نظام دامپزشکی کل کشور

5 رای    میانگین 3.5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

آغاز به همکاری همورا با سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ایران بر می‌گردد به سال 1386 که بواسطه نیاز آن مجموعه به نرم‌افزاری اختصاصی جهت پیگیری امور اعضای خود بود. پس از انجام موفقیت آمیز آن پروژه، همکاری‌های همورا با انجام پروژه‌های دیگری از جمله طراحی نرم افزارهای آموزش و صدور پروانه‌ها و... تا به امروز ادامه یافته است.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مراجع عالی مرتبط با امور دامپزشکی در ایران می‌باشد که با شبکه‌ی گسترده در سطح کشور اهداف بسیاری را در خانواده‌ی بزرگ خود دنبال می‌کند.
این سازمان از سال 1386 جهت انجام و مکانیزه نمودن امور مربوط به اعضای خود اقدام به راه‌اندازی سامانه تحت وب نمود که تا به امروز ماژول‌هایی به آن اضافه شده است.

 

امکانات

برخی از امکانات که نرم افزار تهیه شده توسط همورا در ادامه آمده است:
  • امکان استفاده از اینترنت به عنوان یک بستر ارتباطی بین تمامی سازمان‌های نظام دامپزشکی استان‌های سراسر ایران
  • بهینه‌سازی و بوجود آمدن سیستم مکانیزه نرم‌افزاری جهت ثبت و پیگیری تمامی امور مرتبط با اعضای سازمان (بیش از چهل هزار نفر) که دارای شماره نظام و یا کد نظام می‌باشند. شامل ثبت نام اولیه، تاییدیه ثبت نام، ثبت تمامی اطلاعات مربوط به اعضا، پراخت‌های حق عضویت، صدور کارت، امکان ویرایش هر یک از اطلاعات وروردی و... که باعث بالا رفتن رضایت اعضا، کاهش زمان انتظار عضویت از حداقل دو ماه به حداکثر یک هفته یا در بسیاری از مواقع فقط چند دقیقه و همچنین کاهش هزینه‌های سازمان گردیده است.
  • طبقه‌بندی جزیی اعضا
  • امکان شرکت در آزمون‌های بخش آموزش
  • امکان ثبت امتیازات آموزشی، دوره‌های آموزشی و پروانه‌های کاری
  • امکان برگزاری ثبت‌نام آنلاین انتخابات دوره‌ای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی
  • امکان گزارش‌گیری‌های گوناگون آماری از اعضا
  • امکان اطلاع‌رسانی به اعضا از طریق SMS و Email
  • امکان دسترسی هر یک از اعضا به اطلاعات خود در سامانه

 

حسن انجام کار

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به نامه همورا مبنی بر اعلام نتیجه عملکرد همورا و سامانه عضویت، پس از استعلام از واحدهای مختلف نامه زیر را مورخ 1390/06/29 به همورا ارسال نمود. لازم به ذکر است که در حالی نامه رضایت زیر ارسال شده است که سامانه عضویت از سال 1386 در آن مجموعه اجرا و تا به امروز پشتیبانی و به روزرسانی می‌گردد. این خود نشاندهنده حسن انجام کار و تعهد همورا در طول این مدت طولانی می‌باشد. (اصل رضایتنامه)
 

 

شرکت پارسیس پرداز همورا،
جناب آقای مهندس بهنام اسلمی،
با سلام،

بازگشت به درخواست شماره 01-90244-ز مورخ 1390/06/23 بدینوسیله مراتب رضایتمندی این سازمان را از نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی برنامه سامانه عضویت که توسط جنابعالی اقدام گردیده است اعلام می‌نماید.

دکتر رامین سلامتی
معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی
 


آخرین وضعیت همکاری: پایان همکاری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
چگونه با یوتاب تئاتر برگزار کردیم؟
برای به‎راه انداختن یک رویداد به چه چیزهایی نیاز داریم؟ به‎نظر من که مدتی را به‎عنوان مدیر منابع انسانی کار کرده‎ام، برنامه‎ریزی، نظم، اطلاعات کامل و از دست ندادن جزئیات از همه چیز مهم‎تر است. اما چه ابزاری...
اطلاعات بیشتر
چرا هاست‌های Ouriran؟
هر شرکتی بدنبال آن است که بهترین میزبان وب را از میان صدها میزبان کوچک و بزرگ انتخاب کند. در اینجا ما تلاش داریم که شما را با گوشه‌هایی از امکانات این شرکت آشنا کرده و این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که با انتخاب Ouriran مجم...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)