گردشگری:

دالاهو

29 رای    میانگین 4.3 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

دالاهو یکی از آژانس‌های گردشگری خوشنام در برگزاری تورهای طبیعت گردی در ایران است که پس از 5 سال تلاش بی‌وقفه توانسته بیش از ۶۵ هزار نفر را در سفرهای مختلف همراهی نماید. دالاهو در سال ۱۳۸۹ با عقد قراردادی، همکاری‌ خود را با همورا آغاز نمود. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، وب سایت، سئو و مشاوره‌های مدیریتی از جمله این همکاری هاست.

 

در طول همکاری‌های فی مابین همورا و دالاهو، پروژه‌های زیادی شکل گرفت که به موفقیت نیز انجامید. در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره شده است:

 

راه اندازی نرم افزار یوتاب

همورا در اولین قدم و پس از بررسی و تحلیل نیازمندی‌های دالاهو، نرم‌افزار CRM گردشگری یوتاب را در آن شرکت پیاده‌سازی و راه‌اندازی نمود. دالاهو با استفاده از این نرم افزار، توانایی کنترل و مدیریت امور مرتبط به مشتریان و کانترهای خود می‌باشد. دالاهو تا به امروز آخرین ماژول‌های این نرم افزار را خریداری و مورد بهره‌برداری قرار داده است.

 

دریافت تقدیرنامه - رضایت از یوتاب

شرکت دالاهو پس از 4 ماه استفاده از نرم‌افزار یوتاب تقدیرنامه‌ای را در تاریخ 1390/06/12 برای همورا ارسال نموده است که متن آن در ادامه آمده است. (مشاهده اصل رضایتنامه)

 

جناب آقای مهندس بهنام اسلمی،
مدیر عامل محترم شرکت همورا سیستم

نظر به طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری یوتاب (CRM) در آژانس گردشگری دالاهو، بدینوسیله رضایت خود را از عملکرد مناسب نرم‌افزار فوق الذکر بیان نموده و مراتب سپاس و قدردانی این شرکت را بابت پشتیبانی سریع و دلسوزانه و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط اعلام می‌دارد.
امید است در سایه توجهات ایزد منان و تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترمتان، طی سال‌های آتی نیز شاهد رشد و اعتلاء بیشتر آن شرکت محترم باشیم.

با سپاس- کریم شادفر
شرکت گردشگری آریا سیر دالاهو
 

 

طراحی وب‌سایت دالاهو
دالاهو با علم بر اینکه اینترنت یکی از مهم‌ترین پورت‌های ورودی مسافر برای هر آژانسی می‌باشد، در تابستان سال 1390 تصمیم به تغییر اساسی در وب‌سایت خود نمود.
وب‌سایت جدید دالاهو در تاریخ 1391/06/06 با ساختاری کاملاً متفاوت توسط همورا به بهره برداری رسید و با آدرس https://dalahoo.com (سایت رسمی) در اختیار عموم قرار گرفت.
از جمله مهم‌ترین امکانات سایت جدید، اتصال آن به یوتاب (CRM) بوده که ضمن آسان نمودن پیگیری امور، افزایش سرعت (آنلاین بودن اطلاعات تورها و مسافرها) را به همراه دارد و در نهایت موجب بالارفتن رضایت مشتریان و کارکنان دالاهو شده است.
امکان انجام خرید و رزرو اینترنتی، فرم استخدام لیدر، خبرنامه و پایگاه اطلاع رسانی دالاهو نیوز، امکان مشاهده سوابق سفرهای برگزار شده دالاهو (به تفکیک هر تور و به همراه تعداد مسافر و تاریخ برگزاری) و چیدمان و طبقه‌بندی مطالعه شده و منطبق با اصول بازاریابی اینترنتی و نیازمندی‌های مشتریان از دیگر مزایای وب‌سایت جدید دالاهو می‌باشد.

