قوانین و مقررات همورا

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

1. ‌درباره وب‌سایت همورا

این وب‌سایت به وسیله شرکت پارسیس پرداز همورا مدیریت می‌شود و در هر کجا که از اصطلاح ما استفاده شده است منظور این شرکت است. دسترسی و استفاده از وب‌سایت و هر نوع از کالاها و خدمات خریداری شده به وسیله این شرکت فراهم می‌شود.

عضو شورای عالی انفورماتیک کشور

همورا با رتبه‌ی 4 از جمله شرکت‌های معتبر عضو شورای عالی انفورماتیک است.
برای مشاهده مجوز همورا در شورای عالی انفورماتیک بروی لینک sajar.mporg.ir کلیک کنید. و سپس نام «همورا» را جستجو کنید. همچنین برای مشاهده جزئیات این مجوز اینجا را کلیک نمایید.

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور


شرکت همورا از سال 1392 طبق قانون پدید آورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای مجلس، تحت پوشش نظام صنفی رایانه‌ای در آمد.
برای مشاهده مجوز فعالیت همورا در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای جمهوری اسلامی ایران بر روی لوگو زیر کلیک کنید.


از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وب‌سایت و یا خرید یکی از محصولات یا خدمات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وب‌سایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وب‌سایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.

پارسیس پرداز همورا این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق به‌روز رسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این شرکت شرایط و ضوابط را به‌روز رسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع‌رسانی به شما در مورد به‌روز رسانی‌های این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وب‌سایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار ترتیب اثر داده می‌شود.
لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وب‌سایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال نمایید.
 

2. ‌پذیرش شرایط

شما با ادامه استفاده از وب‌سایت و خدمات آن نشان می‌دهید که شرایط و ضوابط را پذیرفته‌اید. هم‌چنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط که توسط این شرکت در این بخش قرار داده می‌شود موافقت خود را اعلام می‌نمایید.
 

3. ‌ثبت‌نام برای استفاده از وب‌سایت

نخستین گام برای دسترسی به وب‌سایت این است که به عنوان کاربر در سایت ثبت‌نام کنید. در بخشی از فرآیند ثبت‌نام در سایت ممکن است از شما خواسته شود که برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنید نظیر:
  • نام و نام خانوادگی
  • آدرس ایمیل
  • شماره تلفن
  • آدرس
شما متعهد می‌شوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت‌نام به این شرکت می‌دهید، دقیق، جدید و صحیح است.
زمانی که فرآیند ثبت‌نام تکمیل شود، شما عضو وب‌سایت محسوب می‌شوید و محدودیت‌های این شرایط و ضوابط را می‌پذیرید. به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا می‌شود.
 

4. ‌تعهدات کاربران

شما به عنوان عضو وب‌سایت می‌پذیرید که از موارد زیر پیروی کنید:
  • استفاده شما از وب‌سایت مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده در وب‌سایت و یا هر قانون، مقررات و یا قوانین قابل قبول یا دستورالعمل‌های قانونی در حوزه‌های مربوطه ممنوع نشده باشد.
  • شما مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی رمز و یا آدرس ایمیل خود را دارید.
  • هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت‌نامی به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع است. شما می‌پذیرید که بلافاصله این شرکت را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا آدرس ایمیل خود یا هر گونه نقص امنیتی که از آن آگاه شده‌اید مطلع سازید.
  • شما متعهد می‌شوید که بدون اجازه کتبی از ما اقدام به کپی کردن محصولات و خدمات وب‌سایت نمی‌نمایید.

 

5. ‌خرید محصولات و ضوابط بازگشت

برای استفاده از خدمات و یا کالاهای وب‌سایت باید هزینه خرید تعیین شده در وب‌سایت برای محصول مورد نظر را بپردازید. پرداخت هزینه خرید ممکن است از طریق یکی از ارائه‌دهندگان درگاه‌های پرداخت تایید شده در وب‌سایت صورت بگیرد.

شما تضمین می‌کنید که برای استفاده از خدمات وب‌سایت با این خدمات به طور کامل آشنایی دارید و محدودیت‌های ناشی از شرایط و ضوابط مورد استفاده، سیاست حریم خصوصی و سایر مستندات قانونی دیگر را که به وسیله درگاه‌های پرداخت ایجاد می‌شوند، می‌پذیرید.

