اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

3 رای    میانگین 5.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

بیش از 40 سال است که اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان به‌عنوان اصلی‌ترین پل ارتباطات تجاری مابین دو کشور ایران و آلمان فعالیت می‌کند. عضویت در اتاق بازرگانی ایران و آلمان دارای مزایای متعددی است. همورا و اتاق بازرگانی از اردیبهشت 97 در حال همکاری هستند.

«شریک شما، حامی شما» این شعار اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان است. اتاقی که شبکه‌ای متنوع و گسترده را برای تسهیل کردن روابط تجاری مابین ایران و آلمان شکل داده است. اتاق بازرگانی ایران و آلمان ضمن تسلط بر قوانین گوناگون از جمله مالیات، گمرک، ثبت شرکت و... کمک می‌کند تا کسب و کارهای گوناگون بتوانند حمایت اتاق را در جریان و مسیر ورود به بازارهای جدید در کنار خود داشته باشند.

 

خدمات اتاق بازرگانی ایران و آلمان

اتاق بازرگانی ایران و آلمان زیر نظر مستقیم کشور آلمان فعالیت می‌کند و مدیر عامل و قائم مقام آن به صورت ترکیبی از اعضای ایرانی و آلمانی انتخاب می‌شوند. اتاق بازرگانی ایران و آلمان در حال حاضر 2300 عضو دارد. برخی از مزایای عضویت در اتاق بازرگانی ایران و آلمان به شرح زیر می‌باشد:

  1. اعضای اتاق بازرگانی می‌توانند با سهولت بیشتری برای اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت آلمان اقدام کنند.
  2. اعضا می‌توانند در سمینارهای گوناگون که فضایی برای کسب و کارهای نو است، شرکت کنند.
  3. اتاق فضایی را برای حمایت از استارت‌آپ‌ها (از آموزش تا سرمایه‌گذاری) راه انداخته است.
  4. اتاق خدمات نمایشگاهی ارائه می‌کند تا ایرانیان راحت‌تر در فضاهای نمایشگاهی شرکت کنند.
  5. اعضا، راحت‌تر کارهای تجاری و بازرگانی خود را با آلمان انجام می‌دهند.
  6. برای شرکت در دوره‌ها و خدمات آموزشی، اعضا می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخورد باشند.
  7. برای اعضا امکانات ویژه جهت برگزاری سمینارها وجود دارد.
  8. اعضا مجلاتی را از اتاق بازرگانی ایران و آلمان دریافت می‌کنند.
 

همورا و اتاق بازرگانی ایران و آلمان

همکاری همورا با اتاق بازرگانی ایران و آلمان، به سبب نرم‌افزار جامع همورا که نامش «یوتاب» می‌باشد، پدید آمده است. یوتاب که در مجموع دارای بخش‌های گوناگون از جمله هسته اصلی، حسابداری، پیگیری، رضایتمندی، بازآموزی و... می‌باشد با توجه به نیازها و درخواست اتاق بازرگانی، به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده است. علاوه بر ارائه یوتاب، همورا در حال طراحی نرم‌افزارهای اختصاصی برای اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان است تا اعضا بتوانند با سهولت بیشتری در اتاق ثبت‌نام کنند و پرداخت حق عضویت انجام دهند.

 

انجام فاز اولِ سامانه‌ی عضویت اتاق بازرگانی ایران و آلمان

از آنجایی که اتاق بازرگانی ایران و آلمان نمونه‌ای از مراکز مبتنی بر عضویت است و همورا به‌صورت تخصصی به آنها خدمات می‌دهد، فاز اول پروژه‌ی سامانه عضویت اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان در شهریور 1398 توسط همورا انجام شد. اگر می‌خواهید با فعالیت‌های اتاق بازرگانی ایران و آلمان بیشتر آشنا شوید لطفا اینجا کلیک کنید.

 

سامانه ثبت‌نام در رویدادهای اتاق بازرگانی ایران و آلمان

اتاق بازرگانی ایران و آلمان همواره در حال برگزاری انواع رویدادهای آموزشی، همایش‌ها، سمینارها و... در طول سال می‌باشد. برای سهولت ثبت‌نام اعضا و غیر اعضا، اتاق سامانه‌ی آنلاینی را به شرکت همورا سفارش داد. امکان نمایش جزئیات طبقه‌بندی شده‌ی رویدادها، اتصال به CRM یوتاب، ثبت‌نام و پرداخت آنلاین از جمله امکانات این پروژه می‌باشد. سامانه ایونت در دی ماه 1398 به بهره‌برداری رسید.

 

آخرین وضعیت همکاری: در حال همکاری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
چگونه یک سایت حرفه‌ای داشته باشیم؟ (5)
یک سایت کاربرپسند نرخ بازدیدها را افزایش می‌دهد، احتمال بازگشت مشتری را بیشتر می‌کند و ممکن است افراد بیشتری سایت شما را به دیگران معرفی کنند. در ادامه‎ی مطالب مرتبط با طراحی سایت‌ها، از ده نکته‌ی دیگر که م...
اطلاعات بیشتر
5 راه‌حل ساده برای عبور از بحران‎ اقتصادی (قسمت اول)
بحران اقتصادی مسلما به صنایع گوناگونی آسیب می‎‌زند و نگرانی‌های گوناگونی را ایجاد کرده است. در این شرایط بهترین راه‌حل چیست و چگونه می‌توان از شرایط حاکم عبور کرد؟ ما برایتان چند پیشنهاد داریم.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)