2
فروردین
1392
بهناز اسلمی
بهناز اسلمی
 

چرا هاست‌های Ouriran؟

4 رای    میانگین 5.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

هر شرکتی بدنبال آن است که بهترین میزبان وب را از میان صدها میزبان کوچک و بزرگ انتخاب کند. در اینجا ما تلاش داریم که شما را با گوشه‌هایی از امکانات این شرکت آشنا کرده و این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که با انتخاب Ouriran مجموعه‌ای از امکانات میزبانی وب در اختیارتان قرار خواهد گرفت که امکان وجود آن در شرکت‌های ایرانی و غیرایرانی به آسانی میسر نمی‌باشد.

آشنایی و همکاری همورا با شرکت روند تازه (با برند Ouriran) به سال 1381 باز می‌گردد. در این مدت طولانی، روند تازه همیشه ثابت نموده است که در مسائل فنی، پشتیبانی، مشاوره و رفع مشکلات بهترین انتخاب و همراه بوده و هست.
روند تازه با قدمتی طولانی، مدیریت، پرسنل و کارکنان مجرب و توانمند، به عنوان تامین کننده‌ی سرورهای اختصاصی و میزبانی وب به مشتریان همورا توصیه می‌شود.
در این بخش قصد داریم به طور کلی، ضمن معرفی این شرکت، با برخی از محاسن و ویژگی های آن آشنا شویم.

 

درباره Ouriran

شرکت روند تازه از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه توسعه، نگهداری و میزبانی سایت‌های اینترنتی آغاز نموده است. این شرکت در سال 1378 فعالیت خود را در زمینه تجارت اینترنتی و سرورهای اختصاصی برای شرکت‌های بزرگ یا کوچک، گسترش داد. روند تازه در تهران واقع شده و خدمات خود را به سراسر ایران و سایر نقاط جهان ارایه می‌دهد.
هم اکنون روند تازه در 3 اتاق سرور اختصاصی در کانادا، و دیتا سنتر اختصاصی در ایران فعالیت می‌کند. تمامی این مراکز داده‌ها علاوه بر برخورداری از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین ارتباطات اینترنتی، دارای سیستم‌های پیشرفته برق اضطراری Power Supply Redundant Dual Uninterruptable، دیزل ژنراتور، سیستم‌های تهویه، سیستم‌های مدرن اعلان و اطفای خودکار حریق و... می‌باشند.
در تجهیزات Passive، سیستم‌های پایش محیطی و توزیع برق از برند APC استفاده شده است و در تجهیزات Active انحصاراً از برندهای CISCO، Fortigate،DELL و HP استفاده می‌شود.
با استفاده از استاندارد SMTP، تمام تجهیزات اعم از مسیریاب‌ها، سویچ‌ها، سیستم‌های UPS و تمامی سرورها، همینطور برق، عوامل محیطی، موقعیت ژنراتورها و اتصالات شبکه به صورت 24 ساعته مانیتور و کنترل می‌شوند. سیستم‌های مانیتورینگ اختصاصی شرکت روند تازه، به صورت همزمان تمام تجهیزات و سرورهای روند تازه را در تمام نقاط دنیا به صورت مجتمع پایش می‌کنند.

شبکه MCI’s Global Presence

میزبانی وب

Ouriran دارای یک سیستم کامل میزبانی وب می‌باشد. سرورهای هاستینگ Ouriran برخلاف بسیاری از شرکت‌ها، بصورت Cluster می‌باشند و از این بابت اطمینان حاصل می‌شود که سرویس هاستینگ شما فقط به یک سرور منفرد متکی نمی‌باشد. برای این منظور سرورهای متعددی برای مقاصد مختلف وجود دارد. سرورها شامل سرور اختصاصی Mail، سرور اختصاصی بانک اطلاعاتی MS SQL، سرورهای اختصاصی مجزای DNS، سرور اختصاصی بانک اطلاعاتی MySQL، سرور اختصاصی آمارگیری و بالاخره سرور اختصاصی وب و FTP می‌باشند.

  • این به چه معنا می‌باشد؟
    این بدان معنی است که اگر برای مثال دسترسی به سرور آمارگیری به هر دلیلی موقتا قطع شود، بر روی مابقی سرویس‌ها تاثیر نخواهد گذاشت.
  • دیگران چه کار می‌کنند؟
    اکثر شرکت‌های میزبان وب، تمامی سرویس‌های وابسته به یک مشتری را بر روی یک سرور تنظیم می‌کنند. مشکل آن سیستم‌ها این است که اگر یکی از سرویس‌ها بطور مثال سرویس وب برای سرور مشکل ایجاد کند و مثلا از %100 منابع CPU استفاده کند، بقیه سرویس‌های دیگر مثلا سرویس پست الکترونیکی نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرند. این در حالی است که Ouriran برای هر یک از سرویس‌ها سرور مجزایی در نظر گرفته و بروز مشکل برای یک سرور سایر سرورها و سرویس‌ها را مختل نمی‌کند.

بهترین هاست در ایران و کانادا

خصوصیات منحصر بفرد

Ouriran از بهترین نرم‌افزارها با مجوز (Fully Licensed Softwares) استفاده می‌کند که بدین‌ترتیب امکان ارائه خصوصیات منحصر بفردی نظیر چند زبانه بودن را داراست.

