وب سایت شخصی:

محسن فاتحی

3 رای    میانگین 5.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

محسن فاتحی یکی از جوان‌های خلاق و نوآوری است که تصمیم دارد دست نوشته‌های خود را از طریق وب سایت شخصی خود، به نمایش عموم بگذارد. فیلم‌ها، داستان‌ها، شعر و نثر، بخشی از مطالب این سایت را تشکیل می‌دهند.

محسن (مجید) فاتحی، در یکی از روزهای پاییز، سال 1365 به دنیا آمده است. خلاقیت، نبوغ و محیطی که در آن پرورش‌یافته است، ایشان را فردی متفاوت به جامعه معرفی می‌نماید، طوری که در حوزه‌های مختلفی چون الکترونیک، تجارت، گردشگری، موسیقی، تبلیغات، فیلم و... به صورت حرفه‌ای وارد شده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

افتخار آشنایی همورا با ایشان برمی‌گردد به سال 1392، زمانی که ایشان در شرکت گردشگری دالاهو به عنوان مدیر داخلی فعالیت می‌نمودند.

طی سفارش ایشان سایت شخصی «محسن فاتحی» با استفاده از نرم‌افزار مدیریت محتوای مینای همورا در روزهای آخر زمستان سال 1391 رونمایی شد.

امیدواریم که همچون گذشته شاهد پیشرفت روزافزون ایشان باشیم.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
7 اشتباه رایج در برگزاری جشنواره‌ها
برگزاری هر جشنواره به‌جز آن‌که هزینه و زحمات بسیار دارد، بخشی از سابقه‌ی سازمانی را هم تشکیل می‌دهد. اگر جشنواره‌ای که برگزار می‌کنیم به هر دلیلی موفق نباشد، تاثیر آن تا مدت‌های طولانی بر کسب و ک...
اطلاعات بیشتر
جلسه کارشناسی رادیو گفتگو درباره دیجیتال مارکتینگ گردشگری
در تاریخ 1397/08/27 جناب آقای بهنام اسلمی به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری در رادیو گفت‌وگو حضور داشتند. فایل‎های صوتی مربوط به این مصاحبه در ادامه آمده است.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)