آژانس گردشگری اسپیلت البرز

1 رای    میانگین 5.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

شرکت اسپیلت از شرکت‌های گردشگری مطرح و شناخته شده در ایران می‌باشد که در زمینه تورهای طبیعت‌گردی، کوهنوردی و خارجی فعالیت دارد. همورا در زمینه ارائه نرم‌افزار جامع یوتاب و سایت با این شرکت گردشگری همکاری دارد.

شرکت اسپیلت با بیش از یک دهه سابقه در صنعت گردشگری، از شرکت‌های پیشرو در زمینه طبیعت‌گردی بوده و تا به امروز موفق شده است در بیش از صد مقصد جدید داخلی، تورهای طبیعت‌گردی و ایران‌گردی را اجرا نماید. این شرکت همچنین به عنوان تنها مجری انحصاری تورهای کوهنوردی خارجی در ایران شناخته می‌شود و اولین اکوکمپ کوهستانی ایران (اکوکمپ دماوند) متعلق به اسپیلت البرز است.

 

نرم‌افزار یوتاب

با توجه به نتایج و بازخورد نرم‌افزار یوتاب در شرکت‌های به‌نام گردشگری، اسپلیت نیز تصمیم به خرید این نرم‌افزار گرفت. قرارداد فروش این نرم‌افزار در تابستان 1395 منعقد و ظرف مدت کوتاهی نرم‌افزار در این آژانس به بهره‌برداری رسید.

 

طراحی سایت جدید 

به موجب قراردادی در اسفند 1396، طراحی و پیاده‌سازی سایت جدید شرکت گردشگری اسپیلت البرز به شرکت همورا سپرده شد.

 

عقد قرارداد مشاوره تحول سازمانی

پیرو ادامه همکاری‌ها در تیرماه 1397، قرارداد مشاوره‌ی تحول سازمانی مابین شرکت گردشگری اسپیلت البرز و شرکت همورا منعقد گردید. مدت زمان این قرارداد یک سال می‌باشد.

 

رونمایی از نسخه اولیه سایت اسپیلت

در آبان 1397 نسخه‌ی اولیه‌ی سایت اسپیلت رونمایی شد. این سایت دارای قسمت‌های متنوع و گوناگونی است که هر کدام از آنها بخشی از فعالیت‌ها و خدمات شرکت اسپیلت البرز را پوشش داده‌اند. 

جناب آقای سهند عقدایی، مدیر عامل مجموعه اسپیلت البرز، پس از رونمایی از نسخه جدید، متن زیر را برای همورا ارسال کردند. برای همورا دریافت این متن از جناب آقای عقدایی موجب افتخار است و همواره برای ایشان و مجموعه تحت مدیریت‌شان آرزوی رشد، تعالی و بهروزی داریم.

متن این رضایت‌نامه در ادامه آورده شده است:

 

بهنام، بهناز و تمام همکاران خوب همورا

 

تشکر صمیمانه من رو بپذیرید بابت انتشار سایت جدید اسپیلت البرز. پروژه پر دامنه‌ای که از یک سال قبل‌تر شروع شد و امروز به فعلیت رسید و البته که در آینده هم همیشه توسعه و بهبود خواهد داشت.

بهنام و بهناز عزیز، قدردان سلیقه، دانش و دقت شما در انجام این پروژه هستم. در این مدت تجربیات زیادی از شما آموختیم و بیشتر فهمیدیم چه چیزهایی را باید از وب‌سایت و اساسا دیجیتال مارکتینگ انتظار داشته باشیم.

مطمئن‌ام که اسپیلت البرز می‌تونه با برخورداری از این سایت جدید و به روز شده، با سخت‌کوشی و نظم، هر چه سریع‌تر برنامه‌هاش رو پیش ببره و رشد چشم‌گیری رو در حوزه بازاریابی و فروش تجربه کنه.

 

سهند عقدایی

مدیرعامل شرکت گردشگری اسپیلت البرز

 

راه‌اندازی نرم‌افزار صدف

پیرو ادامه‌ی همکاری‌ها، نرم‌افزار صدف که به‌منظور دریافت و تحلیل رزومه‌ها، استخدام و به‌کار گیری نیروی کار است ارائه و راه‌اندازی شد.

 

دریافت رضایتمندی از جناب آقای عقدایی

پس از گذشتن چند ماه از راه‌اندازی وب‌سایت اسپیلت و برگزاری جلسات مشاوره مدیریتی، جناب آقای مهندس عقدایی متن رضایتمندی زیر را برای تیم همورا ارسال کردند.

 

به نظر من همورا یک شرکت مبتنی بر کار کیفی است. ما بیشتر سرویس‌های آنلاین‌مان را از همورا گرفته‌ایم. وب‌سایت‌های فارسی و انگلیسی، یوتاب که یک سیستم یک‎پارچه شامل CRM-SCM و اتوماسیون اداری است، صدف که با آن سیستم استخدامی شرکت را مدیریت می‌کنیم و... خدماتی هستند که ما چند سال است از همورا گرفته‌ایم و تا حد زیادی رضایت ما تامین شده است. همچنین بهنام و بهناز اسلمی، مدیران همورا، مشاوران خوبی در حوزه بازاریابی هستند و ارتباط اسپیلت البرز با آنها فقط در قالب مشتری و تامین‎کننده نبوده و این عزیزان در فرآیند ایده‌سازی همواره با اشتیاق در کنار ما بوده‌اند.

من فکر می‎کنم اگر مجموعه‌ای به دنبال کار سطحی نباشد و بخواهد در حوزه بازاریابی الکترونیک تمرکز کند، خصوصا شرکت‎های فعال در زمینه گردشگری، همورا یکی از بهترین انتخاب‌ها می‎تواند باشد. البته امیدوارم همورا هم کمی سرعت کارهایش را بیشتر کند.:)

سهند عقدایی

مدیرعامل شرکت گردشگری اسپیلت البرز

 

رونمایی از سایت چینی اسپیلت البرز

پیرو ادامه همکاری‌ها از سایت شرکت خدمات گردشگری و جهانگردی اسپیلت البرز که به زبان چینی ارائه خدمات می‎کند، رونمایی شد.

 

آخرین وضعیت همکاری: ادامه همکاری، پشتیبانی، توسعه

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
دالاهو
دالاهو یکی از آژانس‌های گردشگری خوشنام در برگزاری تورهای طبیعت گردی در ایران است که پس از 5 سال تلاش بی‌وقفه توانسته بیش از ۶۵ هزار نفر را در سفرهای مختلف همراهی نماید. دالاهو در سال ۱۳۸۹ با عقد قراردادی، همکاری...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
علی شجاعی
1395/07/17 15:19
تبریک به شما و شرکت معظم اسپیلت
پاسخ دهید...
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)