ارتباط سایت و یوتاب

3 رای    میانگین 5.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

در این مطلب به سوالات زیر پاسخ داده می‌شود:

  1. درخواست تغییرات یوتاب و سایت با چه الگویی امکان‌پذیر است؟
  2. چرا در یوتاب امکاناتی است که در سایت نیست؟

یوتاب یک نرم افزار CRM است که از سال 1389 شروع به تولید شده و همه روزه به روز رسانی‌‌هایی دارد. این نرم‌افزار برای شرکت خاصی طراحی نشده و در شرکت‌های مختلفی در حال استفاده است. شما نیز یک لایسنس برای استفاده از آن را دارید. با این توصیف لطفا به موارد زیر توجه بفرمایید:

  1. چرا در یوتاب گزینه‌هایی است که در وب سایت ما فعال نیست؟ یوتاب صرفا یک پنل وب سایت نیست و نرم‌افزاری جامع‌تر است که به عنوان CRM مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به نیازسنجی قبل از طراحی سایت و توافقات قراردادی مستند، برخی از موارد یوتاب ممکن است برای سایت شما فعال شود. حتی ممکن است از یک امکان قسمتی از آن برای سایت شما فعال باشد؛ برای مثال ممکن است در یوتاب شما بتوانید برای یک اسلاید، 10 عکس انتخاب کنید، اما در سایت فقط 3 تای آن را نمایش دهد. بنابراین، بدیهی است که بسیاری از فیلدهای موجود در CRM، در وب سایت شما وجود نداشته باشد.
  2. آیا همورا می‌تواند برخی مواردی که هم اکنون در یوتاب هست را برای سایت اضافه کند؟ بله. با دریافت هزینه و زمانبندی این کار انجام می‌شود.
  3. آیا همورا می‌تواند موارد جدیدی را به یوتاب اضافه کند و آنها را در سایت نیز مورد استفاده قرار دهد؟ بله. پس از بررسی و توافق طرفین این امکان وجود دارد. این موضوع چون در هر دو سمت یوتاب و سایت نیاز به برنامه‌نویسی دارد، بدیهی است که هزینه و زمان اجرای آن از هزینه مورد قبلی (که در یوتاب امکانی هست اما در سایت نیست) بیشتر می‌شود.
  4. آیا همورا می‌تواند قیافه سایت را براساس سلیقه شما تغییر دهد؟ بله. همورا سایت را براساس آنچه که شما می‌گویید با دریافت هزینه و طبق زمانبندی انجام می‌دهد. اگر موضوعی از نظر همورا اصولی نباشد، تلاش می‌شود تا شما را متقاعد کنیم؛ اما حرف آخر در طراحی UI/UX را شما می‌زنید.
  5. آیا خطاها یا باگ‌ها در یوتاب و سایت به صورت رایگان انجام می‌شود؟ بله. در زمان پشتیبانی، خطاهای حساس و بحرانی که منجر به توقف کامل کار و اختلال در هر یک از فرآیندهای اجرایی شما می‌شود حتما و به صورت رایگان انجام می‌شود. یادآور می‌شود طبق قرارداد، مواردی که به اشخاص سوم مرتبط است، با قرارداد موضوعیت ندارد شامل هزینه می‌شود. مانند: پشتیبانی هاست یا سرور، درگاه بانک، حملات هک مانند DDOS، اینماد و...
  6. فارغ از موضوع سایت، آیا همورا می‌تواند یوتاب را به سلیقه شما تغییر دهد؟ همورا درخواست‌های مشتریان را به صورت زیر طبقه‌بندی می‌کند و برخی از آنها را ممکن است انجام بدهد یا ندهد:
    • شما ممکن است فعالیت خاصی انجام می‌دهید یا یک امکانی در یوتاب بخواهید که قبلا هیچ یک از مشتریان قبلی همورا انجام نداده‌اند. همورا حتما آن را در زمان پشتیبانی و با دریافت هزینه از طریق نرم‌افزار یوتاب یا نرم‌افزار مینا برای شما انجام می‌دهد. لازم به ذکر است، مقایسه یوتاب با سایر نرم‌افزارها یا استناد به فرآیند برای همورا ایجاد تعهد نمی‌کند که آن‌را با سرعت بالا و بدون هزینه انجام دهد. بنابراین قبل از خرید، یا حداکثر یک ماه پس از نصب نسبت به خریدتان اطمینان یابید.
    • یوتاب گزینه‌های بسیاری دارد که ممکن است هم اکنون مورد استفاده شما قرار نگیرد یا کاربردی نداشته باشد. آیا همورا می‌تواند آنها را حذف کند؟ یا مثلا بخواهید ترتیب یک سری فیلدها را در یوتاب تغییر دهید یا نام آنها را متفاوت کنید، آنها را حذف کنید یا فرآیندهای اصلی را تغییر دهید و... آیا همورا می‌تواند آنها را انجام دهد؟ اکثرا خیر. در این خصوص پس از شنیدن و بحث کردن در خصوص آنها با شما، نهایتا تصمیم می‌گیریم که انجام بدهیم یا ندهیم. اکثر این درخواست‌ها از سمت همورا پذیرفته نمی‌شود. چرا که با توجه به اینکه یوتاب برای شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و دایما در حال به روز رسانی است بنابراین نمی‌شود (یا بهتر بگم اصلا به صلاح نیست) شما نسخه متفاوتی نسبت به دیگران داشته باشید.
مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
تعرفه‌های مصوب سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سال 1397
در پیوست مصوبه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سال 1397 در خصوص انواع فعالیت‌ها و خدمات در حوزه‌ی انفورماتیک آمده است.
اطلاعات بیشتر
5 کارایی یک وب‎سایت گردشگری
از مزایای داشتن یک وب‌سایت برای کسب و کارتان چقدر آگاهی دارید؟ شاید فکر می‌کنید وب‌سایت نمی‌تواند به شما سودی قابل توجه برساند و یا با توجه به بودجه‌ای که دارید، ساختن وب‌سایت اشتباه است. ممکن است این...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)