 

دریافت تقدیرنامه - رضایت از سایت
طراحی سایت جدید دالاهو آنقدر مورد توجه مدیریت محترم دالاهو قرار گرفت که 5 روز پس از راه‌اندازی -یعنی 1391/06/11- طی نامه‌ای از همورا تقدیر به عمل آورده و لایق خدمت دانستند. (مشاهده اصل رضایتنامه)

موضوع: تقدیر و تشکر بابت طراحی سایت جدید دالاهو
جناب آقای مهندس بهنام اسلمی
با سلام

بدینوسیه بابت زحمات کلیه دست اندرکاران فنی شرکت همورا سیستم و علی الخصوص جنابعالی بابت مدیریت این تیم برای طراحی سایت جدید دالاهو تقدیر و تشکر میگردد.
با توجه به طراحی هوشمندانه و زیبای سایت جدید امیدواریم این سایت ابزاری قدرتمند برای پیشبرد اهداف دالاهو باشد.

مدیریت دالاهو
کریم شادفر
 

در حدود شش ماه بعد، طبق گفته‌ی مدیرعامل محترم دالاهو، با راه‌اندازی یوتاب و وب‌سایت جدید:

  • بیش از 40 درصد مشتریان، پرداخت‌های خود را از طریق وب‌سایت انجام می‌دهند.
  • بیش از 97 درصد از مشتریان جدید از طریق وب سایت از دالاهو خرید می‌کنند.

 

مشاوره مدیریتی
از بهمن سال ۱۳۹۱ قراردادی دو ماهه با موضوع مشاوره مدیریتی با دالاهو منعقد شد که پس از آن دوره، این قرارداد به مدت ۶ ماه دیگر تمدید شد. راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های مختلفی از جمله فروش، مارکتینگ، آموزش و توانمندسازی کارکنان و کنترل کیفیت از جمله موارد مهمی بود که در این مدت، همورا به عنوان مشاور در خدمت دالاهو بوده است.

 

تقدیر از همورا - مشاوره مدیریتی
دالاهو در همایش تور لیدرهای خود در روز شنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ از فعالیت‌ها و همکاری‌های همورا تقدیر و تشکر نمود. آقای بهنام اسلمی، مدیرعامل همورا، نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به تلاش روزافزون دالاهو برای حفظ و ارتقای جایگاه خود در صنعت گردشگری، برای مدیران، کارکنان و لیدرهای آن مجموعه آرزوی موفقیت نمود.

 

ایمیل مارکتینگ
دالاهو در تاریخ ۱۲ آذرماه ۹۲ طی عقد قراردادی امور مربوط به برنامه ریزی، مدیریت و اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود را به همورا واگذار نمود. نمونه‌ای از ایمیل‌های تولید و ارسال شده دالاهو توسط همورا را در اینجا مشاهده نمایید.

 

وب سایت دالاهو، کاندیدای برترین وب سایت ایرانی
در تاریخ ۱۵ بهمن سال ۹۲ و به انتخاب داورین، وب سایت دالاهو به عنوان یکی از ۵ کاندیدای برترین وب سایت ایرانی در حوزه گردشگری از سوی جشنواره وب ایران انتخاب شد.



نرم‌افزار صدف در دالاهو
دالاهو که همواره سعی بر الکترونیکی نمودن فرآیندهای سازمانی خود دارد، جهت مدیریت امور استخدامی٬ اقدام به خرید و بهره‌برداری از نرم‌افزار صدف شرکت همورا در بهار ۱۳۹۳ نموده است. با استفاده از این نرم‌افزار، متقاضیان کار در دالاهو می‌توانند وارد سامانه‌ی مربوط شده، اطلاعات شخصی و حرفه‌ای خود را در آن وارد نمایند و به سئوالات اختصاصی پاسخ دهند.

