30
خرداد
1396
محتوای همورا
محتوای همورا
 

دوستی با گیاهان در همورا

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

گیاهان موجوداتی عجیب و دوست‎داشتنی هستند. رشد و بزرگ شدن آنها، گل یا میوه دادنشان و حتی رفع مشکلاتی که برایشان ایجاد می‎شود، دلچسب است. ما در همورا چند وقتی است میزبان گلدان‎های رنگارنگی شده‎ایم که برایمان بسیار عزیزند.

چطور آمدند پیش ما؟

قصه‌ی گل‌های همورا از آنجا شروع شد که یکی از دوستانمان تصمیم گرفته بود، چند تا از گلدان‌هایش را بفروشد. همورایی‌ها هم که عاشق طبیعت و گیاهان هستند، برای خرید و نگه‌داری از آنها داوطلب شدند. اینطوری بود که چند هفته پیش، یک عالمه گلدان سوار وانتی شدند و به سمت همورا حرکت کردند. گلدان‌های زیبا بالاخره به همورا رسیدند و با کمک هم آنها را به شرکت آوردیم. بعضی‌هایشان با ریشه‌های قوی و بعضی هم تازه کاشته شده بودند. اسم چند‌تایی را می‌دانستیم و تعدادی هم برایمان ناآشنا بودند.

گل آپارتمانیگل‌های رنگارنگ همورا

 

کلی فکر کردیم تا برای آنها جاهای مناسبی در شرکت پیدا کنیم. از فضاهای خالی تراس تا گوشه و کنار میزهایمان را بررسی کردیم. قرار شد گلدان‌هایی که به آفتاب نیاز دارند را در تراس بگذاریم و بقیه را هم با توجه به اندازه و فرم‌هایی که دارند در قسمت‌های دیگر شرکت جای بدهیم.

 

کاکتوسکاکتوس‌های همورا

 

 

نام‌هایشان چه بود؟

بعد از آنکه جاهایشان مشخص شد، تصمیم گرفتیم بیشتر با مهمانان تازه همورا آشنا شویم. دو گلدان زیبای شفلرا، چند پیچک، شمعدانی‌های رنگارنگ، یک گلدان بزرگ یوفکا، گلدان قشنگی از گیاه قاشقی، یاس رازقی، چند کاکتوس و گلدان‌های خوش آب و رنگ دیگر نام دوستان تازه ما بود.

گل شمعدانییک دسته گل شمعدانی

 

حالا کم‌کم رابطه ما با گلدان‌ها دارد صمیمی‌تر می‌شود. اگر یاس رازقی گل کند و کسی ببیند، محال است دیگران را از این اتفاق خبردار نکند. آبیاری گلدان‌ها تبدیل به وظیفه‌ی خوشایندی شده که نه‌تنها لابه‌لای روزهای شلوغ کاری یا فشردگی برنامه‏‌ها گم نمی‌شود، بلکه باعث رسیدن ایده‌های نو و رفع خستگی‌هاست. امروز که فهمیدیم یکی از گلدان‌های شفلرا کمی بیمار شده است، همه نگرانش شدیم. برایش دنبال دارو می‌گردیم و از برگ‌های زیبایش، چشم برنمی‌داریم.

یاس رازقیمحال است رازقی گل کند و همه خبردار نشوند

 

 

غنچه‌های شمعدانی را هر روز صبح با دقت بررسی می‌کنیم و از دیدن رنگ‌های زیبای آن لذت می‌بریم. حالا هم که کمی بیشتر درباره گیاهان یاد گرفته‌ایم، برای همورا چند گلدان جدید پیدا کرده‌ایم و چند بسته هم بذر سبزی‌های خوشبویی چون ریحان و گشنیز خریده‌ایم. گلدان‌هایی که به زودی با جوانه‌هایی سبز و ترد پر می‌شوند و محصولاتشان به سر میز ناهار می‌رسد.

گل شمعدانیغنچه‌های شمعدانی هر روز بررسی می‌شوند

زمین دوست ماست

گیاهان موجوداتی بسیار دوست‌داشتنی هستند. حضورشان در همورا، نگاه کردن و مراقبت از آنها احساس خوشایندی در ما به وجود می‌آورد. پیگیری وضعیت آنها باعث می‌شود بیشتر به طبیعت نزدیک شویم و آن‌را عمیق‌تر درک کنیم. تجربه‌ای که هر روز به ما یادآوری می‌کند که تنها یک زمین داریم، باید در حفظ آن کوشا باشیم.

گلدان شمعدانیعکس یادگاری گلدان‌هایمان

 

تجربه نگه‌داری از گیاهان در شرکت همورا، برایمان آنقدر دلچسب بود که تصمیم گرفتیم آن‌را به اشتراک بگذاریم. راستی اگر شما هم تجربه‌ای شبیه این رویداد در محل کار یا زندگی‌تان داشتید، خوشحال می‌شویم درباره آن بدانیم.

 

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
تولید محتوای سایت
مطالب به روز و مفید در یک وب‌سایت٬ علاوه بر آنکه باعث افزایش میزان وفاداری مشتریان سایت می‌گردد٬ بلکه با رعایت اصول سئو٬ می‌تواند آمار بازدید از سایت را بالا برده و نهایتاً در جذب مشتریان جدید نیز موفق شود. همورا بر...
اطلاعات بیشتر
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
از دو دهه پیش تا کنون، دیجیتال مارکتینگ با تکنیک‌، ابزارها و مفاهیم گسترده‌اش توانسته در جهان صنعت و تجارت تغییرات گسترده‌ای ایجاد کند. اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا به دنبال حرفه‌ای پایدار و درآمدزا می...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)