همورا برگزار می‌کند:

دوره آموزشی رفتار سازمانی به صورت کاربردی

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

مثل سازمانی پیشرو فکر کنید و با تکیه بر رفتار سازمانی حرفه‎ای‎ها‎ را دور یک میز جمع کنید. سازمان و میزتان محیاست؟ پرسنل حرفه‎ای، مسلط به دانش رفتار سازمانی را از ما بخواهید.

اگر امروز به فکر داشتن همکارانی حرفه‌ای نباشید یا نخواهید خودتان حرفه‌ای باشید، دیگر هرگز به رقبایتان نخواهید رسید. نقش رفتار سازمانی در ساختن پرسنل حرفه‌ای برای سازمان‌ها غیر قابل انکار است. تا جایی که «رفتار سازمانی» یا Organizational Behavior به‌عنوان رشته‌ای پرطرفدار در دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس می‌شود.
آیا می‌خواهید پرسنلی حرفه‌ای داشته باشید؟ آیا دوست دارید از شرکت‌تان سازمانی پیشرو در کسب و کار بسازید؟ پس شما از قدرت نفوذ رفتار سازمانی بیش از دیگران آگاهید. نیاز به آموزش و افزایش دانش در این امر را درک کرده‌اید و استفاده از آن را ضروری می‌دانید. در جهت اعتلای دانش عمومی سازمان‌ها، شرکت همورا اقدام به برگزاری کلاس‌های رفتار سازمانی کرده است. هدف این دوره آشنایی و کسب علومی است که می‌توانند برای حل بحران‌ها و پیشبرد اهداف‌تان راهگشا باشند. اطمینان می‌دهیم که با گذراندن این دوره‌ها، شیوه‌ای نوین، مستمر و کارا در سازمان‌تان پایه‌گذاری می‌شود. روز‌به‌روز شاهد پیشروی سازمانی هستید که دیگر نه فقط شما، بلکه تمام پرسنل‌ قلب‌شان برای آن می‌تپد.

 

در این دوره‌ها چه خواهیم گفت؟

اکنون زمان تغییر است. رفتار سازمانی دانش ساختن کارکنان حرفه‌ای و پیشبرد سازمان‌ها است. اما چگونه؟ ما در 2 دوره آموزشی رفتار سازمانی و برگزاری کلاس‌هایی مدون برایتان خواهیم گفت. کارگاه‌های هر دو دوره به شرح زیر در ادامه آمده است.

 

 

خلاصه‌ای از عناوین کارگاه‌های دوره اول در یک نگاه

نام کلاس برخی از مهم‌ترین عناوین (رفتار سازمانی 1) مدت (ساعت)
نظم در سازمان تشریح و اجرای Five S، آموزش به پرسنل در جهت اجرای آن، نظم بخشیدن به اجزای گوناگون یک سازمان 2
نبینیم و نشنویم

چه چیزهایی را نبینیم و نشنویم؟

ترفندها

1
قدرت در سازمان قدرت رسمی و قدرت غیررسمی، چگونگی به‌دست آوردن قدرت، مراحل از دست دادن قدرت 1
نظام پیشنهادات مشخصات یک پیشنهاد سازنده، چگونه سازمان را به سمت پیشنهادات پویا ببریم؟، اشتباهات رایج در پیشنهاد دادن، معرفی انواع روش‌های پیشنهاد دادن 2
منابع انسانی، از درخواست برای استخدام تا به‌کار گیری تشریح چگونه نوشتن یک رزومه خوب، نیاز سنجی، ترفندهای رزومه‌خوانی، شرایط احراز شغل 4

 

 

خلاصه‌ای از عناوین کارگاه‌های دوره دوم در یک نگاه

نام کلاس برخی از مهم‌ترین عناوین (رفتار سازمانی 2) مدت (ساعت)
برنامه‌ریزی اصول و ترفندهای برنامه‌ریزی، شیوه هدف‌گذاری سازمانی، برنامه‌ریزی خرد و کلان 2
فرهنگ سازمانی کشف و شناخت فرهنگ‌های سازمانی 2
تیپ‌های شخصیتی انواع تیپ‌های شخصیتی، راه‌های شناخت تیپ‌ها و چگونگی ارتباط با آنها 4
احوال‌پرسی چگونه احوال‌پرسی کنیم، سبک‌های احوال پرسی و معانی آن‌ها، تدوین استراتژی برای استفاده کاربردی از احوال‌پرسی 2
زبان بدن کشف و کنترل حرکات غیر ارادی، زبان بدن و مذاکرات، پیام‌هایی که حرکات بدن می‌فرستد 2

 

دوره‌ی اول رفتار سازمانی

کارگاه‌های این دوره آغازی برای حرفه‌ای شدن پرسنل و سازمان شما هستند.

