6
اردیبهشت
1399
محتوای همورا
محتوای همورا
 

اهم فعالیت‌های همورا در سال 98

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

سال 98 همانند هر سالی با خود خوشی‌ها و سختی‌هایی به همراه داشت و با تمام فراز و نشیب‌های این سال، همورا باانگیزه‌تر از همیشه به مسیر خود ادامه داد؛ تلاش کرد تا در سختی‌ها خود را قوی‌تر کند و با خوشی‌ها امیدوارتر شود. در این مطلب با هم نگاهی به رخدادهای همورا در سال 98 خواهیم داشت.

در سال 98 تجربه‌ها بسیار بود. اتفاقاتی خوش مانند اضافه شدن واحد جدید، برپایی دورهمی‌های مختلف، برگزاری جلسات فروش و از دل آن آشنایی با دوستان و مشتریانی نو، گرفتن پروژه‌های جدید و...

و اتفاقاتی سخت مثل تمام غیرمنتظره‌هایی که اکثر مشاغل رو به رشد و چه بسا مشاغل بزرگ با آن دست و پنجه نرم کردند. با این حال، همورا تلاش کرد آنها را با دید کسب تجربه‌هایی نو و رسیدن به اهداف بلندمدت و همچنین با امید به آینده به خوبی بگذراند.

در ادامه خاطرات و تجربه‌های همورا در سالی که گذشت را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

 

واحد جدید همورا و تحولات درون‌سازمانی

یکی از اتفاقات برجسته همورا در سال 98، اضافه شدن یک واحد جدید برای بخش فروش، مالی و برگزاری جلسات همورا بود. فضایی که بعد از تغییرات فراوان و چند روزه سرانجام باب میل همورا شد. در این واحد که روبروی واحد فنی همورا قرار دارد جلسات، جشن‌ها و دورهمی‌های مختلفی برگزار گردیده و خاطرات ماندگاری هم در آن ثبت شده است.

سالن جلسات واحد جدید


بعد از راه‌اندازی واحد جدید، به فکر تغییرات دیگری افتادیم. دستگاه اسپرسو خریدیم که هم در دوره‌همی‌ها و جلسات، همراهان را به قهوه‌ای دلچسب مهمان کنیم و هم برای برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با قهوه از آن استفاده نماییم.
در سال 98 همچنین یک تغییر مهم دیگر در همورا روی داد و آن راه‌اندازی سیستم VOIP (امکان برقراری تماس بر بستر اینترنت) در شرکت بود. همانند راه‌اندازی هر سیستم جدیدی، این موضوع هم ما را با چالش‌هایی روبرو کرد اما در نهایت راه‌اندازی آن در تسهیل روابط با مشتریان و همچنین روابط داخلی اعضای همورا نقش به سزایی داشت.

 

 

برگزاری دورهمی‌های آموزشی

در پاییز و زمستان 98 همورا در راستای افزایش ارتباط سازنده و مستمر با شرکای تجاری و مشتریانش، برنامه‌های آموزشی فنی و فرهنگی در قالب دورهمی‌ برگزار کرد. این دورهمی‌ها در شرکت همورا برگزار شد و در سال جدید هم ادامه‌دار خواهد بود. نمونه دورهمی‌ها در ادامه آمده است:

 

دورهمی‌های خودمانی همورا

همورا دوست دارد به بهانه‌های مختلف خانواده‌ی خود را دور هم جمع ‎کند. امسال هم تلاش کردیم لحظات خاطره‌انگیزی را برای خانواده همورا در این دورهمی‌ها به یادگار بگذاریم. در کافه آنسو که پاتوق بچه‌های همورا هم هست، مراسم افطاری و دوره‌ی کارگاه لعاب برگزار کردیم. در این کافه‌ی صمیمی یکی از مربیان مهربان به ما اصول اولیه نقاشی زیرلعابی را یاد داد و پس از آن همه دست به کار شدیم و نقاشی‌، کار گروهی و بگو بخندها ما را بر سر ذوق آورد.

نقاشی‌های زیر لعابی همورایی‌ها


ما از هر فرصتی برای دور هم جمع شدن استفاده کردیم. بهانه‌های زیادی هم داشتیم؛ با بارش قشنگ‌ترین برف سال، شال و کلاه کردیم و به دل برف سپید زدیم. سر به سر هم گذاشتیم، سرسره و برف‌بازی کردیم، عکس یادگاری انداختیم و با کوله باری از خاطره سرکار برگشتیم.