 

عقد قرارداد مشاوره مدیریتی سال ۱۳۹۳
بازخورد مثبت مشاوره‌های همورا در سال ۱۳۹۲ باعث شد تا جهت برگزاری دوره‌های جدید مشاوره‌ی مدیریتی در حوزه‌ی توانمندسازی کسب و کار، تهیه سند چشم انداز و استراتژی، بهبود سیستم‌ها و روش‌ها قراردادی تا پایان مهرماه 1395 بین طرفین منعقد گردد.



طراحی جشنواره‌ی بزرگ نوروز ۱۳۹۴ دالاهو
همورا در دی ماه 1393، جشنواره‌ای 50 روزه برای سفرهای نوروز 94 دالاهو، طراحی نموده است. در این جشنواره، برای افرادی که تازه با دالاهو آشنا شده‌اند و افرادی که قبلاً با دالاهو سفر کرده‌اند، تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.
با تغییراتی که کارشناسان فنی همورا در وب‌سایت این شرکت انجام داده‌اند، این امکان فراهم شده است که مسافران به‌راحتی بتوانند از قیمت نهایی سفر مورد نظرشان، مطلع گردند. تازگی و تاثیرگذاری این جشنواره تا حدی بوده که رقیبان دالاهو نیز تلاش نموده‌اند تا اقدام به برگزاری جشنواره‌ای شبیه آن نمایند.



راه‌اندازی نسخه‌ی ریسپانسیو دالاهو

نسخه موبایل یا ریسپانسیو دالاهو
پیرو توسعه‌ی وب‌سایت دالاهو، در دی ماه سال 1393، مدیران شرکت دالاهو تصمیم به راه‌اندازی نسخه‌ی ریسپانسیو نمودند. طراحان شرکت همورا نیز در بهمن ماه از نسخه‌ی اولیه‌ی آن رونمایی نموده که مورد استقبال ذینفعان این شرکت قرار گرفت. لازم به ذکر است نسخه‌ی ریسپانسیو باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان سایت در دیوایس‌هائی چون موبایل و تبلت به سهولت محتوای سایت را مطالعه نمایند.


راه‌اندازی وب‌سایت دالاهو به زبان انگلیسی

دالاهو در ادامه‌ی توسعه‌ی کسب و کار خود و جهت جذب مشتریان و توریست‌های خارجی (حوزه‌ی Incoming) در اوایل پاییز سال 1393 تصمیم به راه‌اندازی وب‌سایتی به زبان انگلیسی نمود به همین منظور نسخه آزمایشی این سایت توسط همورا در بهمن ماه رونمائی شد.
طراحی سایت انگلیسی دالاهو بر مبنای نرم‌افزار مینا طراحی شده و در آن ضمن معرفی تورهای ایران‌گردی و طبیعت‌گردی، مروری بر جاذبه‌های فرهنگی و توریستی ایران شده است. این سایت با آدرس Dalahoo.com/en در دسترس می‌باشد.


تقدیر از همورا - طراحی جدید سایت
به دنبال طراحی جدید و نسخه ریسپانسیو وب‌سایت دالاهو، در تاریخ 1394/03/30، طی رضایتنامه‌ای از همورا تقدیر به عمل آمد. متن کامل رضایتنامه را می‌توانید در زیر ببینید. (مشاهده اصل رضایتنامه)

موضوع: تقدیر و تشکر بابت نسخه ریسپانسیو سایت دالاهو
سرکار خانم مهندس بهناز اسلمی،
مدیریت محترم فنی شرکت همورا،

سایت جدید دالاهو علاوه بر اینکه نشان دهنده‌ تخصص بالای کارشناسان همورا در حوزه‌ی طراحی سایت می‌باشد، به خوبی یادآور نمود که دالاهو مشاورانی دلسوز و همیشه همراه را در این زمینه برگزیده است.
لذا سپاس و قدردانی ما را بدینوسیله پذیرا باشید.

