شرکت مپکو

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

مپکو عضو یک شرکت چند ملیتی است که جهت ارائه‌ی محصولات و خدمات با سرمایه‌گذاری در 30 شرکت در کشورهای ایران، ترکیه و چین فعالیت خود را در ایران شروع کرده است. در حال حاضر این شرکت نماینده‌ی بیش از 100 برند معتبر و شناخته شده در حوزه صنعت برق می‌باشد. 

شرکت الکتروقدرت ماکان (مپکو) در سال 2017 با سرمایه‌گذاری کلان تاسیس شد. این شرکت با استفاده از تجربه‌ی 37 ساله‌ی شرکت اوزدیسان و با بهره‌مندی از نیروهای متخصص داخلی در راستای فراهم کردن قطعات الکترونیک، برد مدارچاپی و مونتاژ آن در زیر یک سقف گام برداشته است. بخشی از فعالیت‌های این شرکت شامل موارد زیر است.

  • تامین قطعات الکترونیکی اوریجینال با بیش از 100 برند معتبر و بیش از 600,000 نوع قطعه
  • تولید TFT و LCD با قابلیت سفارشی‌سازی
  • خدمات مهندسی در زمینه‌ی تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی PCBA
  • تولید ماژول‌های روشنایی LED،SMD و...

 

طراحی سایت شرکت مپکو

در اواخر تابستان سال 1396 به موجب قراردادی طراحی سایت شرکت مپکو به همورا واگذار شد و در پاییز همان سال نیز سایت این شرکت آماده و رونمایی شد. طراحی این سایت کاملا ریسپانسیو و به‌صورت One Page است. لازم به توضیح است که سایت‌های One Page دارای قیمت مناسب هستند و زمان کوتاه‌تری را برای طراحی و اجرا نیاز دارند.

  

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی، توسعه

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
مجوز بند پ چیست و چگونه می‌توان آن‌را اخذ کرد؟
چه کسانی می‌توانند دفتر خدمات زیارتی داشته باشند، چه مجوزهایی لازم دارند و از چه سازمان‌هایی باید مجوز دریافت کنند؟ مجوز بند «پ» چیست و دارندگان آن مجاز به برگزاری چه سفرهایی هستند؟ در این مطلب بیشتر درباره پ...
اطلاعات بیشتر
چگونه یک سایت حرفه‌ای داشته باشیم؟ (7) قسمت آخر
چه کسی را می‌شناسید که دوست نداشته باشد صاحب یک سایت خوب باشد؟ سایتی که به بالا رفتن آمار بازدیدها کمک کند، کابران را راضی و خشنود نگه دارد و با راهکارهای مناسب نه تنها به اصول فنی پایبند باشد بلکه برای بعد انسانی کاربران هم ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)