  • این به چه معنا می‌باشد؟
    این بدین معناست که شما خیلی از امکانات را دریافت می‌کنید که در جاهای دیگر آن‌ها را دریافت نخواهید کرد. روند تازه اولین شرکتی هست که UFT8 واقعی در وب میل فارسی، مدیریت کارمندان، امضای شرکت و تنظیمات دلخواه وب میل را ارائه می‌دهد. این شرکت مفیدترین نرم‌افزارها را تست کرده و برای مشتریان خود خریداری می‌کند. بنابراین شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب هاست شما براساس جدیدترین نرم‌افزارها راه‌اندازی شده است.
  • دیگران چه کار می‌کنند؟
    بخاطر مسائل اقتصادی بعضی از شرکت‌ها از نرم‌افزارهای بدون مجوز و بدون پشتیبانی استفاده می‌کنند. اگر وب سایت شما هسته اصلی فعالیت شرکت شماست، بهتر است که راه مطمئنی را انتخاب کنید.

مالکیت فیزیکی

Ouriran از جمله شرکت‌های میزبانی وب در ایران است که مالک سرورهای خود می‌باشد و دارای اتاق سرور خصوصی خود در MCI Data Center در تورنتو کانادا و ایران می‌باشد.

  • این به چه معنا می‌باشد؟
    این بدین معناست که کارشناسان این شرکت فقط به دسترسی از راه دور به سرورها محدود نیستند. آنها می‌توانند بطور فیزیکی به اتاق سرورها رفته و سرورها را پشتیبانی کنند. اگر مشکل سخت‌افزاری پیش آید، منتظر یک شرکت دیگر نخواهند بود تا مشکل را حل کند. این یعنی قابلیت اطمینان بیشتر برای مشتریانی که به آن اهمیت می‌دهند.
  • دیگران چه می‌کنند؟
    اکثر شرکت‌ها یک یا چند سرور اختصاصی را از شرکت‌های دیگر در ایالات متحده، کانادا یا ایران اجاره می‌کنند و از راه دور و با دسترسی محدود با سرور کار می‌کنند.

امنیت شبکه

بدلیل اینکه مالک تجهیزات دیتاسنترها خود روند تازه می‌باشد، لذا سرورهای هاستینگ خود را در یک شبکه اختصاصی کاملا امن قرار داده است.

  • این به چه معنا می‌باشد؟
    این بدین معناست که این شبکه‌ با شبکه شرکت دیگری مشترک نمی‌باشد و تمامی سرورهای شبکه هاستینگ از نوع Managed Server می‌باشند که حمله کردن به شبکه از داخل برای مزاحمین آسان نمی‌باشد.
  • دیگران چه می‌کنند؟
    از آنجاییکه اغلب شرکت‌ها سرورهایشان را اجاره می‌کنند، سرورهای آن‌ها با دیگر سرورهای هاستینگ از یک شبکه، بطور مشترک استفاده می‌شود. یعنی همه سرورها می‌توانند به راحتی به شبکه حمله کنند و به اطلاعات حساسی که در سراسر شبکه رد و بدل می‌شود دسترسی پیدا کنند.

دارای SSL 128

وب میل، کنترل پنل وب میل Ouriran و سایر کنترل پانل‌ها توسط SSL ایمن شده‌اند.

  • این به چه معنا می‌باشد؟
    این بدین معناست که شما می‌توانید با خیال راحت اطلاعات حساستان را بین مرورگر خود و سرورهای ما رد و بدل کنید بدون اینکه بخواهید نگران دزدیده شدن اطلاعات خود باشید.
  • دیگران چه می‌کنند؟
    اغلب شرکت‌ها از وب‌میل‌ها و کنترل پانل‌های بدون امنیت استفاده می‌کنند. بدین معنی که اطلاعات خصوصی شما هنگامیکه در حال انتقال به سرور هستند، می‌توانند به راحتی گرفته شوند. اگر شما در حال حاضر میزبانی سایت خود را از جای دیگری دارید، به صفحه ورود (Log in) وب میل یا کنترل پانل خود بروید و سپس بر روی صفحه کلیک راست کنید و Properties آن را بگیرید. سپس بر روی Certificate کلیک کنید تا مطمئن شوید که روی آن صفحه SSL فعال شده است یا خیر.
بهناز اسلمی

بنیان‌گذار، قائم‌مقام مدیرعامل و برنامه‌نویس ارشد شرکت همورا
مهندس نرم‌افزار، عاشق حیوانات، سفر و زبان‌های خارجی

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
تعرفه‌های مصوب سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سال 1397
در پیوست مصوبه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سال 1397 در خصوص انواع فعالیت‌ها و خدمات در حوزه‌ی انفورماتیک آمده است.
اطلاعات بیشتر
28 راه برای نوشتن محتوای اثرگذار بر سئو
سئوی نوین به معنای نوشتن محتوایی با کیفیت بالاست. یک محتوای عالی بنویسید و افزایش رتبه‌ی سایت‌تان را در یک گام فوق‌العاده ببینید. اگر این موضوع را دستِ‌کم بگیرید، دچار رکود خواهید شد. وب‌سایت‌ها و بلا...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
حمید رضا میرزاده حسینی
1399/07/13 11:00
سلامهر چه راجع به شرکت روند تازه فرمودید بیشتر تبلیغاتی بود....در حال حاضر من بعنوان مشترک بیش از بیست ساله شما به مشکل خوردم و برخلاف شعارهای معمول روند تازه بر پشتیبانی 24 ساعته و ... بیش از دو روز هست که تماس میگیریم و نه جوابگوی تلفن هستید نه ایمیلهای مکرر بنده...!!!؟؟
پاسخ دهید...
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)