گردشگری:

آرند تور

3 رای    میانگین 4.3 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

آرند تور پارسه با گردهم آمدن گروهی از متخصصین و علاقه‌مندان صنعت گردشگری و طبیعتگردی راه‌اندازی شده که در بدو تاسیس، با خرید چندین ماژول از نرم افزار مدیریت آژانس یوتاب از همورا، برگزاری انواع سفرهای داخلی و خارجی را آغاز نمود.

آرند نام روستایی تاریخی در رشته کوه‌های مرکزی ایران واقع در استان اصفهان است و از لحاظ ریشه لغوی به معنای آرند "جایگاه آب" یا "سرزمین آب خیز" در زبان پهلوی می باشد.
گروه طبیعت گردی آرند تور پارسه از پیوستن اعضایی با تجربه، از گروههایی نام آشنا در این رشته به وجود آمده است. این اعضا با استفاده از دانش و تخصص خود و به مدد حرکت گروهی منسجم، سعی دارند در جهت اعتلای هر چه بیشتر گروه طبیعت گردی آرند تور پارسه گام بر دارند تا بدانجا که این نام در میان مردم علاقمند به سفر به خوبی بدرخشد.
تنوع سفرها، برگزاری تورهای کم هزینه و دوستانه از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این گروه اهل سفر و طبیعت می‌باشد.

 

یوتاب

آرند تور در ابتدای تاسیس ضمن خرید یک نسخه از نرم افزار CRM یوتاب، طراحی سایت خود را به همورا سپرد تا در یک بستر مناسب بتواند به راحتی خروجی CRM را در سایت به نمایش عموم بگذارد. در واقع CRM ضمن انجام امور مرتیط با پیگیری امور مشتریان و فروش، به عنوان کنترل پنل قدرتمند برای سایت محسوب می‌گردد.

وب‌سایت آرندتور

هم زمان با راه اندازی یوتاب، وب سایت آرند تور نیز به بهره برداری رسید.
سادگی و راحتی کار از جمله محاسن این سایت در دید اول می‌یاشد. نمایش تورهای هفته جاری و هفته آینده، امکان جستجو تورها بر اساس جاذبه‌ها، ارایه اطلاعات کامل از هر یک از تورها، تفکیک سفرهای ویژه، امکان ثبت نام اطلاعات تماس مسافرها، نمایش تقویم و بسیاری از اطلاعات و امکانات دیگر برای بازدیدکنندگان وجود دارد.
از آنجا که مدیریت این سایت از طریق یوتاب انجام می‌شود، لذا اعمال تغییرات به صورت دستی و خودکار به راحتی برای همکاران آرند تور مهیا می‌باشد.

 

تقدیرنامه - رضایت از همورا

شرکت آرندتور پس از 2 سال استفاده از نرم‌افزار یوتاب و وب سایت تولیدی شرکت همورا، تقدیرنامه‌ای را در تاریخ 1393/05/29 ارسال نموده است که متن آن در ادامه آمده است. (مشاهده اصل رضایتنامه)

 

شرکت محترم همورا
جناب آقای مهندس اسلمی
با سلام

احتراماً این شرکت رضایت خود را از عملکرد و ارائه خدمات شرکت همورا بابت سایت (Arandtour.com) اعلام نموده و آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای حضرتعالی و همکاران محترم‌تان را دارم و اطمینان دارم که این مهم، محقق خواهد شد؛ چراکه مجموعه‌ی شما به خوبی دریافته است که راه موفقیت در کسب و کار، از مسیر رضایت مشتریان می‌گذرد.

مدیر تورهای داخلی
فرشاد منشی زاده تهرانی
 

سایت آرند تور - طراحی جدید

شرکت آرندتور در زمستان سال 1394 تصمیم به تغییر در طراحی و ساختار سایت خود گرفت. همچنین علاوه بر تغییرات ظاهری، امکانات جدیدی همچون امکان جست و جو بر اساس تاریخ و قیمت تورها، طبقه بندی جداگانه هتل‌ها، امکان مشاهده راحت در نسخه موبایل (ساختار ریسپانسیو) به سایت اضافه شده است. این پروژه در فروردین ماه سال 1395 به بهره برداری رسید.

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی مطلوب و حائز اهمیت در دنیای امروز محسوب می‌شود. این مهم، مانند هر ابزار تبلیغاتی دیگر، نیاز به تخصص و تجربه‌ی کافی دارد تا بتواند فروش شرکت شما را ارتقاء داده و توسعه دهد. همور...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)