مجموعه‌های ویلایی:

آناناس

1 رای    میانگین 3.5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

طراحی سایت برای شرکت‌هایی که به نوعی با هنر و زیبایی در ارتباط هستند و یا آنهایی که محصولات یا خدمات لوکسی را ارایه می‌دهند همواره سخت و پیچیده است. یکی از این نوع سایت‌ها مربوط می‌شد به مجموعه ویلاهای آناناس.

همکاری بین همورا و مجموعه ویلاهای آناناس به سال ۱۳۸۴ بر می‌گردد. خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی وب سایتی شکیل و در خور توچه‌ای طراحی و در آدرس اینترنتی آن مجموعه بارگذاری شد. این وب سایت تا ۲ سال برای عموم قابل مشاهده بود.

در صفحه اول سایت از فلشی بسیار زیبا استفاده شد که طراحی آن الهام گرفته از چندین عکس از پروژه ویلاسازی آناناس بود. در ادامه فلش طراحی شده و عکس‌های مربوطه آورده شده است.

 



آخرین وضعیت همکاری: پایان همکاری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
کلدفیوژن یا CFML
امروزه زبان‌های برنامه نویسی متفاوتی در دنیای وب وجود دارد که مورد استفاده متخصصین قرار می‌گیرد. یکی از آنها زبانی با نام کلدفیوژن یا Coldfusion است که در این نوشتار سعی داریم آن را به طور کلی معرفی نماییم.
اطلاعات بیشتر
کاهش حجم عکس‌های سایت توسط فتوشاپ
روزانه افرادی با شرکت تماس می‌گیرند و بیان می‌کنند سرعت سایت یا بهتر بگوییم سرعت نمایش (لود) عکس‌هایشان پایین است. در این مطلب می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه حجم عکس‌های مورد استفاده در سایت را پایین بیاوری...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)