سوابق تغییرات یوتاب:

1392/01/01 ورژن 7.6

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

در این ورژن امکان تولید کدهای 64 کارکتری رندوم بر اساس استاندارد هش SHA-256 در یوتاب اضافه شد. این موضوع می‌تواند در دراز مدت برای پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، می‌توان برای نظرسنجی از افراد خاصی از این کد استفاده نمود. بدین ترتیب که با ارسال لینکی مانند لینک زیر، کاربر بدون اینکه نیاز به داشتن نام کاربری و یا کلمه عبوری باشد می‌تواند در نظرسنجی شرکت نماید و ما نیز به راحتی می‌توانیم کاربران را ردیابی و مثلاً از شرکت مجدد آنها در نظرسنجی جلوگیری نماییم.
نمونه لینک:
https://hammura.com/qc.cfm?id=5691&code=263D9BF7F55CE7.....

برای این مهم تغییرات زیر در یوتاب اعمال شده است:

  • در «تنظیمات»، قسمت «تنظیمات مربوط به سیستم»:
    • امکان تولید کدهای کاربری به صورت اتوماتیک برای تمام کاربران تعریف شده مهیا شده است. بدین ترتیب که یوتاب به صورت رندوم کدها را تولید و به کاربران تخصیص می‌دهد.
    • همچنین امکان حذف تمام کدها نیز وجود دارد.

موارد فوق برای این در یوتاب آورده شده است که اولاً بتوان برای بار اول به کاربران کد کاربری داد، ثانیاً اینکه بتوان برای پروژه‌های مختلف از کدهای جدیدی استفاده نمود تا امنیت را بیشتر تامین نمود و یا اینکه با حذف کدها، دیگر اجازه شرکت در پروژه از کاربران گرفته شود.
تنها افرادی به این دو بخش (تولید و حذف کدها) دسترسی دارند که در سطوح دسترسی به «پنل تنظیمات سیستم» دسترسی داشته باشند.
همچنین در زمان تولید یا حذف، لاگ آنها در سیستم ذخیره می‌شود.

 

  • در پروفایل اعضا:

در لینک‌های پایین صفحه و در کنار لینک «دسترسی»، لینک جدیدی اضافه شده است با نام «کد کاربری» که امکان مشاهده، تولید، حذف و یا تولید مجدد کد برای آن فرد وجود دارد. در تمام انجام این مراحل، سیستم برای کاربر ارشد و کاربر مربوطه لاگ تهیه می‌کند.

 

  • در گزارش از اعضا:

در این صفحه گزینه‌ای با نام «کد کاربری» اضافه شده است تا بتوان لیست افراد دارای کد را مشاهده نمود. این مهم بیشتر برای گرفتن خروجی به اکسل جهت استفاده در پروژه‌ها و یا وارد نمودن آنها در ایمیل یا پیامک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
مشاوره‎‌ی مدیریت تحول در سازمان‌ها
یکی از اساتید توسعه سازمان می‌گوید: «سازمان‌ها در تشبیه مانند مسائلی هستند که باید حل شوند.»بنابر تحقیقات و تجربه‌ی همورا، بسیاری از ساختارها را به سادگی می‌توان بهینه و متحول ساخت؛ البته به شرط انج...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)