23
آذر
1395
محتوای همورا
محتوای همورا
 

برگزاری بازارچه خیریه به نفع حیوانات بی‌سرپرست

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

چطور می‌تونیم به حیوانات بی‌سرپرست کمک کنیم؟ به غیر از نگهداری حیوانات آیا راه‌های دیگه‌ای برای حمایت اونها هست؟ شاید این سوال‌هایی باشه که برای خیلی‌ها پیش اومده!

همه‌ی ما برای یک بار هم شده شاهد آزار به حیوانات بی‌سرپرست و وضعیت ناراحت کننده اونها بودیم یا خبرش رو شنیدیم. شاید با دیدن این صحنه‌ها با خودمون فکر کردیم چطور می‌تونیم بهشون کمک کنیم. اما با توجه به مشغله روزانه و زندگی در محیط‌های آپارتمانی، نگهداری و رسیدگی به اونها برای ما به راحتی امکان‌پذیر نیست.
در این بین کسانی هستند که به صورت جدی، وقت، انرژی و پولشون رو در این راه صرف می‌کنند، ولی متاسفانه حجم آسیب‌هایی که به حیوانات بی‌سرپرست وارد میشه و همچنین هزینه‌های رسیدگی بهشون اونقدر زیاده که نمی‌شه به تنهایی از پسشون بر اومد. کمک به این دوستان فرصت مناسبی برای اونهایی‌ که می‌خوان سهمی در حمایت از حیوانات داشته باشند اما راهش رو نمی‌دونند.

بازارچه خیریه به نفع مرکز حیوانات بی‌سرپرست

مرکز حیوانات بی‌سرپرست شاهرود یکی از مراکزیه که برای موجودات بی‌گناه سر پناه و غذا مهیا کرده و به وضعیت سلامت و زندگی اونها رسیدگی می‌کنه. این عزیزان در پایان این هفته بازارچه خیریه‌ای ترتیب دادند تا ما هم بتونیم سهمی در این کار خیر داشته باشیم. از نمونه اجناس این جشنواره، شیرینی و شکلات‌های مخصوص شب یلدا و کریسمس، مجسمه‌های تزئینی، تابلو و یه عالمه چیزهای هیجان انگیز دیگه‌ست که از 5،000 تا 80،000 تومان به فروش می‌رسد.
این بازاچه با حمایت شرکت‌های دالاهو، هایپرشیا، همورا و کافه آنسو صورت می‌گیره و از 25 و 26 آذر ماه (پنجشنبه و جمعه) از ساعت 11 صبح تا 11 شب در کافه آنسو برگزار میشه. این دومین بازارچه‌ایه که در این زمینه برپا میشه. گزارش بازارچه خیریه قبلی رو می‌تونید از اینجا بخوانید.

کمک‌های هرچند کوچیک ما می‌تونه مرحمی برای این مخلوقات و همچنین محیط زیست کشورمون باشه.

 

دانلود: 171-720.mp4 (7,843KB)

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
از من تا بازارچه خیریه در آنسو
تا حالا شده یه کاری انجام بدی و احساس کنی که آدم مفیدی هستی؟ یا با انجام کاری احساس آرامش بهت دست بده و بخوای به دیگران هم توصیه کنی؟ من می‌خوام تجربه شخصی خودم در رابطه با کمک به حیوانات را باهاتون به اشتراک بگذارم شاید شما ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)