یوپی‌اس:

صنایع الکترونیکی مگامداوم

3 رای    میانگین 3.7 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

طراحی سایت، طراحی لوگو، عکاسی از محصولات و طراحی دفترچه راهنما از جمله خدمات ارایه شده توسط همورا به شرکت صنایع الکترونیکی مگامداوم (فروش و خدمات پس از فروش یوپی‌اس) می‌باشد.

شرکت مگامداوم نماینده انحصاری شرکت فرانسوی Inform-Legrand در ایران، در زمینه تأمین تجهیزات برق سالم (منابع تغذیه بدون وقفه از توان 400VA تا 400KVA)، استابلایزر ولتاژ، شارژر، باتری و... فعالیت می‌نماید.

طراحی سایت این شرکت توسط همورا انجام شده است.

 

طراحی دفترچه راهنما

همورا با استفاده از تیم فنی و تحریریه خود با مطالعه‌ی دفترچه‌های خارجی، تست و مشاهده‌ی کاربری محصولات مگامداوم، اقدام به طراحی، تالیف و تدوین 4 سری از محصولات مهم این شرکت در سال 1390 نمود که رضایتمندی مدیران این شرکت را به همراه داشت. به گونه‌ای که مدیرعامل محترم این شرکت، طی نامه‌ای از کارکنان همورا تقدیر و تشکر نمود. متن این نامه در ادامه آمده است. (تقدیر از همورا)

 

شرکت محترم همورا،
جناب آقای مهندس اسلمی،

بدینوسیله از آن شرکت محترم بابت ترجمه و طراحی دفترچه راهنماهای محصولات شرکت مگامداوم و همچنین از تیم فنی و تحریریه شرکت همورا سیستم که نهایت دقت، حوصله و سلیقه خود را در تدوین اطلاعات و نهایی نمودن دفترچه‌ها به کار گرفته‌اند تشکر و قدردانی می‌نماید.
امیدواریم تا همکاری‌های فی ما بین در حوزه‌های مختلف همچون گذشته ادامه‌دار باشد.

شرکت صنایع الکترونیکی مگامداوم
محمدحسین رضاییان
مدیرعامل
 

عکاسی

جهت تکمیل اطلاعات وب سایت و دفترچه راهنماها، شرکت همورا اقدام به عکاسی از محصولات شرکت مگامداوم نموده است که برخی از آنها از طریق وب سایت این شرکت قابل مشاهده می‌باشد.

 

طراحی لوگو

در ادامه‌ی همکاری‌های فی‌مابین شرکت‌های همورا و مگامداوم، در تابستان سال 1390 طراحی لوگوی این شرکت توسط همورا انجام گرفت.

آخرین وضعیت همکاری: بهره‌برداری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
راه و رسم راه‌اندازی بخش اینکامینگ
واحد اینکامینگ، بخشی مهم و پردرآمد در آژانس‌های گردشگری است که در بخش جذب مسافر از بیرون مرزهای ایران فعالیت می‌کند. راه‌اندازی بخش اینکامینگ دارای نکات مهمی است که پیش از ورود به این عرصه، باید به آن آگاه باشید. در...
اطلاعات بیشتر
8 نکته در راه‌اندازی باشگاه مشتریان
در چند سال گذشته بحث ایجاد و استفاده از باشگاه مشتریان در میان فعالین صنعت گردشگری مطرح شده است. برخی هتل‌ها و آژانس‌های گردشگری سعی می‌کنند با استفاده از بحث باشگاه مشتریان خدمات متفاوتی را به مشتریان خود عرضه کنند...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)