گردشگری

ایران دهکده

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

با توجه به افزایش روزافزون فعالیت در حوزه‌های گردشگری، بکارگیری روش‌‌ها و رویکردهای متفاوت توسط اینگونه شرکت‌ها باعث ایجاد انگیزه در مشتاقان به سفر و مطرح شدن در این عرصه می‌گردد. ایران دهکده یکی از این شرکت‌هاست.

ایران دهکده از جمله آژانس‌های گردشگری است که با رویکردی خاص و جالب در نظر دارد گامی مثبت در جهت صنعت گردشگری و طبیعت‌گردی بر دارد. این شرکت که در بهار سال 1394 به تاسیس رسید با ایجاد کمپین‌ها و دهکده‌های کوچک در سراسر ایران دوستداران طبیعت را به تماشای نقاط دیدنی ایران فرا می‌خواند.

یوتاب

ایران دهکده در مراحل ابتدایی تاسیس شرکت با توجه به نیاز خود و بازخوردی که نرم‌افزار یوتاب در شرکت‌های گردشگری داشته است، قرادادی برای خرید یوتاب با همورا منعقد نمود و بعد از مدت زمان اندکی از این قرارداد، یوتاب در این شرکت راه‌اندازی گردید.

طراحی سایت مبتنی بر یوتاب

پس از قراداد فروش یوتاب و راه‌اندازی آن، طراحی سایت اولیه این شرکت مبتنی بر یوتاب به کارشناسان همورا سپرده شد. هم اکنون این فاز به بهره‌برداری رسیده است.

طراحی سایت مبتنی بر مینا

پس از راه‌اندازی نسخه اولیه‌ی سایت ایران دهکده، پیرو توافق‌های بعدی، طراحی سایت‌ جامع‌تر مبتنی بر نرم‌افزار مینا و با امکانات بیشتر جهت اشتراک‌گذاری مطالب مرتبط با حوزه‌ی گردشگری و انتشار اخبار ایران دهکده در دستور کار قرار گرفت که اقدامات آن در حال انجام می‌باشد.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
دالاهو
دالاهو یکی از آژانس‌های گردشگری خوشنام در برگزاری تورهای طبیعت گردی در ایران است که پس از 5 سال تلاش بی‌وقفه توانسته بیش از ۶۵ هزار نفر را در سفرهای مختلف همراهی نماید. دالاهو در سال ۱۳۸۹ با عقد قراردادی، همکاری...
اطلاعات بیشتر
آخشیگان
آخشیگان نامی قدیمی و آشنا در صنعت گردشگری و طبیعتگردی بوده و هست. از آخشیگان به عنوان برگزارکننده‌ای مهربان و دوست داشتنی یاد می‌شود. آخشیگان، همورا را برای راه اندازی وب سایت و زیر ساخت‌های نرم افزاری آژانس خود انت...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)