عکس یادگاری در یک روز برفی


سعی کردیم امسال کارهای متفاوت‌تری هم بکنیم و جشن تولدها را جذاب‌تر برگزار کنیم، مثلا برای تولد بهناز به جای کیک، هندوانه گرفتیم که هم باب طبع بهناز باشد و هم سالم‌تر تغذیه کنیم. به بهانه شب یلدا، دور هم گپی زدیم، تنقلات خوردیم، به حافظ تفائلی زدیم و فال گرفتیم و از همه دلچسب‌تر از خاطرات خوشمان گفتیم.

 

از همورایی‌ها چه خبر؟

شرکت همورا توسط بهنام و بهناز که خواهر و برادر هستند، تاسیس شده است. بهنام مدیرعامل شرکت و بهناز قائم‌مقام بهنام است. ضمنا این خواهر و برادر نقش بسیار مهمی در برنامه‌نویسی شرکت دارند.
یکی از اتفاقات خوب سال 98، عروسی بهناز بود. اولین بار بود که همورایی‌ها در مهمانی ازدواج یکی از اعضای خود شرکت می‌کردند؛ تجربه‌ای تازه و دلچسب. در اوایل سال جشن عروسی را به پا کردیم و با کلی آرزوی خوب عروس خانم را راهی خانه بخت کردیم. ضمنا نیما، همسر بهناز هم الان در جمع همورایی‌هاست و جزء تیم برنامه‌نویسی شرکت می‌باشد.
از این دست خبرهای خوب باز هم داشتیم، بهنام هم در اواخر سال با فاطمه ازدواج کرد. واقعا که خبر شنیدن ازدواج دوستان حسی عجیب و غیرقابل توصیف دارد. حسی توام با شادمانی زیاد.

بهناز، نیما، بهنام، فاطمه، لاله، محمد

 

از ازدواج که بگذریم، در این سال همورایی‌های جدیدی به جمع ما اضافه شدند. سمیرای دوست داشتنی به بخش فنی، لیلای مهربان به واحد مالی و آقا پرویز گل به بخش اداری. اگرچه که مجبور شدیم با ناراحتی از بهار عزیز خداحافظی کنیم، اما دوستی‌هامان هنوز برقرار است.

 

ماموریت، اهداف و ارزش‌های همورا

در سال 98 همورا تلاش کرد با مشخص کردن ارزش‌ها، اهداف و ماموریت‌ها، قدمی در راستای منسجم کردن فعالیت‌ها و مسیر پیشرفت خود بردارد. از اهم ارزش‌ها می‌توان به اهمیت همورا به یادگیری و ارتقای دانش تخصصی، توجه ویژه به جزئیات و کیفیت کارها، ایجاد اعتماد در ذی‌نفعان و... اشاره کرد. همچینن مهمترین هدف‌هایی که همورا به صورت ویژه تا سال 1402 دنبال می‌کند شامل برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارها، ایجاد زیرساخت‌ها برای ایجاد بخش صادرات فروش، سفارشی کردن و افزایش خدمات به شرکت‌های طرف قرارداد و... می‌باشد. اطلاعات بیشتری در این زمینه را می‌توانید از اینجا بیابید.

 

دریافت عضویت اتاق بازرگانی ایران و آلمان

اتاق بازرگانی ایران و آلمان یکی از معتبرترین اتاق‌های بازرگانی ایران است که با عضویت در آن می‌توانید به شبکه‌ای بزرگ از شرکت‌های داخلی و خارجی متصل شوید، از تخفیف‌ها و شرایط ویژه‌ی شرکت‌های زیادی استفاده کنید، در همایش‌ها و کنفرانس‌هایی که برگزار می‌شود حضور یابید و بسیاری مزایای دیگر که برای آشنایی با آن می‌توانید به سایت اتاق بازرگانی ایران و آلمان مراجعه کنید. همورا در سال 98 در راستای اهداف بلند مدت، توسعه‌ی کسب و کار و تبادل اطلاعات با سایر سازمان‌ها و کشورهای دیگر به عضویت اتاق بازرگانی ایران و آلمان درآمد.

