21
مرداد
1396
محتوای همورا
محتوای همورا
 

5 کارایی یک وب‎سایت گردشگری

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

از مزایای داشتن یک وب‌سایت برای کسب و کارتان چقدر آگاهی دارید؟ شاید فکر می‌کنید وب‌سایت نمی‌تواند به شما سودی قابل توجه برساند و یا با توجه به بودجه‌ای که دارید، ساختن وب‌سایت اشتباه است. ممکن است این‌ طور تصور کنید که چون از اینترنت زیاد استفاده نمی‌کنید، مشتریان بالقوه‌تان هم کاری با اینترنت نخواهند داشت. این‎ها فقط تصورات غلطی است که سد راه موفقیت شما شده است!

یک وب‌سایت چه تأثیری در بازار گردشگری دارد؟ روند کنونی نشان می‌دهد که دنیای سفر و مسافران به سوی نو شدن و جذب ایده‌های جدید پیش می‌روند. این روزها اینترنت به گردشگران درباره‌ی انواع تور، هتل‌ها، رستوران‎ها و مقاصدی می‌گوید که کیلومترها تا خانه‌ی آنها فاصله دارد. در این میان مردم بی‎شماری در جهان به‎دنبال دانستن درباره‎ی خدماتی هستند که شما ارائه می‎دهید. اما وقتی آنها از محل دفتر کارتان خبر ندارند، بیلبوردهایی که فقط در شهر خودتان نصب کرده‎اید را نمی‌بینند و نشریات محلی که در آن از کارهایتان می‎گویید را نخوانده‌اند، از کجا باید شما را بشناسند؟ وب‌سایت شما به پنج دلیل زیر می‎تواند تمام این نگرانی‎ها را مرتفع کند و کسب و کارتان را یک سر و گردن بالاتر از سایرین قرار بدهد.

 

1 افزایش اعتبار در کسب و کار

وب‌سایت هویت کسب و کار شما در دنیای الکترونیک است. اعتباری که نباید خدشه‌دار شود. در وب‎سایت می‌توانید درباره‎ی خودتان بگویید. اینکه چقدر به مشتری اهمیت می‌دهید، محیط زیست برایتان مهم است و یا چقدر بازار کسب و کارتان را می‌شناسید. اگرچه محتوای سایت هم در تمام این موارد دخیل است، اما UI و طراحی هوشمندانه سایت شما هم می‌تواند مقصودتان را منتقل و اعتبارتان را افزایش بدهد. انتخاب رنگ‌ها، قالب‌ها و طراحی سایت به شکلی که کاربر را جذب خود کند از نکات مهمی است که قادر است نکات زیادی درباره‌ی شما و برندتان بگوید.

 

2 صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان

اگر‌چه هزینه‌ی به‎راه اندازی وب‌سایت برای کسب و کارها بسته به نوع فعالیت و بزرگی آنها متفاوت است اما  وب‌سایت، شما را از پرداخت هزینه‌های گزاف تبلیغات نجات می‎دهد. طراحی خوب در وب‎سایت و ارائه‎ی راهکارهای نرم‎افزاری می‌تواند شرایطی را برایتان ایجاد کند که با حداقل کارمندان به حداکثر بازدهی و سود برسید. در بین محصولات همورا نیز نرم‌افزار تحت‎وبی به‌نام یوتاب وجود دارد. این نرم‌افزار به سایت شما وصل می‌شود و همان‌طور که کارکنان مشغول انجام وظایفشان هستند، سایت هم به‌روز می‌شود. با کمک این نرم‎افزار وقت و هزینه‌های شما بهینه‌سازی می‌شود. این نکته را هم به‌یاد داشته باشید که یک وب‌سایت ارزان نمی‌تواند هویت و تصویر درستی از کسب و کار شما را به‌نمایش بگذارد. 
اضافه شدن گزینه‌های خرید آنلاین روی وب‌سایت‌ها از نکات مهم دیگری است که این ‎روزها بسیار مورد توجه است. وب‎سایت نه‌تنها در وقت شما بلکه در وقت مشتریان‎ هم صرفه‌جویی خواهد کرد.

 

یک وب‌سایت خوب نه‌تنها فرآیندهای داخلی سازمان را بهبود می‌بخشد بلکه، در صورت طراحی درست، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مادی و زمانی باشد.

