26
تیر
1396
محتوای همورا
محتوای همورا
 

روز تولدتان از همورا، هدیه بگیرید

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

سالگرد تولد هر فرد، یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی اوست. به همین دلیل ما دوست داریم در این روز به‌خصوص در کنارتان باشیم و با یک یادگاری کوچک اما دلچسب، در قلب‌تان یادی از خود باقی بگذاریم. در این مطلب بیشتر در این باره بخوانید.

هیچ کسی دقیقا نمی‌داند اولین بار کجا و چگونه بود که انسانی تصمیم گرفت با تقدیم یک هدیه، انسان دیگری را خوشحال کند. اما همه کسانی که هدیه داده‌اند و هدیه گرفته‌اند معتقدند، این کار رسمی نیک و به‌یادماندنی است. برای بیشتر افراد، هدیه‌ها بیش از آنکه به دلیل ارزش مادی در اولویت باشند به خاطر ارزش‌های معنوی، مورد توجه‌اند و نشانه‌ای از عشق و توجه طرف مقابل هستند.

در همین راستا همورا دوست دارد در روز تولد دوستانش برایشان از طریق ایمیل، هدیه‌ای بفرستد و نقشی هر چند کوچک در ساختن شادمانی در قلب‌شان داشته باشد. این هدیه چگونه و به چه کسانی ارسال می‌شود؟ در ادامه برایتان گفته‌ایم.

 

همورا کیست؟

همورا یک شرکت ارائه دهنده‌ی راهکارهای نرم‌افزاری، مدیریتی و مشاوره‌ای است و تلاش می‌کند به کسب و کارها کمک کند تا با مصرف کمترین میزان انرژی و منابع در بهره‌مندی حداکثری از امکانات دنیای دیجیتال گام بردارند. همورا در کاربرد بسیاری از خدمات دنیای دیجیتال مارکتینگ پیشرو است و به دانش‌های روز مسلط می‌باشد.

 

ایمیل بده، هدیه بگیر

برای ما باعث افتخار خواهد بود که بتوانیم به همه دوستانی که از آن ایمیل و تاریخ زادروزشان را می‌دانیم، هدیه‌ای کوچک تقدیم کنیم. به همین دلیل اگر قبلا ایمیل‌تان را به ما داده‌اید، تاریخ تولدتان را نیز برایمان ایمیل کنید و اگر ما ایمیل شما را نداریم، لطفا نام، نام خانوادگی و بعد تاریخ تولد‌تان را برای ما ایمیل کنید. ما علاوه بر ارسال ایمیل تبریک روز تولد که حاوی یک هدیه کوچک نیز هست، هر ماه برایتان از جدیدترین مقالات، خبرها و رویدادهایی می‌گوییم که فکر می‌کنیم اطلاع از آنها می‌تواند برایتان سودمند و جذاب باشد.

 

هدیه همورا چیست؟

همورا برای تبریک تولدهای امسال برای شما و یکی از دوستان‌تان یک فنجان قهوه خوش‌طعم در کافه و خانه فرهنگی آنسو در نظر گرفته است. ضمنا آنسو که اولین کافه سفال ایران است، هر روز از ساعت 5 عصر تا 9 شب برنامه سفالگری رایگان دارد. در نتیجه اگر در این زمان به آنسو مراجعه کنید می‌توانید علاوه بر صرف فنجانی قهوه، تجربه نشستن پشت چرخ سفالگری را داشته باشید و از این هنر ایرانی و زیبا لذت ببرید.

 

بسیاری از یادگاری‌های زیبای دنیا، در واقع هدایایی بوده‌اند که فرد دیگری برای نشان دادن عشق، تعهد، دوستی و مهربانی آن‌را اهدا کرده است. باغ‌های معلق بابل، بزرگترین الماس جهان و حتی تاج محل، همگی هدیه‌هایی بوده‌اند که با اهدای آن نه فقط دنیای یک انسان بلکه جهان، زیبا شده است. همورا نیز امیدوار است این پیشکش ناقابل را از او بپذیرید تا در روز تولدتان، بتوانیم لبخندی بر لبانتان جاری کنیم و نقشی کوچک در زیباتر کردن جهان‌تان داشته باشیم.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
چگونه با یوتاب تئاتر برگزار کردیم؟
برای به‎راه انداختن یک رویداد به چه چیزهایی نیاز داریم؟ به‎نظر من که مدتی را به‎عنوان مدیر منابع انسانی کار کرده‎ام، برنامه‎ریزی، نظم، اطلاعات کامل و از دست ندادن جزئیات از همه چیز مهم‎تر است. اما چه ابزاری...
اطلاعات بیشتر
تنظیمات Outlook
بسیاری از افراد برای چک کردن ایمیل‌های‌ سازمانی خود از نرم‌افزار Outlook استفاده می‌کنند. ما نیز بر آن شدیم راهنمای ساده‌ای را جهت انجام تنظیمات لازم در این نوشتار بیان نماییم.این راهنما مختص سازمان...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)