با احترام-رئیس هیئت مدیره دالاهو
کریم شادفر
 


دریافت تقدیرنامه - ایمیل مارکتینگ
با گذشت 2 سال از انجام پروژه‌ی ایمیل مارکتینگ و بازخورد موثر آن در میان مسافران و مشتریان دالاهو، در تاریخ 1394/03/30، این شرکت جهت تقدیر از عملکرد کارشناسان همورا در این زمینه، تقدیرنامه‌ای را با شرح زیر ارسال نمود. (متن کامل رضایتنامه)

موضوع: تقدیر و تشکر بابت ایمیل مارکتینگ
سرکار خانم مهندس بهناز اسلمی،
مدیریت محترم فنی شرکت همورا،

اجرای پروژه‌ی ایمیل مارکتینگ در شرکت دالاهو بیشتر از آنچه در تصور ما بود در ارتباط و پایداری روابط با مشتریان اثربخش و سودمند بوده و این اتفاق خوشایند را مرهون تخصص و دقت بالای همورا در این حوزه می‌دانیم. امیدوارم که این همکاری‌ها بیش از پیش افزایش یافته، تا امتیازات رقابتی دالاهو همچون گذشته از سایر رقبا چشمگیرتر باشد.

با احترام-رئیس هیئت مدیره دالاهو
کریم شادفر
 

دوره آموزشی رفتار سازمانی در دالاهو

شرکت دالاهو برای تربیت مدیران و کارشناسان حرفه‌ای خود اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تحت عنوان رفتار سازمانی نموده است. افراد شرکت کننده در این دوره که حدود 20 جلسه به طول انجامید با اصول و مفاهیم رفتار حرفه‌ای در سازمان به صورت کارگاهی آشنا شدند.
طراحی و برگزاری این دوره بر عهده شرکت همورا گذاشته شد و توسط آقای بهنام اسلمی تدریس گردید. (برای مشاهده دوره رفتار سازمانی اینجا را کلیلک نمایید.)

 

آنلاین شدن فرآیند رضایت‌سنجی از مشتریان دالاهو

با استفاده «ماژول رضایت‌سنجی» یوتاب و خدمات ایمیل مارکتینگ دالاهو دیگر نیازی به توزیع برگه‌های رضایت‌سنجی در پایان سفرهای خود ندارد. از پاییز سال 1395 در پایان هر سفر ایمیلی حاوی برگه‌‌ی رضایت‌سنجی به مسافران ارسال می‌شوند. مسافران بدون نیاز به وارد کردن هیچگونه رمز عبور یا نام کاربری به صفحه‌ی رضایت‎سنجی می‌رسند و در نهایت این نتایج وارد بانک اطلاعاتی دالاهو می‌شوند.

 

طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت جدید دالاهو

پیرو ادامه‌ی همکاری‌ها و درخواست آژانس گردشگری دالاهو برای داشتن سایتی با طراحی جدید و قابلیت‌های بیشتر پروژه‌ی طراحی سایت جدید دالاهو در زمستان سال 1395کلید خورد. این وب‌سایت در تابستان سال 1396 تحویل داده شد و برخی از مهم‌ترین تغییرات آن به شرح زیر است.

