سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

4 رای    میانگین 4.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

سامانه ثبت نام الکترونیکی متقاضیان شرکت در آزمون‌های جامع گردشگری، به سفارش مجموعه‌ی آوای ارسبارن برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسط همورا راه‌اندازی گردید.

هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان دریافت گواهینامه‌های مربوط به امور گردشگری در آزمون‌های جامع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شرکت می‌کنند. افزایش تعداد علاقه‌مندان جهت شرکت در این آزمون از یک سو و ارتقاء سرعت و دقت در انجام فرآیندهای ثبت نام در آزمون از سویی دیگر، سازمان را بر آن داشت تا در سال 1393 اقدام به راه اندازی سامانه‌ی اینترنتی در این خصوص نماید.

به همین منظور شرکت همورا اقدام به طراحی نرم‌افزاری اختصاصی با امکانات زیر نمود:

  • امکان نمایش اطلاعیه‌های آزمون به متقاضیان
  • امکان وارد نمودن اطلاعات شخصی و اختصاصی متقاضیان
  • امکان بارگذاری اسکن مدارک مانند شناسنامه، کارت ملی و...
  • امکان تایید یا رد متقاضیان توسط مراکز استان‌ها
  • امکان واریز الکترونیکی هزینه شرکت در آزمون
  • امکان ذکر نواقص و رفع آن توسط داوطلبین
  • امکان دریافت کارت ورود به جلسه‌ی آزمون

این نرم‌افزار به صورت آزمایشی و برای اولین بار جهت آزمون جامع خرداد 1393 و برای متقاضیان مدیریت فنی بند ب، راهنمایان طبیعت گردی و ایرانگردی (فرهنگی) برگزار شد.

لازم به ذکر است این نرم‌افزار به سفارش مجموعه‌ی آوای ارسباران و جهت استفاده در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهیه شده است.

توسعه نرم‌افزار آزمون گردشگری
پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره‌ی ثبت نام آنلاین٬ در مهرماه ۱۳۹۳ تصمیم به توسعه و تغییراتی در این نرم‌افزار گرفته شد. نهایتاً در اول آبان ماه ۱۳۹۳ نسخه دوم راه اندازی و متقاضیان جهت شرکت در آزمون‌های مدیریت فنی بند ب٬ راهنمایان طبیعت گردی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگری می‌توانند از طریق سایت مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند.

آخرین وضعیت همکاری: پایان همکاری
مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
هایپرشیا
چندی پیش چندین نفر از فعالان عرصه گردشگری کشور در قالب پروژه‌هایی در کنار هم جمع شدند و سر انجام از خرداد ماه سال 1393 بصورت مستقل فعالیت‌های خود را در این عرصه با نام شرکت هایپرشیا آغاز نموند.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)