بعد از پرداخت، قیمت خرید به وسیله این شرکت تایید می‌شود. شما تاییدیه‌ای دریافت خواهید کرد که نشان‌دهنده این است که پرداخت شما توسط شرکت دریافت شده است و ممکن است این شرکت جزئیات خرید را برای استفاده در آینده ضبط کند.

مقرارت بازپرداخت هر کدام از محصولات مطابق شرح مندرج در صفحه آن محصول است.
 

6. ‌کپی رایت و مالکیت معنوی

وب‌سایت، خدمات و تمامی محصولات مرتبط با این شرکت موضوع کپی رایت هستند. مطالب و موضوعات وب‌سایت (از جمله نوشته‌ها، عکس‌ها، ویدیوها، لوگوها و ویس‌ها) ذیل قانون این کشور و معاهدات بین‌المللی تحت حمایت کپی رایت قرار می‌گیرند.
شما بدون اجازه کتبی این شرکت و اجازه هر صاحب حق دیگری مجاز به انجام موارد زیر نیستید: پخش، انتشار مجدد، آپلود کردن، انتقال، ارسال، توزیع، نمایش یا پخش در عموم.
 

7. ‌حریم خصوصی

این شرکت حریم خصوصی شما را موضوعی جدی تلقی می‌کند و هر گونه اطلاعاتی که از طریق استفاده شما از برنامه و یا خدمات ارائه شده است، به سیاست حفظ حریم خصوصی این شرکت مربوط می‌شود که در برنامه موجود است.
 

8. ‌سلب مسئولیت عمومی

قیمت محصولات و خدمات بدون اطلاع‌رسانی قبلی می‌تواند تغییر کند و در این مورد وب‌سایت مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.

امکان تغییر یا قطع سرویس در هر زمانی بدون اطلاع‌رسانی قبلی امکان‌پذیر است و در این مورد وب‌سایت مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.

این شرکت تضمین نمی‌کند که نتایجی که ممکن است از استفاده از وب‌سایت و خدمات آن به دست بیاید، دقیق و قابل اعتماد خواهد بود. شما نیز می‌پذیرید که گاهی اوقات این شرکت می‌تواند خدمات را برای مدت زمان مشخصی تعویض کند یا سرویس را در هر زمان بدون اطلاع قبلی به شما لغو کند.

ممکن است اطلاعاتی در وب‌سایت و یا در خدمات وجود داشته باشد که همراه با خطاها و اشتباهاتی باشد و یا اینکه اشکالاتی مرتبط یا توضیحات محصولات و یا در قسمت درخواست‌ها وجود داشته باشد. این حق برای این شرکت محفوظ است که این اشتباهات و اشکالات را برطرف کرده و این موارد را تغییر داده و به‌روز رسانی کند و حتی ممکن است درخواستی را به جهت وجود این اشکالات بدون اطلاع قبلی رد کند و از این جهت مسئولیتی متوجه این شرکت نیست.
 

9. ‌حل و فصل اختلافات

در صورتی که مناقشات ناشی از شرایط و ضوابط یا مربوط به این شرایط باشد، هر یک از طرفین می‌توانند اقدام به رسیدگی قضایی به اختلافات نماید.
 

10. ‌قانون حاکم

شرایط و ضوابط پیش‌رو مطابق با قوانین ایران تنظیم شده‌اند. هر گونه اختلاف یا ادعایی که مرتبط با این شرایط و ضوابط باشد، باید بر اساس این قانون تفسیر شود و حقوق طرفین و جانشینان آن‌ها نیز باید حل و فصل شود.

هر دو طرف تایید می‌کنند که مفاد این شرایط و ضوابط منصفانه و منطقی است و اعلام می‌کنند که این شرایط و ضوابط خلاف سیاست‌های عمومی و به صورت نابرابر تنظیم نشده است.

 

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پیشنهاد به تهیه هاست یا سرور پشتیبان
همانطورکه مطلع هستید، سایت‌ها و یا نرم‌افزارهای تحت‌وب، بر روی سرورهایی نصب می‌گردند که هر‌چند از نظر فنی ممکن است دارای بستر قوی و مناسبی باشند، با این حال بروز مشکل و خطا در آن امری اجتناب ناپذیر است.
اطلاعات بیشتر
تعرفه‌های مصوب سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سال 1397
در پیوست مصوبه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سال 1397 در خصوص انواع فعالیت‌ها و خدمات در حوزه‌ی انفورماتیک آمده است.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)