 

 

پروژه‌های همورا

در این سال همچون همیشه، هدف‌مان مستحکم‌تر کردن روابط گذشته و ایجاد روابطی جدید بود. در این راستا پروژه‌هایی برای مشتریان سابق و همچنین پروژه‌هایی برای مشتریان جدید به بهره‌برداری رسید. اهم این پروژه‌ها در ادامه آمده است:

 

سامانه آنلاین عضویت و CRM اتاق بازرگانی ایران و آلمان

در سال 97 همکاری‌هایی بین همورا و اتاق بازرگانی ایران و آلمان با راه‌اندازی CRM یوتاب شروع شد. در سال 98 این همکاری ادامه یافت و فاز اول سامانه عضویت و CRM اتاق بازرگانی ایران و آلمان با موفقیت به صورت آنلاین اجرایی و پیاده‌سازی شد. این سامانه این امکان را فراهم کرد تا تمام کارها از طریق سامانه هوشمند آنلاین پیگیری گردد. همچنین از طریق همین سامانه امکان ثبت‌نام و صدور برای ایونت‎های آموزشی اتاق بازرگانی فراهم گردیده است. از دیگر پروژه‌های مشترک در سال 98، راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام در رویدادهای اتاق بازرگانی ایران و آلمان بود که برای سهولت ثبت‌نام اعضا و غیراعضا به انجام رسید.

 

سامانه گواهینامه‌های دیجیتال موسسه حسابداران خبره

شروع همکاری همورا با موسسه حسابداران خبره به سال 94 برمی‌گردد. طی این سال‌ها پروژه‌های بسیاری انجام و به بهره‌برداری رسید. اعم از سایت، نرم‌افزار آموزشی یوتاب، ایمیل مارکتینگ و... جدیدترین پروژه فی‌مابین، سامانه گواهینامه دیجیتال است که از این پس تمام دانشجویان این موسسه می‎توانند گواهینامه خود را به صورت آنلاین یا فیزیکی دریافت نمایند. همچنین در این سامانه امکان استعلام گواهینامه‌های دیجیتال امکان‌پذیر گردیده است.

 

راه‌اندازی سامانه خرید و اجاره مجتمع مسکونی باغ بهشت

یکی از مشتریان باسابقه همورا مجتمع مسکونی باغ بهشت است که از سال 93 با همورا همکاری دارد. پروژه‌های مشترک همورا با باغ بهشت شامل سایت، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری، عکاسی و... بوده است. در سال 98 سامانه جدیدی برای این مجتمع راه‌اندازی شد که از طریق آن مجتمع مسکونی باغ بهشت اطلاعات واحدهای خود را جهت فروش و اجاره به صورت تفکیک شده در دسترس مخاطبیان قرار می‌دهد.

 

راه‌اندازی سایت چینی اسپیلت البرز

در سال 95 همکاری همورا و اسپیلت با راه‌اندازی CRM گردشگری یوتاب آغاز شد. در طی این سال‌ها، سایت‌های فارسی، انگلیسی، چینی و نرم‌افزار صدف برای اسپیلت توسط همورا به بهره‌برداری رسید. در سال 98 آژانس اسپیلت در راستای چندزبانه کردن وب‌سایت خود، تصمیم به راه‌اندازی وب‌سایت چینی نمود و این سایت برای ایشان راه‌اندازی شد.

 

راه‌اندازی سایت انگلیسی و نرم‌افزار یوتاب برای آژانس ستاره ونک

بعد از همکاری‌های همورا و ستاره ونک در راستای خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و ایمیل مارکتینگ که از سال 1396 آغاز شد، سایت انگلیسی این شرکت هم توسط همورا طراحی و در سال 98 به بهره‌برداری رسید. همچنین در اواخر این سال نرم‌افزار CRM گردشگری یوتاب برای ایشان راه‌اندازی شد که در سال 99 به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

عقد قرارداد سامانه پرداخت آنلاین با شرکت VFS

این سامانه که پروژه‌ای مشترک با شرکت Global VFS برای انجام پرداخت‌های آنلاین سیستم وقت‌گیری در سفارت خانه‌های 17 کشور در ایران می‌باشد، در سال 99 به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

راه‌اندازی آموزش مجازی موسسه ارسباران

موسسه ارسباران، ارائه دهنده خدمات آموزشی گردشگری از سال 92 با همورا همکاری می‌کند و در حال حاضر بیش‌تر از همکار، دوست همورا به حساب می‌آید. ارسباران و همورا در زمینه‌های بسیاری مانند سایت، CRM یوتاب، سامانه فراگیران، ایمیل مارکتینگ و... با هم همکاری کرده‌اند. این مجموعه در سال گذشته تصمیم گرفت در جهت توسعه کسب و کار آنلاین، امکان ارائه آموزش‌های خود را از طریق سیستم مجازی راه‌اندازی کند. همورا از طریق نرم‎افزار Adobe Connect این امر را امکان‎پذیر کرد.

