سایت خبری و تحلیلی:

ملت آنلاین

2 رای    میانگین 3.5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

ملت آنلاین نام وب سایتی خبری و تحلیلی است که با استفاده از نرم افزار مینای همورا وب سایت خود را راه اندازی نموده و اقدام به انتشار مطالب جذاب و خواندنی می‌نماید. ملت آنلاین «پنجر‌ه‌‌ای به سوی ارتباط و آگاهی» را به عنوان شعار خود انتخاب نموده است.

ملت آنلاین، اولین مطلب خود در سایت جدیدش (طراحی شده توسط همورا) را در تاریخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۹ منتشر نمود.

سیاست، اقتصاد، جامعه، فرهنگ، حقوق، بین الملل، دانش، سلامت، ورزش و عکس از جمله سرویس‌های این سایت تحلیلی می‌باشد.
یادداشت‌ها، پیشخوان، گرافیک ساده و زیبا، نسخه موبایل و کاربری آسان از جمله محاسن سایت جدید ملت آنلاین می‌باشد.
قطعاْ جهت مدیریت سایت نیاز به کنترل پنل با سطوح دسترسی مختلف وجود دارد که این مهم بر عهده نرم افزار تحریریه خبرگزاری تولیدی همورا با نام مینا می‌باشد.
ماموریت «ملت‌آنلاین» تلاش در جهت اطلاع‌رسانی موثر به منظور تعمیق دانش، بینش و حقوق ملت، رشد تراز حیات مادی و معنوی آحاد مردم و توسعه هنجارهای اخلاقی و عقلانی جامعه در راستای تحقق حقوق شهروندی بر پایه مبانی عقلانی، اخلاقی، دینی و ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.
«ملت‌آنلاین» سبک و شیوه‌ی عمل خود را بر اساس مردم‌گرایی و توجه به دغدغه‌های ملی، اعتدال و پرهیز از خشونت قلمی، حرفه‌ای بودن در پرداخت مضمون، نگاه حل‌المسائلی و فرآیند محور به مسائل، گشودگی به سوی همه نخبگان و صاحب‌نظران، تعهد به آرمان‌های انقلاب، و مقابله با انحراف‌ها در نظام (با اتکاء به نقد عقلانی - اخلاقی) تعریف کرده است و خواهد کوشید بر همین مدار حرکت نماید.

 
آخرین وضعیت همکاری: پایان همکاری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
3 راهکار برای تنوع‌سازی در بازار
ایجاد تنوع در بازارهای هدف و محصولات یکی از راهکارهایی است که برخی از مدیران برای دست‌یابی به اهدافشان به سراغ آن می‌روند. اگر به بازارهای نو و جذب مشتریان جدید علاقه‌مندید در این مطلب از سه راهکار عملی برای دست...
اطلاعات بیشتر
شمع‎های تولد را شما روشن کنید!
وقتی می‌خواهید خود را معرفی کنید، چه چیزی است که بعد از نام و نام خانوادگی‌تان برایتان مهم است؟ بله تاریخ تولد. هر چقدر هم که انسان‌ها بزرگ شوند روز تولدشان با بقیه‎ی روزها فرق می‌کند. اگر صاحب کسب و کاری ه...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)