 

1کارگاه اول: نظم در سازمان

داستان نظم سازمانی به قرن شانزدهم و قایق‌‌‌سازان ونیزی برمی‌گردد. زمانی که آنها یک قایق را به جای چند هفته یا چند ماه، تنها در چند روز می‌ساختند. دانشی که توسط دانشمندان بهینه شد و امروزه در سازمان‌هایی بزرگ چون ارتش آمریکا کاربرد دارد. نظم در سازمان به کارکنان‌تان می‌گوید که چگونه قایق‌هایشان را در عرض چند روز به آب بیاندازند.

 

2کارگاه دوم: نبینیم و نشنویم

همیشه به کارمندان می‌گوییم خوب ببینید و بشنوید. اما مسائلی در سازمان وجود دارد که باید ندیدن و نشیدن آن را بیاموزیم. این کلاس به کاهش و یا حتی رفع اصطکاک مابین افراد در سازمان‌ها کمک می‌کند.

 

3کارگاه سوم: قدرت در سازمان

تا‌به‌حال فکر کرده‌اید قدرت شما یا پرسنل دیگر از کجا آمده است؟ آیا این قدرت واقعی است یا تنها شرایطی خاص آن‌را ایجاد کرده؟ چقدر این قدرت به شما وفا خواهد کرد؟ ریشه‌یابی قدرت در رفتار سازمانی یکی از جالب‌ترین و مهم‌ترین آموزه‌هاست.

 

4کارگاه چهارم: نظام پیشنهادات

مدت‌های طولانی دستگاهی که با آن کار می‌کنید خراب است و درخواست‌های مکررتان برای تعمیر یا تعویض آن به جایی نمی‌رسد. شاید بهتر باشد بار دیگر بررسی کنید که شما با چه شیوه‌ای درخواست خود را ارسال کرده‌اید؟ آیا درباره سازمان‌هایی که با توجه به پیشنهادات کارکنان خود پیشرفت‌هایی شگفت‌انگیز کرده‌اند شنیده‌اید؟ این بخش درباره چگونگی ساختن و ارائه پیشنهادات سازنده راهکارهایی عملی ارائه خواهد کرد.

 

5کارگاه پنجم: منابع انسانی، از درخواست برای استخدام تا به‌کارگیری

کلید تحول در سازمان‌ها پرداختن و غنی‌سازی منابع انسانی است. اما از کجا کارمند دلخواهیتان را پیدا کنید؟
نیازسنجی، چگونه یک رزومه بنویسیم و بخوانیم، با چه شیوه‌ای مصاحبه کنیم و بسیاری از موارد دیگر که برای پیدا کردن راه‌حل آن می‌توانید به رفتار سازمانی اعتماد کنید. دانشی که به شما می‌گوید: از کجا باید شروع کرد، به چه چیزهایی باید پرداخت و چه مواردی قابل چشم‌پوشی هستند.

 

دوره دوم رفتار سازمانی

 کارگاه‌های این دوره مکمل عناوین مطروحه در دوره اول هستند.

 

1کارگاه اول: برنامه‌ریزی

می‌خواید به جایی سفر کنید که قبلا در آنجا نبوده‌اید. اگر نقشه را جا بگذارید، هیچ راهی وجود ندارد، باید بازگردید و از اول شروع کنید. رسیدن به اهداف‌مان در کسب و کار هم شبیه سفر است. رفتار سازمانی می‌تواند با دریافت اطلاعاتی به شما نقشه‌هایی کاربردی بدهد. نقشه‌هایی که نمی‌گذارند به عقب باز گردید.

