گردشگری:

آخشیگان

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

آخشیگان نامی قدیمی و آشنا در صنعت گردشگری و طبیعتگردی بوده و هست. از آخشیگان به عنوان برگزارکننده‌ای مهربان و دوست داشتنی یاد می‌شود. آخشیگان، همورا را برای راه اندازی وب سایت و زیر ساخت‌های نرم افزاری آژانس خود انتخاب نموده است.

درایران باستان، چهارعنصر وجودی آب، باد، آتش و خاک، چهار آخشیگ یا آخشیگان نامیده می‌شدند. دراساطیر، هرعنصر را ایزدی به نام‌های آناهیتا، ویو، آتر و زم بوده که نشان از ارزش طبیعت در نزد ایرانیان دارد. ایرانیان همیشه آب را به دیده احترام نگریسته‌اند و آب به همراه سه عنصر باد، آتش و خاک از تقدس ویژه‌ای برخوردار بوده‌است. آخشیگان نیز بر آن است تا این نگاه را قدرت بخشد و با برگزاری سفر به طبیعت، از جاذبه‌ها استفاده کرده و در مراقبت ازمحیط زیست، فرونگذارد.

آخشیگان جهت تکمیل و ساماندهی امور و پیگیری های مشتریان خود (ثبت نام، رزرو، حسابداری و...) اقدام به خرید نرم افزار مدیریت آژانس گردشگری یوتاب در پاییز سال ۹۱ نمود. آخشیگان در ادامه با تغییر ساختاری کاملاً متفاوت و با کمک و برنامه نویسی همورا، سایت جدیدی تهیه و به بهره برداری رساند.

طراحی سایت

پس از راه اندازی یوتاب، وب سایت جدید آخشیگان طراحی و در آدرس اینترنتی مربوطه بارگذاری گردید. امکان نمایش لیست سفرها، توضیحات جزیی و کلی در خصوص هر یک از تورها، مطالب خواندنی، رزرو و خرید اینترنتی از جمله بخش‌های این سایت می‌باشد.

 

تقدیر آخشیگان از همورا

مدیریت محترم آخشیگان در تاریخ 1392/04/30 تقدیر نامه ای برای همورا ارسال نمودند که متن آن در ادامه آمده است.

 

مدیرعامل محترم شرکت همورا
جناب آقای مهندس بهنام اسلمی

بدینوسیله ضمن سپاس از زحمات جنابعالی و همکارانتان، رضایت خود را از عملکرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تولیدی شرکت همورا اعلام می داریم. به جرات می‌توان این نرم‌افزار را یکی از بهترین نرم افزارها در حوزه گردشگری دانست. کاربری آسان و تطابق آن با نیازمندی های آژانس‌های گردشگری قابل تقدیر و تبریک است.
امید است بتوانیم همکاری‌های فی مابین را بیش از پیش تداوم و گسترش دهیم.

مدیریت آخشیگان
کیواندخت امین
 

اصل رضایتنامه در اینجا قابل مشاهده است.

برای آشنایی بیشتر با آخشیگان، فعالیت‌ها و خدمات به وب سایت طراحی شده توسط همورا به آدرس http://akhshigan.ir مراجعه نمایید.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
5 دلیل برای اتصال سایت و CRM (قسمت اول)
یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ از رقبای خود پیشی بگیرید اتصال نرم افزار CRM به وب‌سایت است در این مقاله به 5 مورد از نتایجی که با اتصال CRM به وب‌سایت بدست می‌آید را بررسی می...
اطلاعات بیشتر
دورهمی همورایی به مناسبت ماه رمضان
ماه رمضان امسال، تیم همورا برای یک برنامه‌ی افطاری دوست‌داشتنی مهمان کافه آنسو بود. رویدادی که در آن تمام خانواده همورا دور هم جمع شدند و خاطراتی دوست‌داشتنی را در کنار یکدیگر ساختند.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)