3
تیر
1396
محتوای همورا
محتوای همورا
 

شام در میان گل‎ها

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

روابط کاری با برخی دوستان، منجر به رویدادهایی می‎شود که فراتر از مشغله‎های همیشگی هستند. مثالی از این ارتباط، شرکت گردشگری آرند تور و شرکت هموراست. این دو شرکت که در آستانه پنج سالگی همکاری خود قرار دارند، تصمیم گرفتند در یک کافه دنج و دوست‎داشتنی با همدیگر شامی دوستانه را صرف کنند و از خاطرات سال‎های همکاری بگویند.

دوستان قدیمی در یک قاب

بهار برای همورا فصل مهمانی‌های رنگارنگ بود. یکی از زیباترین جمع‌هایی که در این ماه تجربه کردیم، مهمانی شام دوستانه‌ای بود که با شرکت گردشگری آرندتور برگزار شد. اواسط اردیبهشت ماه به کافه آنسو اطلاع دادیم که یکی میزهایش را برای ما کنار بگذارد. در نظر داشتیم با یکی از بهترین مشتریان همورا بر سر یک میز بنشینیم و این‌بار به‌جای صحبت درباره کار تنها از خاطرات روزهایی که بینمان گذشته بگوییم. بالاخره شب مهمانی فرا رسید. مهمانان ما، با یک سبد گل بسیار زیبا وارد شدند و با حضور آنها کافه سرو پیش غذا و شام را آغاز کرد.

کافه آنسو میز رنگارنگ و هیجان انگیزی را برایمان تدارک دیده بود. سالادهای خوش و آب رنگ، غذاها، در کنار نوشیدنی‌هایی که هر کدام به رنگ‌ها و شکل‌های متنوعی بودند اوقات خوبی را در کنار مهمانان عزیزمان به ما هدیه داد.

فوتوچینی آلفردوفوتوچینی آلفردو، غذایی  که آن شب بیشترمان آن‌را امتحان کردیم

 

آب میوه طبیعینوشیدنی های رنگارنگ کافه آنسو

 

در حین شام، گفتگوی ما پیرامون صنعت گردشگری و تجارب بدست‌آمده در این صنعت گذشت. آقای منشی‌زاده، مدیر عامل آرندتور، به همراه همکارانشان از سفرها و مکان‌های دیدنی که تجربه بازدید از آنها را داشتند گفتند. همورایی‌ها هم از  کار با فعالان صنعت توریسم خاطراتی را تعریف کردند.

 

کشف تازه‌هایی در یوتاب

بعد از شام، تصمیم گرفتیم سری هم به منوی دسرهای کافه بزنیم و آنها را هم امتحان کنیم. بعد از سفارش دسر، نقل خاطرات با گفتن از موضوعات متنوع ادامه پیدا کرد. در این میان درباره نسخه‌های جدید نرم‌افزار یوتاب که یکی از محصولات هموراست و شرکت آرندتور سال‌هاست با آن کار می‌کند، گفتگو کردیم. در این صحبت‌ها به نکته‌ها و درخواست‌های جالبی رسیدیم که در زمان کار با یوتاب ایجاد شده بود و بسیار با ارزش بود. همکاران آرندتور از تجربیاتشان در استفاده از یوتاب گفتند و اینکه به نظرشان چه چیزهایی می‌تواند به این برنامه اضافه شود. این گفتگو و تبادل نظر تا آمدن دسر و صرف آنها ادامه داشت.

موکا فراپاچینودسرهای کافه تا آخر این مهمانی همراهی‌مان کردند

 

با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب کم‌کم اتمام این مراسم شام و زمان خداحافظی هم رسید. از آن شب برای ما خاطراتی دوست‌داشتنی باقی ماند و آرزوی آن‌که همکاری و دوستی‌مان با شرکت آرندتور همواره برقرار باشد.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
8 گام تا برگزاری جشنواره در صنعت گردشگری
برای برگزاری یک جشنواره در صنعت گردشگری از کجا باید آغاز کنیم؟ چه مراحلی را طی خواهیم کرد و چگونه می‌توانیم از بروز یا بیشتر شدن مشکلات اجتناب کنیم؟ در این مطلب با بررسی 8 مرحله‌ی مدون برای برگزاری جشنواره به این سوالات ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)