 

2کارگاه دوم: فرهنگ سازمانی

فرهنگ روح سازمان است. به شما می‌گوییم چطور با فرهنگ‌های مختلف کنار بیایید و یا آن‌را تغییر بدهید. همچنین یاد خواهیم گرفت در مقابل هر فرهنگی چه رفتاری داشته باشیم یا چطور با دیگران همکاران در تعاملی سازنده کار کنیم.

 

3کارگاه سوم: تیپ‌های شخصیتی

وقتی دانش ما درباره خودمان و اطرافمان بیشتر می‌شود، در واقع داریم به عمق رابطه‌ها پیش می‌رویم و برای بهبود شرایط راه‌حل‌هایی می‌یابیم. تیپ‌های شخصیتی به شما خواهد گفت که ممکن است از چه جنبه‌ای آسیب ببینید یا سود کنید. در اینجا برایتان می‌گوییم چطور می‌توانید در مقابل رفتار تیپ‌های شخصیتی گوناگون حرص نخورید.

 

4کارگاه چهارم: احوال‌پرسی

محبوب‌ترین فردی که در خانواده می‌شناسید با دیگران چگونه سلام و احوال‌پرسی می‌کند؟ فکر می‌کنید چقدر از شکل‌گیری روابط پایدار تجاری به شیوه سلام و احوال‌پرسی طرفین مربوط می‌شود؟با همکاران خوش‌اخلاق و بداخلاق باید چگونه سلام و احوال‌پرسی کرد؟ با مشتریان چطور؟

 

5کارگاه پنجم: زبان بدن

انسان‌ها ممکن است در ناخودآگاه خود رفتارهایی داشته باشند. گاهی این رفتارها باعث ایجاد سوءتفاهم در دیگران می‌شود. در اینجا درباره زبان بدن و تاثیر آن در زندگی کاری‌مان خواهیم آموخت.

 

قیمت و شرایط برگزاری

این دوره به صورت اختصاصی برای سازمان‌ها برگزار می‌گردد.

  • هزینه دوره: با توجه به شرایط برگزاری و توافقات قیمت‌گذاری می‌شود. 
  • محل و زمان برگزاری: به انتخاب شما
  • حداقل تعداد برای تشکیل دوره: به صلاحدید شما
  • محتوای این دوره برای سازمان‌ها شخصی‌سازی می‌شود.

 

اساتید دوره‌ها

در ادامه شما می‌توانید با اساتید این دوره‌ها آشنا شوید.

بهنام اسلمی
بهنام اسلمی

بنیانگذار شرکت همورا و مدیرعامل کنونی این شرکت.
از سال ۱۳۸۰ برنامه‌نویسی را شروع و به تحول و توسعه سازمانی علاقه دارد. (رزومه)

 

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی

مشاور توسعه کسب و کار شرکت همورا
دانش آموخته اقتصاد و MBA، سال‌ها تجربه در مدیریت فروش و بازاریابی، خالق کتاب «بیابان‏گردی در ایران»، علاقه‌مند به طبیعت و غواصی

 

 

چگونه ثبت نام کنید؟

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کلاس‌ها هستید از طریق شماره تلفن 44264134 021، خانم نیوشا امینیان به ما اطلاع دهید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا به سرعت با شما تماس بگیریم.

 

تاریخ آخرین به‌روز رسانی: 23 فروردین 1399

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
از دو دهه پیش تا کنون، دیجیتال مارکتینگ با تکنیک‌، ابزارها و مفاهیم گسترده‌اش توانسته در جهان صنعت و تجارت تغییرات گسترده‌ای ایجاد کند. اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا به دنبال حرفه‌ای پایدار و درآمدزا می...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
ارشاد ایوب وند
1396/11/24 11:26
همکاران عزیز همورا سلامداستان قایق‌‌‌سازان ونیزی را کجا می تونم مطالعه کنم؟متشکرم از وب سایت آموزشی خوبتون
پاسخ دهید...
همورا- نیوشا امینیان
1396/12/12 11:36
با سلام
برای خواندن این داستان و البته داستان‌های بیشتری که از چگونگی بال و پر گرفتن Five s می‌گویند، می‌توانید five s story را سرچ کنید و از مطالعه‌ی مطالب جالبی که در کشورهای مختلف به آن دست پیدا کرده‌اند استفاده بفرمایید.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)