بانک حکمت ایرانیان

8 رای    میانگین 4.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

بانک حکمت ایرانیان، یکی از بانک‌های تجاری خصوصی در ایران است که از سال 1388 فعالیت خود را با هدف انجام امور بانکی ارتش و همچنین ارائه خدمات بانکی به دیگر هموطنان آغاز نمود. همچنین قبل از این تاریخ به عنوان صندوق تعاون بتاجا و سپس به عنوان موسسه مالی اعتباری فعالیت داشته است.

با وجود اینکه تعداد شعب بانک حکمت ایرانیان زیاد نیست، اما این بانک برای رفاه حال مشتریان خود خدمات متنوعی را بخصوص در حوزه بانکداری الکترونیک عرضه داشته است. این بانک خوشنام، به عنوان دوازدهمین بانک خصوصی از بسیاری بانک‌های هم ردیف خود جلوتر بوده و بسیاری از بانک‌ها در عقود بین بانکی به آن وابسته‌اند. قابل ذکر است از سال 1391 مجمع بانک حکمت ایرانیان تشکیل گردید که در پی افزایش  سرمایه و سهام توانسته است منافع زیادی را برای سهامداران خود به‌همراه داشته باشد.

همکاری شرکت همورا با بانک حکمت ایرانیان از سال 1392 و در پی تصمیم مدیران بانک جهت داشتن نرم‌افزاری برای دریافت اطلاعات متقاضیان کار و همچنین انجام مقدمات آزمون‌های استخدامی، بصورت الکترونیکی آغاز گردید. به این منظور نرم‌افزار صدف همورا، جهت مدیریت فرآیند استخدام در 3 ورژن به درخواست و سفارش این بانک مورد بهره‌برداری قرار گرفت:

  1. جذب نیروی انسانی بوسیله‌ی آزمون جامع (تا کنون دو دوره)
  2. جذب نیروهای متخصص
  3. نیروهای بازنشسته

هم‌اکنون ثبت تمامی اطلاعات آزمون‌های استخدامی بانک حکمت ایرانیان توسط نرم‌افزار صدف انجام گرفته، همچنین هزینه‌های مربوط به آزمون، به صورت الکترونیکی پرداخت شده و متقاضیان توسط این نرم‌افزار می‌توانند کارت ورود به جلسه دریافت نمایند.

همکاری با بانک حکمت ایرانیان یکی از افتخارات همورا بوده و امید است این روابط گسترش یابد.

آخرین وضعیت همکاری: بهره‌برداری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
مجتمع مسکونی باغ بهشت
پروژه مسکونی باغ بهشت به مساحت حدود 9 هکتار، متعلق به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) بوده که با سرمایه‌گذاری بانک حکمت ایرانیان در حال ساخت می‌باشد. این مجتمع شامل 14 بلوک (برج) و هر یک به تعداد 12 طبقه می...
اطلاعات بیشتر
نرم‌افزار صدف
امروزه موثرترین دلیل رشد و بالندگی سازمان‌ها، داشتن نیروهایی کارآمد، متخصص و متعهد می‌باشد. بر این اساس، جذب نیروهایی که با سازمان هماهنگ بوده و بیشترین کارایی را برای آن داشته باشد، یکی از دغدغه‌های مدیران هوشمند ا...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)