18
مرداد
1394
 

دیجیتال مارکتینگ گردشگری

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

طوفان اینترنت صنعت گردشگری را فرا گرفته. حالا دیگر کاربران سوار بر جت‌های پرسرعت دنیای دیجیتال مارکتینگ به هرجایی که قوی‎تر عمل می‎کند، برده می‌شوند. جت‌هایی که ایمیل مارکتینگ، بهینه‎سازی سایت، اصول و مبانی سئو و تولید محتوا عناصر تشکیل دهنده‎ی آنها هستند. نیروی پیشرانی که اگر آن را نشناسید برای همیشه جا می‎مانید.

امروزه حجم مبادلات مالی در گردشگری به‌پای صنایع پرقدرتی چون نفت، گاز و اتوموبیل‌سازی رسیده است. تنها در سه‎ماهه اول سال 2017 بیش از 360 میلیون گردشگر در جهان جا‎به‎جا شده‎اند و کشورهای بسیاری از طریق مبادلات گردشگری از صنایع دیگر بی‎نیاز شده‎اند. هرچه صنعت گردشگری به پیش می‌روند سهم بازار دیجیتال مارکتینگ هم افزایش می‌یابد. مطابق با آمارهای سازمان جهانی جهانگردی بیش از 70 درصد گردشگران از ابتدای جستجو تا انتهای انتخاب و خرید بلیط، هتل، تورهای گردشگری و... خود را با اینترنت انجام می‌دهند. اما خبر بدی هم وجود دارد، بازار دیجیتال صنعت گردشگری به‌شدت رقابتی است. نمی‌توان به‎سادگی با غول‌های مجازی حاضر در دنیای دیجیال رقابت کرد و یا آنها را نادیده گرفت. وب‌سایت شما تمام چیزی است که در برابر این دنیای پرتکاپو دارید و باید از آن به نحو احسن بهره ببرید.  بعد از ساختن وب‌سایتتان باید به فکر بالا بردن آن در چشم مخاطبان و موتورهای جستجوگر گوگل باشید. اما چگونه؟

شرکت همورا با توجه به سابقه‎ی چندین ساله در حوزه‎ی صنعت گردشگری و ارائه‎ی راهکارها به مشتریان خود با ارائه‎ی خدمات گوناگونی در حوزه‎ی دیجیتال مارکتینگ می‎تواند راه‎حل، اصول و روش‎هایی را در اختیارتان بگذارد که نقشه‎های مارکتینگ شما به شیوه‎ی دلخواه پیش برود. این خدمات به شرح زیر هستند.

 

1 بهینه‎سازی ساختار سایت

یک وب‎سایت خوب چگونه است؟ آیا شما کسی هستید که به تجربه‌های دیگران و دانشی که به‎دست آورده‎اند بها می‌دهید یا خود به‎دنبال تجربه کردن چیزهای نو هستید؟ وب‌سایت در واقع پیشانی کسب و کار شماست. مشتری شاید هرگز نه به دفتر کار شما بیاید و نه با شما یا همکاران‌تان گفتگو کند. یک وب‌سایت خوب با رعایت اصول مشخص در UI متمایز می‌شود. احترام، زیبایی و دانش از تمام قسمت‌های آن مشخص است و کاربر برای ادامه‌ی فرآیندی که منجر به خرید است تشویق می‌شود.
این سایت است که می‌تواند نشان دهد شما چقدر صمیمی یا جدی هستید. چقدر در کار خود تبحر دارید و برای مشتریان‌تان چقدر ارزش قائلید. قالب سایت شما باید متفاوت و در عین حال کارا باشد. باید بدانید چگونه و با چه اصولی باید وارد بازار گردشگری شوید. مشتری و نیازهایش را بشناسید و در تمام مراحل در جهت بهینه‌سازی آن گاه بردارید. قدرت وب‌سایت بی‌نظیر است. همورا پیش از این طراحی و بهینه‎سازی سایت را برای آژانس‎های گردشگری بسیاری اجرا کرده است.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی بهینه‌سازی ساختار

  • مشاوره در جهت بهبود سایت‎های پیشین
  • اجرا و ‎راه اندازی سایت شما

 

2 تولید محتوا

اگر تنها ظاهر وب‌سایت شما جذاب باشد می‌تواند تنها یک‎بار مخاطب را به سمت خود جذب می‌کند. اگر بازگشت و خرید مجدد مشتریان، توصیه به دیگران و داشتن کاربران دائمی برایتان مهم است باید به محتوا خیلی جدی فکر کنید. امروزه محتوا از مرزهای گذشته خود عبور کرده و با روش‎های جدیدی پا به عرصه‎ی دیجیتال مارکتینگ گذاشته. برای آنکه بتوانید به شیوه‌ای کارا  و مستمر از محتوا بهره ببرید باید آن‌را خیلی خوب بشناسید و از بازارهای نوین آگاه باشید. جالب است بدانید براساس بررسی روندهای کسب و کار، تولید محتوا یکی از شغل‎هایی است که در آینده‎‎ بسیار مورد توجه و پردرآمد خواهد بود. چرا که آینده بیشتر کسب و کارها در نهایت به دیجیتال مارکتینگ و کسانی که به آن مسلط هستند وابسته خواهد بود.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی تولید محتوا

همورا در زمینه‎ی تولید محتوا براساس نوع مشتریان، رقبا و سلایق صاحبان وب‌سایت‌ها در چهار حوزه‎ی زیر می‎تواند به شما خدمات بدهد:

  • مشاوره در زمینه‎ی تحلیل و بهینه‌سازی روال‌های اجرایی تولید محتوا و توانمندسازی تیم
  • تهیه‌ی گزارشات حضوری به همراه عکس و فیلم
  • جمع‌آوری متون خارجی و برگرداندن آن به فارسی روان
  • گردآوری، تالیف و ویراستاری متون بر اساس مطالب موجود در سایر وب‌سایت‌ها و مراجع مرتبط
  • برگزاری کلاس آموزشی

در زمینه‌ی تولید محتوا پیشنهاد می‌کنیم مطلب «نشانه‌گذاری» را در وبلاگ همورا مطالعه بفرمایید.

