خبرگزاری:

ایلنا

6 رای    میانگین 4.2 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

ایلنا (خبرگزاری کار ایران) یکی از خبرگزاری‌های مطرح و شناخته شده‌ی ایران است که فعالیت‌های خود را از سال 1378 آغاز نموده است. شرکت همورا طراحی سایت، نرم‌افزار تحریریه و همچنین پشتیبانی و توسعه‌ی آن را از شهریور 1391 تا اسفند 1393 بر عهده داشته است.

این خبرگزاری (کار ایران - ایلنا) که توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود با بهره‌مندی از تعداد زیادی از جوانان علاقه‌مند، حرفه‌ای و مشتاق (خبرنگاران، دبیران و سردبیر) توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد. اخبار تهیه شده در ایلنا از طریق وب سایت رسمی آن که توسط همورا راه‌اندازی شده است به آدرس http://www.ilna.ir در دسترس عموم قرار دارد.
در ادامه به طور کلی، خلاصه‌ای از فعالیت‌های همورا و اقدامات صورت گرفته آمده است:
  • ایلنا در سال 1389 تصمیم به توسعه و تغییر در نرم افزار تحریریه خبر و وب سایت خود نمود که نهایتاً یکی از محصولات نرم‌افزاری همورا سیستم با نام «مینا»، به عنوان نرم افزار جایگزین توسط ایلنا انتخاب شد. «مینا» نرم‌افزاری است که با استفاده از آن به راحتی می‌توان امور تحریریه‌ی خبر و وب سایت خبری را مدیریت نمود.
  • در شهریورماه سال 1391 (به مناسبت عید فطر) «نرم افزار مینا» به همراه وب سایت جدید ایلنا رونمایی و به بهره برداری رسید.
  • کاربرپسندی و آسانی کار با مینا به حدی بود که خبرنگاران ایلنا در سراسر کشور، بلافاصله پس از راه اندازی و بدون آموزش اقدام به ارسال بیش از 200 خبر نمودند.
  • ایلنا بواسطه‌ی استفاده از وب سایت جدید طراحی شده توسط همورا و تلاش خبرنگاران پر تلاش خود توانست در کمتر از 4 ماه از زمان راه اندازی رتبه خود را در رنکینگ الکسا به شدت افزایش دهد. (از 1500 در ایران به زیر 380)
  • خبرگزاری ایلنا اولین وب سایت خبرگزاری در ایران بود که با استفاده از امکانات وب سایت جدید خود نظرات کاربران را در سایت انتشار داد. این کار که به نوعی ساختار شکنی محسوب می‌شد و تنها در وب سایت‌های تحلیلی و خبری (و نه خبرگزاری) وجود داشت توجه دیگران را به خود جلب نمود. تا جایی که خبرگزاری های دیگری مانند مهر، فارس و... در پی اقدام ایلنا دست به انجام چنین کاری زدند.
  • امکان طبقه‌بندی خبرهای استانی، درج فیلم، نمایش پرچالشترین و پربیننده ترین مطالب، نسخه موبایل، RSS بر اساس تمام طبقه‌بندی‌ها و جستجوی پیشرفته از جمله امکانات جدید سایت ایلنا می‌باشد.
  • امکان تعریف انواع سطوح دسترسی (برای خبرنگاران، دبیران، سردبیران، مسئولین عکس و...)، امکان انجام گزارشگیری‌ها، تبدیل سایز اتوماتیک عکس‌ها و مدیریت بخش‌های مختلف سایت از جمله محاسن استفاده از نرم‌افزار مینا می‌باشد.
  • در انتخابات سال 1392، همورا با طراحی نرم‌افزاری خاص جهت اعلام نتایج باعث شد تا این وب‌سایت به عنوان یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌های اعلام نتایج معرفی گردد.

خبرگزاری ایلنا

 

ایمیل‌های روزانه به اعضای خبرنامه

ایلنا در دی ماه سال ۱۳۹۲ تصمیم به ارسال ایمیل به اعضای خبرنامه خود نمود. بدین ترتیب که روزانه منتخبی از مهم‌تربن خبرهای همان روز بین ساعت ۵ الی ۶ بعدازظهر به اعضا ارسال می‌گردد. این مهم به بخش ایمیل مارکتینگ همورا واگذار شد.

 

پایان همکاری

با تغییر مدیران و کارکنان خبرگزاری ایلنا در اواخر سال 1393، خبرگزاری تصمیم به تغییر وب‌سایت خود نمود.
خدا را شاکریم که در طول مدت همکاری 2/5 ساله، این وب‌سایت و شرکت همورا به خوبی از عهده‌ی مسئولیت‌های خود برآمده و خبرنگاران و کاربران رضایت کامل نسبت به این موضوع داشته‌اند.

برای دوستانمان در ایلنا، بهترین‌ها را آرزومندیم.

آخرین وضعیت همکاری: پایان همکاری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
نرم‌افزار مینا
این نرم‌افزار جهت طراحی و راه اندازی سایت‌های خبرگزاری، اطلاع‌رسانی، تولیدی و خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که این پکیج توسط تیم فنی و متخصص همورا طراحی، پیاده‌سازی و پشتیبانی می‌گردد لذا ...
اطلاعات بیشتر
ملت آنلاین
ملت آنلاین نام وب سایتی خبری و تحلیلی است که با استفاده از نرم افزار مینای همورا وب سایت خود را راه اندازی نموده و اقدام به انتشار مطالب جذاب و خواندنی می‌نماید. ملت آنلاین «پنجر‌ه‌‌ای به سوی ارتباط و آگا...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)