عالی مقام پارسه (رهام)

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

شرکت گردشگری عالی مقام پارسه (رهام)، مجموعه‌ای است که در زمینه برگزاری تورهای اینکامینگ فعالیت دارد. همکاری این شرکت گردشگری و همورا از خرداد 97 آغاز شده است.

از یوتاب تا امتداد دوستی‌ها

مانند بسیاری دیگر از مشتریان، عامل دوستی میان همورا و شرکت عالی مقام پارسه، نرم‌افزار جامع «یوتاب» است. نرم‌افزاری که فراتر از CRM می‌باشد، تمام نیازهای فعلی و آینده یک آژانس گردشگری در آن دیده شده و همواره در جهت بهبود و توسعه خود می‌کوشد.

عالی مقام پارسه یا رهام، با توجه به نیازها، فرآیندهای درونی و برنامه‌هایی که برای توسعه کسب و کارش دارد، نرم‌افزار یوتاب را برگزید و یوتاب برایش پیاده‌سازی شد.

 

یوتاب انگلیسی رهام

با توجه به آنکه شرکت گردشگری عالی مقام پارسه یا رهام، در زمینه‌ی تورهای اینکامینگ فعالیت می‌کند نیاز به نرم‌افزاری داشت که به دو زبان انگلیسی و فارسی خدماتش را ارائه کند. در نتیجه همورا، یوتاب رهام را به زبان انگلیسی نیز ارائه کرد تا فرآیندهای فروش، ثبت اطلاعات و دیگر اقدامات ضروری این آژانس گردشگری، بدون خلل انجام شود.

 

همکاری با آژانس عالی مقام پارسه برای همورا باعث افتخار و خوشنودی است و امیدواریم این همکاری‌ها در جهت موفقیت روزافزون، ادامه داشته باشد.

 

 

وضعیت همکاری: در حال همکاری

 

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
چگونه در گردشگری استخدام کنیم؟
گردشگری یکی از صنایعی است که بسیار به منابع انسانی و پرسنلی که در آن فعالیت می‌کنند وابسته است. در این شرایط یافتن نیروی مستعد و متخصص موضوع مهمی است که ذهن بسیاری از مدیران را به خود مشغول کرده است. با توجه به این نیاز در ای...
اطلاعات بیشتر
7 اشتباه رایج در برگزاری جشنواره‌ها
برگزاری هر جشنواره به‌جز آن‌که هزینه و زحمات بسیار دارد، بخشی از سابقه‌ی سازمانی را هم تشکیل می‌دهد. اگر جشنواره‌ای که برگزار می‌کنیم به هر دلیلی موفق نباشد، تاثیر آن تا مدت‌های طولانی بر کسب و ک...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نسرین پائیزی
1398/06/16 20:29
این شرکت رهام نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان از پول من‌و خورده. حواس‌تون باشه سرتون کلاه نذاره...
پاسخ دهید...
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)