چاپ و گرافیک:

بهمن آرا

6 رای    میانگین 5.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

مجتمع چاپ و گرافیک بهمن (آرا) در سال 1358 توسط احمد برقعی فارغ التحصیل رشته چاپ از دانشگاه اشتوتگارت بنیان گذاشته شد. افتخاری است که بهمن آرا برای معرفی محصولات خود در دنیای اینترنت، همورا را انتخاب نموده است.

بهمن آرا در اواسط مردادماه سال 1392 طی قراردادی، طراحی و برنامه نویسی سایت خود را به شرکت همورا واگذار نمود. همورا نیز بر پایه نرم‌افزار مینا، در اواسط شهریورماه نسخه‌ی اولیه آن را در آدرس اینترنتی آن شرکت بارگذاری نمود.

بهمن آرا قصد دارد تا از طریق وب سایت خود اقدام به معرفی محصولات تولیدی خود مانند انواع سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، تقویم جیبی، تقویم هفتگی و... نماید.

از جمله امکانات موجود در این وب سایت عبارتند از:

  • امکان طبقه بندی محصولات
  • امکان درج مشخصات محصولات به همراه عکس‌های توضیح دار آن به صورت اسلاید
  • آر.اس.اس محصولات

 

سئو و افزایش رتبه در گوگل

همچنین در ادامه‌ی همکاری، قراردادی در خصوص افزایش رنکینگ این سایت در گوگل بین بهمن آرا و همورا منعقد شد که با موفقیت در حال ادامه است.

 

تقدیر بهمن آرا از همورا

مدیرعامل محترم بهمن آرا در تاریخ هشتم آبانماه نود و دو، طی ارسال نامه‌ای از خدمات ارائه شده توسط همورا قدردانی نموند. متن این نامه در ادامه آمده است. (مشاهده اصل رضایتنامه)

 

 

جناب آقای مهندس اسلمی
مدیر یت محترم شرکت همورا
سلام

تاکنون با شرکت‌های مختلفی در زمینه IT همکاری کرده بودیم؛ اما به صراحت اذعان می‌کنم که همورا مجموعه‌ی متفاوتی است؛ چرا که تیم شما توانائی فنی بالا را با خصیصه‌های حرفه‌ای مانند پاسخ‌گویی و تعهد همراه کرده و این وجه تمایز ارزشمند شما است.
بدین وسیله مراتب تمجید و سپاسگزاری‌مان را از مجموعه شما ابراز می‌نمایم و موفقیت روزافزونتان را آرزومندم.

با احترام
مدیرعامل-حمید برقعی
 

تمدید سئو

بهمن آرا پیرو قرارداد موفقیت آمیز سئو با شرکت همورا در سال 1392، امسال نیز قرارداد خود را با همورا تمدید نمود.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
8 نکته در راه‌اندازی باشگاه مشتریان
در چند سال گذشته بحث ایجاد و استفاده از باشگاه مشتریان در میان فعالین صنعت گردشگری مطرح شده است. برخی هتل‌ها و آژانس‌های گردشگری سعی می‌کنند با استفاده از بحث باشگاه مشتریان خدمات متفاوتی را به مشتریان خود عرضه کنند...
اطلاعات بیشتر
7 ویژگی CRM در خدمت گردشگری
با به کارگیری چند روش موثر در نرم‌افزار CRM که نرم‌افزار ارتباط با مشتریان است می‌توانید ارتباط راهنمایان با مسافران را بالا ببرید و این امر در پیشرفت کار در گردشگری بسیار موثر است. در این مطلب به ارائه 7 روش موثر پ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)