27
دی
1395
محتوای همورا
محتوای همورا
 

جشن سالگرد همکاری و پیام دعوت یوتابی

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

تا حالا شده به میهمانی در یک رستوران دعوت باشید و پیام دعوت رو پشت میزتون و از نرم‌افزاری که هرروز باهاش کار می‌کنید دریافت کنید؟ یا اینکه غذایی که دوست دارید در مهمانی صرف کنید رو پشت میز کارتون سفارش بدید؟

سال‌هایی پر از فراز و نشیب از همکاری همورا و دالاهو گذشت. سال‌هایی پر از شادی‌ها، مشکلات، موفقیت‌ها، نگرانی‌ها و در نهایت پس از سال‌ها آنچه به جا مونده دوستی بوده و احساس‌هایی خوش‌آیند.
و امسال 6 سال از آن سال‌ها گذشته و به این بهانه همورا تصمیم گرفت دوستان دالاهویی خود رو گرد هم جمع کنه تا گرامیداشتی باشه برای سال‌های کنار هم بودن. این گردهمایی به صرف نهار در کافه رستورانی به اسم آنسو برگزار شد. آنسو کافه‌ای واقع در مرکز شهره که فضای صمیمی و همینطور غذاهای سنتی و مامان‌پزش برای دورهمی‌ها بسیار مناسبه. در این میهمانی علاوه بر غذا با سالاد، دسر و نوشیدنی هم از عزیزان پذیرایی شد.
کافه آنسو

 

برای ارسال دعوتنامه‌ی این میهمانی هم همورا تصمیم گرفت از نرم‌افزار یوتاب که بهانه آشنایی و همکاری همورا و دالاهو بوده استفاده کنه. نرم‌افزار یوتاب یه نرم‌افزار گردشگریه که کارکنان عزیز دالاهو هر روز کارشون رو با این برنامه شروع می‌کنن. با این تصمیم کارهایی انجام شد که وقتی افراد به صفحه کاربریشون وارد می‌شن، قبل از هر چیزی ابتدا پیام دعوت رو ببینن.
در کنار پیام دعوت هم فکر کردیم چه خوبه سفارش غذاها رو بگیریم تا هم کار کافه آنسو راحت‌تر باشه و هم وقتی این عزیزان تشریف آوردن، غذاهاشون آماده باشه. به همین خاطر لیست غذاهایی که می‌تونستن برای نهار انتخاب کنن در کنار پیام دعوت آورده شد و این امکان فراهم شد که افراد سفارش خودشون رو ثبت کنند. این میهمانی در روزهای 21 و 22 آذر ماه برگزار شد و همه‌ی 43 نفر دالاهویی عزیز دعوت بودند.
به مناسبت این سالگرد و دعوت همورایی‌ها، آقای ساسان سلوتی، مدیر فروش دالاهو پیامی رو برای همورا ارسال نمود که اینقدر انرژی گرفتیم و خوشحال شدیم که تصمیم گرفتیم متن ایشان را در وبلاگ همورا منتشر کنیم: 

 

همورائی‌ها،
سلام،

امروز ناهار مهمان شما هستیم؛ به صرف کشک بادمجان، لازانیا و آلفردو. وقتی دیدم که در یوتاب از ما خواسته شده که «ناهار چه میل داریم»، واقعاً متحیر و مشعوف شدم.
این ناهار بهانه‌ای است که به نعمت داشتن همورا فکر کنم؛ به این که اگر همورا نبود چه می‌شد؟
اگر همورا نبود احتمالاً دالاهوئی هم نبود؛ حداقل به مفهوم کنونی. احتمالاً ما اکنون به عنوان یک خانواده کاری در کنار هم نبودیم و من هم الان به روی صندلی که الان نشسته‌ام نبودم.
یعنی احتمالاً بیش از 100 هزار نفر همسفر دالاهو نبودند و بسیاری از سفرهای خوش انجام نشده بود. بسیاری با ایران آشنا نشده بودند. بسیاری دوستان جانی پیدا نکرده بودند. بسیاری از مسافران هم این چنین رضایت‌مند نبودند.
همورا و همورائی‌ها نعمت هستند. تیمی دوست داشتنی، متعهد و متخصص.
همورائی‌ها از صمیم قلب از شما متشکرم و برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.


 

برای همورا خواندن این پیام بسیار مسرت‌بخش و امیدوار کننده بود. امیدوار از اینکه تلاش ما برای همراهی موثر در این سال‌ها نتیجه‌بخش بوده و این افتخاری برای هموراست. برگزاری این مهمانی هم بهانه‌ای شد تا با ساختن روزی خاطره‌انگیز، پیوند دوستی‌ها رو عمیق‌تر کنیم.

به جز دالاهو ما بعدها از این قابلیت یوتاب برای ارسال پیام دعوت به دوستان عزیزمان در ارسباران نیز استفاده کردیم. موسسه‌ی آوای ارسباران نیز که از نرم‌افزار جامع یوتاب استفاده می‌کنند در یکی روزهای بهاری سال 96 و در سالگرد آغاز به‌کار همورا و ارسباران، پیامی در یوتاب خود دریافت کردند. این پیام که حاوی متن دعوت و لیست غذاها بود باعث شد تا شبی زیبا را به‌صرف شام در کنار این دوستان بگذرانیم. در اینجا می‌توانید گزارشی از این دیدار را مشاهده بفرمایید.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
مجوز بند پ چیست و چگونه می‌توان آن‌را اخذ کرد؟
چه کسانی می‌توانند دفتر خدمات زیارتی داشته باشند، چه مجوزهایی لازم دارند و از چه سازمان‌هایی باید مجوز دریافت کنند؟ مجوز بند «پ» چیست و دارندگان آن مجاز به برگزاری چه سفرهایی هستند؟ در این مطلب بیشتر درباره پ...
اطلاعات بیشتر
تغییر کلمه عبور ایمیل در اسمارترمیل
همه‌ی ما از اهمیت کلمه عبور و پیچیدگی آن در تامین امنیت ایمیل‌ها و اکانت‌های خود اطلاع داریم؛ به همین منظور باید نسبت به نحوه‌ی تغییر کلمه عبور در پنل‌های مورد استفاده خود آگاهی داشته باشیم. اگر از نرم...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)