  • هوشمندتر شدن فرآیند خرید آنلاین با اضافه کردن پیام‌های مناسب
    در سایت جدید دالاهو علاوه بر امکان خرید آنلاین، امکان رزرو و پرداخت بخشی از هزینه‌ی سفر نیز وجود دارد. با اضافه شدن پیام‌هایی مناسب حالا مشتریان با سهولت بیشتری می‌توانند با انواع مختلف خرید آنلاین ارتباط برقرار کنند.
  • کاملا ریسپانسیو بودن
    سایت دالاهو کاملا ریسپانسیو و یا سازگار در نمایش با اندازه‌ی صفحات نمایش گوناگون است. این قابلیت کمک می‌کند که کاربران موبایل و تبلت نیز به‌راحتی از قابلیت‌های وب‌سایت دالاهو استفاده کنند.
  • امکان نمایش سفرها به دو شکل
    بازدیدکنندگان سایت می‌توانند لیست سفرهای دالاهو را هم به‌صورت جدول و هم به‌صورت آلبوم تصاویر مشاهده کنند.
  • تغییر در دسته‌بندی سفرها
    با توجه به تنوع و تعداد زیاد سفرهای دالاهو، این خطر وجود داشت که مشتریان نتوانند به‌راحتی سفری که می‌خواهند را پیدا کنند. در طراحی سایت جدید این مشکل با تغییر در دسته‌بندی سفرها کاملا رفع شد.
  • تغییر در وبلاگ دالاهو
    وبلاگ دالاهو که یکی از فعال‌ترین بخش‌های سایت است و برای سئو، بالا بردن بازدیدها و معرفی جاذبه‌ها از آن استفاده می‌شود تغییرات عمده‌ای پیدا کرد. به‌عنوان مثال یکی از این تغییرات دسته‌بندی و برچسب گذاری مطالب بود تا بازدیدکنندگان برای خواندن مطالب وبلاگ ترغیب شوند. 
  • اضافه کردن پیام همسفران قدیمی
    در وب‌سایت دالاهو قسمتی برای نمایش نظرات و گفتن از سفرهایی که همسفران قدیمی دالاهو رفته‌اند طراحی شده است. 

 دریافت تقدیرنامه - سایت جدید
پس از گذشت چند ماه از انجام پروژه‌ی راه‌اندازی سایت جدید دالاهو، در تاریخ 1396/10/04، این شرکت جهت تقدیر از عملکرد همورا در این زمینه، تقدیرنامه‌ای را با شرح زیر ارسال نمود. (متن کامل رضایتنامه)

موضوع: تقدیر و تشکر بابت طراحی سایت جدید دالاهو

جناب آقای مهندس بهنام اسلمی
مدیریت محترم شرکت همورا

 

پس از سال‌ها همکاری به‌یادماندنی مابین شرکت گردشگری دالاهو و شرکت همورا، اینک سایت جدید دالاهو با ویژگی‌ها، طراحی و قابلیت‌های منحصر به‌فردی فعالیت خود را آغاز کرده است. سایتی که در آن توجه و تبحر سازندگان در زمینه‌ی اصول و ساختار دیجیتال مارکتینگ، دانش و پیگیری مسئولانه به‌روشنی مشهود است.

تیم فنی همورا که راهبری طراحی ساختار و برنامه‌نویسی سایت جدید را از ابتدا بر عهده داشتند، مانند همیشه نشان دادند که با دانش روز مارکتینگ و مهارت‌های فنی در رفع نیازها و بهبود بخشیدن دائمی آن، تمام قد در کنار دالاهو ایستاده‌اند.

به‌پاس فعالیت‌ها، همراهی و مشاوره‌های دلسوزانه‌ی همورا و به امید امتداد همکاری‌ها و موفقیت دو مجموعه، این رضایتمندی خدمت جنابعالی تقدیم می‌‌شود.

 

با احترام
کریم شادفر
مدیر عامل و رییس هیئت مدیره

 

جشنواره‌ی تخفیفات تورهای شب یلدا

این جشنواره به شکلی طراحی شده است که برای هر روز خرید زودتر، مبلغی را به‌عنوان تخفیف در نظر می‌گیرد. لیست سفرهایی که شامل این تخفیف هستند نیز در فهرست جداگانه‌ای دسته‌بندی شده است. تیم همورا علاوه بر ارسال ایمیل مارکتینگ و اعمال تغییرات در برنامه‌ی سفرها، فرم خرید آنلاین را نیز به شکلی طراحی کرده است که همپا با تغییرات مبالغ تورها پیش برود و در محاسبه‌ی وجه تورها تخفیف همان‌روز را محاسبه کند. در ادامه تصویری از این جشنواره آورده شده است.

