هایپرشیا نموده است.

 

طراحی لوگو

لوگوی شرکت هایپرشیا توسط یکی از گرافیست‌های همورا طراحی شده که مورد استقبال مدیران آن شرکت قرار گرفت.

 

طراحی سایت مبتنی بر یوتاب

پس از استقرار نرم‌افزار یوتاب، هایپرشیا تصمیم به طراحی وب‌سایت، مبتنی بر یوتاب نمود که در اواخر تابستان 1393 در آدرس اینترنتی این شرکت بارگذاری شد. در این فاز امکان تعریف سفر، طبقه‌بندی سفرها، رزرو آنلاین و... فراهم شده است.

 

ایمیل مارکتینگ

هایپرشیا همچنین برای اطلاع رسانی مناسب و افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به عقد قرارداد ایمیل مارکتینگ از مهرماه 1393 با همورا نمود. نمونه‌ای از ایمیل‌های ارسالی هایپرشیا را اینجا مشاهده نمایید.

ارتقاء سایت مبتنی بر مینا (جدید)

پس از راه‌اندازی فاز یک وب‌سایت هایپرشیا، فاز 2 پروژه، جهت ارتقاء وب‌سایت، مبتنی بر نرم‌افزار مینا اجرا و رونمایی گردید. در این فاز امکاناتی نظیر تعریف سرویس‌ها و زیر سرویس‌ها، درج مطلب، طبقه‌بندی مطالب، درج عکس و آلبوم، درج نظرات برای هرکدام از مطالب و... به وب‌سایت هایپرشیا اضافه گردید.

راه‌اندازی سایت انگلیسی هایپرشیا

طبق توافق‌های صورت گرفته در تابستان سال 1394، سایت انگلیسی هایپرشیا با هدف جذب گردشگران خارجی (Incoming)، راه‌اندازی شد. این سایت طراحی سازگار با موبایل و تبلت داشته و ریسپانسیو می‌باشد. برای مشاهده این سایت اینجا کلیک نمایید.

سایت انگلیسی هایپرشیا

 

سایت فارسی هایپرشیا - طراحی جدید

در ادامه همکاری‌های فی‌مابین همورا و هایپرشیا، سایت فارسی این مجموعه نیز بروز گردید. این سایت دارای طراحی کاملاً متفاوت از سایت قبلی بوده و ریسپانسیو می‌باشد.

همکاری‌های نزدیک بین همورا و هایپرشیا همچنان ادامه دارد. از شما دعوت می‌شود برای آشنایی بیشتر با شرکت هایپرشیا اینجا را کلیک نمایید.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی، توسعه

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
دالاهو
دالاهو یکی از آژانس‌های گردشگری خوشنام در برگزاری تورهای طبیعت گردی در ایران است که پس از 5 سال تلاش بی‌وقفه توانسته بیش از ۶۵ هزار نفر را در سفرهای مختلف همراهی نماید. دالاهو در سال ۱۳۸۹ با عقد قراردادی، همکاری...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
ناشناس
1395/04/30 17:14
وب سایت طراحی شده از نظر کاربری بسیار آسان و باید تبریک گفت.
پاسخ دهید...
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)