 

3 دسترسی همیشگی

وب‌سایت شما می‌تواند یک بروشور یا مجله‎ی آنلاین همیشگی باشد. وقتی سفر جدیدی را به مقاصد خود اضافه می‎کنید و یا به هر دلیلی در یک آخر هفته نمی‌خواهید توری داشته باشید. این ارتباط و دسترسی ممکن است منجر به پیدا کردن شرکا، کارمندان و مقاصدی جدید باشد که به آن نیاز دارید.
7، 24و 365 اعدادی بسیار مهم برای دنیای گردشگری هستند.شما باید تمام بیست و چهار ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و 365 روز سال در دسترس مشتریان باشید. اگر به‎خاطر نداشتن وب‌سایت نتوانید به‌اندازه کافی بفروشید و هواپیمایی حتی با یک صندلی خالی فرودگاه را ترک کند، برای جبران ضرر آن دیگر هیچ وقتی وجود ندارد. اگر شما سایت نداشته باشید رقبایتان ساعات طلایی که دفتر کار شما تعطیل است را در دست می‌گیرند و مشتری دیگر به سراغ شما نخواهد آمد. 
یک مشاوره‎ی خوب در ضمینه‌ی طراحی وب‌سایت‌ها می‌تواند به شما بگوید که چگونه ایجاد دسترسی مناسب به کسب و کار شما سود می‌رساند و آن‌را در طراحی وب‎سایت شما نیز لحاظ خواهد کرد.

 

وب‎سایت شما همواره بیدار و هوشیار است و نمی‎گذارد مشتری از خرید یا ارتباط با شما ناامید بشود.

 

4 رشد فضای کسب و کار

دفتر کار شما در هرجای جهان که باشد، با کمک یک وب‎سایت می‎توانید به تمام نقاطی که به اینترنت دسترسی دارند خدمات بدهید. برخی از آژانس‌های گردشگری در سفرهای خود مشتریانی دارند که از شهرها یا کشورهای دیگر به آنها پیوسته‌اند. درواقع وب‌سایت‌ها توانسته‌اند کاری کنند که مردم از نقاط دیگر جهان برای حضور در سفرها ثبت‌نام کنند. اگرچه کسب رتبه‌های اول در موتورهای جستجوی گوگل کار ساده‌ای نیست، اما با توجه به تجربه‎‎ها در طراحی وب‌سایت‎ می‌توان راه‎هایی برای این مقصود پیدا کرد. سئوی سایت موضوع مهمی است که با کمک گرفتن از آن می‌توانید فضای کارتان را توسعه بدهید. توجه اصولی به سئو می‌تواند جایگاه شما را در بین رقبا تعیین کند.

 

5 فرصتی برای نمایش فعالیت‎های جانبی

شما به یک موسسه خیریه کمک کرده‎اید، یا برای حفاظت از گونه‎ی گیاهی خاصی داوطلب شده‎اید؟ شاید در شرکت شما اتفاق جالبی افتاده یا همسفران عکس‌هایی از سفرهایشان را برایتان می‎فرستند. شما می‌توانید در کنار وب‌سایت‌تان یک وبلاگ هم داشته باشید. وبلاگ شما مادامی که بخواهید، زنده خواهد بود. برایتان تبلیغ می‎کند، به فروش کمک خواهد کرد و خودش هم روز‌به‌روز رشد می‌کند. در کنار یک سایت مجهز، ‎راه‌اندازی یک وبلاگ کاربرپسند چیزی است که یک آژانس گردشگری به ‎آن نیاز دارد. وبلاگ می‌تواند مکمل فعالیت‌های شما باشد و در جهت جذب بیشتر مخاطبان گام بردارد.

 

اگر شما هم در اندیشه به‎راه انداختن یک وب‎سایت برای کسب و کارتان هستید، شرکت همورا با توجه به سابقه‎ی سال‎‏ها فعالیت در زمینه‎ی طراحی و به‎راه اندازی سایت می‎تواند در کنار شما باشد. برای آگاهی از  چگونگی فرآیند طراحی و اجرای وب‎سایت‎ها اینجا را کلیک کنید.
در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید لطفا با ما تماس بگیرید. 

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
مشاوره‎‌ی مدیریت تحول در سازمان‌ها
یکی از اساتید توسعه سازمان می‌گوید: «سازمان‌ها در تشبیه مانند مسائلی هستند که باید حل شوند.»بنابر تحقیقات و تجربه‌ی همورا، بسیاری از ساختارها را به سادگی می‌توان بهینه و متحول ساخت؛ البته به شرط انج...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)