 

جشنواره یلداجشنواره‌ی تخفیف تورهای شب یلدای دالاهو

 

جشنواره‌ی تخفیفات خرید زودهنگام تورهای خارجی نوروز 97

دالاهو برای این جشنواره در نظر دارد تا به‌ازای روزهای سفر مشتریان به آنها تخفیف بدهد. با توجه به این تصمیم همورا جدولی را برای این جشنواره طراحی کرده است که در آن خود مشتریان می‌توانند با وارد کردن تعداد روزهای سفرشان ببینند که شامل چقدر تخفیف می‌شوند. علاوه بر این همورا برای سهولت مشتریان لیست سفرهایی که شامل این جشنواره هستند را هم در وب‌سایت دالاهو مشخص کرده است.

 

جشنواره نوروزجشنواره‌ی تخفیف‌های نوروزی دالاهو

 

همکاری با آژانس طبیعتگردی دالاهو به همین جا پایان نیافته و طرح‌ها و برنامه‌هایی جهت حفظ، بهینه‌سازی و توسعه نرم‌افزار CRM یوتاب و وب‌سایت آن مجموعه در حال اجرا می‌باشد.

 

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی، توسعه

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی مطلوب و حائز اهمیت در دنیای امروز محسوب می‌شود. این مهم، مانند هر ابزار تبلیغاتی دیگر، نیاز به تخصص و تجربه‌ی کافی دارد تا بتواند فروش شرکت شما را ارتقاء داده و توسعه دهد. همور...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
مهرداد نمازی
1396/11/02 20:36
با عرض سلام خسته نباشیدمیخواسم بپرسم سایت شرکت دالاهو را با چه زبان برنامه نویسی ، پیاده سازی شده ممنون.
پاسخ دهید...
همورا- نیوشا امینیان
1396/11/03 11:15
با سلام
سایت دالاهو با HTML, CSS, ColdFusion نوشته شده است. اما این نکته حائز اهمیت است که زبان‌های برنامه‌نویسی با یکدیگر تفاوت خاصی ندارند و اگر یک سایت خوب می‌خواهید باید دنبال «ساختاری» مناسب باشید.
علي شجاعي
1392/07/22 15:25
دفعات زيادي با آقاي شادفر جلسه داشتيم! در اين مورد که وبسايت دالاهو رو که همه سرمايه دالاهو بود، بسپريم به فرد ديگه‌اي يا نه؟ اينکه همورا براي اينکار مناسبه؟ متعهده؟ به اندازه کافي حرفه‌اي هست؟ و کلي سوال و اما و اگر ديگه! که باعث شد با اينکه همه کارهاي وبسايت انجام شده بود، بيشتر از 8 ماه عقب بيفته رونمايي وبسايت جديد.
اما اگر الان نظر ما رو بخوايد، خواهيد شنيد:
اين تاخير اشتباه بود و بايد 8 ماه زودتر شروع مي‌کرديم به لذت بردن از امکانات وبسايت جديد و همکاري نزديکتر با همورا.

با تشکر از همه بچه‌هاي همورا؛ و تشکر ويژه براي بهنام عزيز.
علي شجاعي.

پاسخ دهید...
بهنام اسلمی
1392/07/22 19:15
آقای شجاعی، عضو محترم هیئت مدیره دالاهو، برای من و همورا افتخاری است که در خدمت مجموعه بزرگ دالاهو باشیم. ما همیشه از شما یاد گرفتیم.
برای شما و دالاهو بهترین ها را آرزو دارم.
مهدی اصلانی
1392/05/03 13:05
باید بگم که سایت دالاهو بسیار هوشمندانه و تر و تمیز طراحی شده. اگر ما هم همچین سایتی بخوایم داشته باشیم باید چه کرد؟
پاسخ دهید...
همورا
1392/05/06 18:14
ضمن عرض سلام و ادب، از آنجا که این سایت دارای بخش‌های متنوعی می‌باشد از شما دعوت می‌شود تا طی یک جلسه در خصوص ماژول‌های مورد نیاز بحث شود تا موارد مورد نیاز انتخاب گردند. از نظر زمانی بین یک ماه تا دو ماه سایت مورد علاقه خود در زمینه گردشگری را خواهید داشت.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)