 

3 ایمیل مارکتینگ

بسیاری از متخصصین در حوز‎ه‌ی کسب و کار، ایمیل مارکتینگ را مهمترین ابزار تبلیغاتی بعد از ‎راه انداختن وب‎سایت و تولید محتوا می‎دانند. آمارهای سایت اگزت تارگت می‌گویند تا سال 2019 تعداد کاربران ایمیل در سرتاسر جهان به بیش از دو میلیارد و نهصد میلیون نفر می‌رسد و در حال حاضر هم 58 درصد مردم اولین کاری که هر روز صبح انجام می‌دهند چک کردن ایمیل‌هایشان است. بررسی‌های منجر به خرید در بین کاربران ایمیل بیشتر از هر رسانه‎ی اینترنتی دیگر است. بازگشت سرمایه در ایمیل بسیار سریع است و ضمنا نوعی تبلیغات دوستدار محیط زیست محسوب می‎شود که طرفدارن بسیاری دارد.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی ایمیل مارکتینگ

به طور کلی فرآیند ایمیل مارکتینگ، شامل 7 مرحله اصلی است که همورا می‌تواند تمام مراحل و یا بخشی از آن را (با توجه به توافقات) برای شما انجام دهد. به طور خلاصه همورا در سه شاخه‌ی کلی می‌تواند با شما همکاری نماید.

  • مشاوره و طراحی سناریو‌ها و کمپین‌هایی برای تولید ایمیل‌های Inter Active، Automation، Mobile Email و...
  • اجرای تمام یا قسمتی از مراحل فرآیند ایمیل مارکتینگ
  • برگزاری کلاس آموزشی

 

پیشنهاد می‌کنیم مطالب «چگونه ایمیل خوبی برای مارکتینگ داشته باشیم»، «اصطلاحات رایج در ایمیل مارکتینگ»، «ایمیل مارکتینگ یا شبکه‌های اجتماعی؟» و «9 دلیل مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ» را در وبلاگ همورا مطالعه بفرمایید.

 

4 سئو

SEOیا Search Engine Optimization که در فارسی آن‎را با نام‎های سئو، بهینه‌سازی و یا ارتقای رتبه سایت می‌شناسند امروزه به عنوان یکی از دغدغه‌های هر کسب و کار مبتی بر وب و اینترنت درآمده است. در سئو اصول و مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. از جمله می‎توان به نقش رقبا، عنوان صفحات، متای توضیحات، کلمات کلیدی، لینک‌های داخلی و جریمه‌های گوگل و... اشاره کرد. بالا بردن دانش در تمام این موارد برای یک کسب و کار که به فروش از طریق وب‎سایتش اهمیت می‎دهد واجب است!
اگر می‌خواهید سایت شما در سئو به چشم بیاید باید برای آن مجهز به ترفندها و دانش مرتبط باشید. اهمیت سئو در این است که می‎تواند مشتریانی برای شما پیدا کند که تنها چند کلید واژه از نیاز خود را به گوگل گفته‎اند. سئو آنها را با شیوه‎های خودش به نزد شما می‎آورد تا راهنمایی‌شان کنید، به آنها محصولات‎تان را بفروشید و آنها تبدیل به مشتری دائمی کنید.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی سئو

در زمینه‎ی سئو همورا به شکل‎های زیر با شرکت‎های گردشگری همکاری می‎کند.

  • به‌صورت مشاوره‌ای برای توانمندسازی تیم مربوطه، بهینه‌سازی روال‌ها، هدف‌گذاری و...
  • اجرای فرآیند سئو
  • برگزاری کلاس آموزشی

پیشنهاد می‌کنیم در وبلاگ همورا مطلب «28 راه برای نوشتن محتوای اثرگذار بر سئو» و «نکات مهم در سئو و ارتقای رتبه‌ی سایت» را مطالعه بفرمایید.

 

با ما تماس بگیرید

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 02144264163 داخلی 20، با ما تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا به سرعت با شما تماس بگیریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
توسعه بازارها و افزایش فروش
سازمان‌ها وقتی به دنبال رشد و توسعه هستند با توجه به شرایط و منابع خود روش‌های گوناگونی را در پیش می‌گیرند. در مقاله پیشین برایتان از استراتژی حفظ محصول فعلی و ادامه نفوذ در بازار قبلی با کمک گرفتن از مشتریان و تبلی...
اطلاعات بیشتر
صدور گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت همورا توسط شورای عالی انفورماتیک
همورا موفق به اخذ رتبه چهار در دو  موضوع، در شورای عالی انفورماتیک شد. اما این رتبه چگونه بدست آمده و به چه معناست؟ در این مطلب، در این باره گفته‌ایم.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)