شرکت گردشگری آرتمیس تریپ

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

سایت گردشگری آرتمیس‌تریپ به‌صورت تخصصی به ارائه تور، خدمات گردشگری، خدمات حمل و نقل و... در کشور ترکیه می‎پردازد. این سایت توسط همورا طراحی و ارائه شده است.

ترکیه کشوری که بخشی از آن جز آسیا و بخش دیگرش جز قاره اروپا محسوب می‌شود. این سرزمین دارای تاریخچه‎ای کهن، جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی بسیار، کوهستانی و نسبتا پر باران است. ترکیه سالانه پذیرای بیش از پنجاه میلیون گردشگری است که از سرتاسر جهان به این کشور سفر می‌کنند و از زیبایی‎های آن لذت می‌برند. از سوی دیگر اقامت و مهاجرت به ترکیه هواداران زیادی دارد و ایرانیان دوست دارند بیشتر درباره این موضوعات اطلاعات کسب کنند. به همین جهت سایت آرتمیس‌تریپ به نوعی طراحی شده تا مراجعه کنندگان به وب‌سایت بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی راحت و سریع داشته باشند.

 

بخش‌های گوناگون سایت آرتمیس‌تریپ

این سایت دارای بخش‌های گوناگونی از جمله، تور و سفر، دانستنی‌های ترکیه، رزرو هتل و آپارتمان، مهاجرت و سرمایه‌گذاری و... می‌باشد.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
8 گام تا برگزاری جشنواره در صنعت گردشگری
برای برگزاری یک جشنواره در صنعت گردشگری از کجا باید آغاز کنیم؟ چه مراحلی را طی خواهیم کرد و چگونه می‌توانیم از بروز یا بیشتر شدن مشکلات اجتناب کنیم؟ در این مطلب با بررسی 8 مرحله‌ی مدون برای برگزاری جشنواره به این سوالات ...
اطلاعات بیشتر
نشانه‌گذاری
نشانه‌گذاری یا همان علائم نگارشی مانند پرانتز، ویرگول و... از جمله مهمترین اصول در تهیه و تدوین محتوا یا هر سند مکتوب می‌باشد. بخش تولید محتوای شرکت همورا مطالبی را در این خصوص جمع آوری نموده است تا نکات مهم در این حوزه ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)