شرکت الکترونیکی:

دنیای پردازش

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

دنیای پردازش یکی از شرکت‌های قدیمی، بزرگ و معتبری است که با سیستم‌های حضور و غیاب خود در بین عموم از اسم و رسمی خاص برخوردار است. طراحی وب سایت این مجموعه‌های تک به همورا سپرده شده است.

دنیای پردازش سالهاست که با رویکردی کاملاً متفاوت توانسته است موقعیت و جایگاه مناسبی برای خود در بین تولیدکنندگان و کار آفرینان ایرانی باز نماید.

اولین باری که برای مذاکره با این شرکت در محل آن حاضر شدیم با نظم و تشکیلاتی کاملاً حرفه‌ای روبرو شدیم که کمتر در شرکت‌های تولیدی ایرانی می‌توان یافت.

تولید انواع سیستم‌های ساعت زنی حضور و غیاب، کنتور خوان، کارت‌های الکترونیکی رمزدار، گیت‌های کنترل تردد اتوماتیک به همراه شبکه وسیع نمایندگی در ایران، بخشی از توانمندی‌های این مجموعه بزرگ را نشان می‌دهد.

همورا در دی ماه سال ۱۳۹۲ طی عقد قراردادی، مسئولیت طراحی وب سایت جدید این شرکت را عهده‌دار شد و در اوایل اردیبهشت ۹۳ نسخه آزمایشی آن رو نمایی گردید.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
نمایشگاه گردشگری ITB برلین، بزرگترین رویداد گردشگری جهان
اگر صاحب کسب و کاری در صنعت گردشگری هستید و می‌خواهید درباره بازارهای بین‌المللی به عنوان غرفه‌دار، بازدیدکننده تجاری و یا بازدیدکننده عمومی اطلاعاتی را به‌دست بیاورید، نمایشگاه ITB برلین یکی از بهترین فرصت...
اطلاعات بیشتر
ارتباط با راهنمایان گردشگری و نقش آن در سازمان
راهنمایان یکی از شریان‌های اصلی بازاریابی و فروش در شرکت‌های گردشگری هستند. آنها به‌صورت مستقیم به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار سازمان با مشتریان در ارتباط هستند و ضمن اینکه در تولید محصول گردشگری نقش کلیدی ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)