 

طراحی و راه‌اندازی سایت و نرم‌افزار یوتاب جزیره آرامش

جزیره سفید آرامش در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزش غواصی، شنا و دریانوردی فعالیت دارد. در سال 98 سایت جدید ایشان توسط همورا به بهره‌برداری رسید و همچنین نرم‌افزار CRM یوتاب برای ایشان راه‌اندازی شد. از دیگر همکاری‌های همورا و جزیره آرامش در سال 98 تولید محتوا برای سایت ایشان بود.

 

سایت و نرم‌افزار یوتاب شرکت گردشگری همسو

راه‌اندازی نرم‌افزار یوتاب و طراحی سایت شرکت همسو  از دیگر پروژه‌های همورا در سال 98 بود. این سایت که متعلق به جوانان خوش ذوق و فعال در حوزه گردشگری است، به معرفی و فروش تورهای داخلی، خارجی و بالاخص تورها با سلایق ویژه می‌پردازد.

 

سایت پیشکش گیفت

شرکت پیشکش گیفت از شرکت‌های موفق در زمینه ارائه هدایای خاص تبلیغاتی می‌باشد. همکاری همورا با این شرکت با طراحی سایت این مجموعه آغاز شده و پس از آن نرم‌افزار CRM هم برای ایشان راه‌اندازی گردید.

 

سایت آموزشی منتوریکس

افزایش فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ همورا، ما را بر این داشت که با یک نام جدید تحت عنوان منتوریکس به مدیریت ساسان سلوتی عزیز، این راه را ادمه دهیم که به زودی در سال 99 از آن رونمایی خواهد شد. این سایت در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه سئو، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. علاوه بر آن می‌توانید ویدئوهای آموزشی مفید و جذابی مرتبط با همین موضوعات در این سایت بیابید.

 

طراحی و راه‌اندازی سایت زندگی شیرین

یکی از تجربه‌های متفاوت همورا، راه‌اندازی سایت زندگی شیرین است. در این سایت می‌توانید از تجربه‌های فوق‌العاده یک آشپز خوش‌ذوق بهره‌مند شوید. ایشان همچنین در کلاس‌های دیجیتال مارکتینگ همورا حضور فعالی داشته‌اند.

 

راه‌اندازی نرم‌افزار یوتاب برای شرکت گردشگری طبیعت رویایی

طبیعت رویایی، آژانس خدمات مسافرتی و جهانگردی مستقر در استان قم می‌باشد. در سال 98 برای ایشان CRM یوتاب راه‌اندازی شد.

 

راه‌اندازی نرم‌افزار یوتاب برای شرکت گردشگری رویاس تروال

از دیگر پروژه‌های همورا در زمینه گردشگری، راه‌اندازی CRM یوتاب برای شرکت رویال تروال بود. این شرکت در زمینه برگزاری و فروش تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد.

 

راه‌اندازی نرم‌افزار یوتاب برای شرکت گردشگری پایاتورز

نرم‌افزار گردشگری یوتاب در سال 98 برای شرکت گردشگری پایاتورز نیز راه‌اندازی شد. این شرکت در زمینه ارائه خدمات انواع ویزا فعالیت دارد.

 

همورا امیدوار است همراه خوبی برای مشتریان خود در این مسیر پر پیچ و خم کسب و کار بوده باشد و همیشه آماده شنیدن پیشنهادات، انتقادات و هموارتر کردن مسیر برای پیشرفت در کارها و پروژه‌ها و همچینن روابط فی‌مابین می‌باشد.

 

تمدید تمامی قراردادهای پشتیبانی با مشتریان

همورا همیشه در تلاش برای مستحکم‌تر کردن روابط گذشته و بهبود آنها است. در این راستا همورا در سال 98 موفق به تمدید قرارداد با تمام مشتریان خود از جمله حسابدارن خبره، باغ بهشت، اتاق بازرگانی، اسپیلت و... شد. قراردادهای پشتیبانی را تمدید و سایت‌ها و نرم‌افزارها را بهینه کردیم. در کنار این موارد به فعالیت‌های دیگرمان نظیر تولید محتوا، مشاوره و کمپین‌های ایمیل مارکتینگ نیز مانند گذشته ادامه دادیم.



یوتاب و ورژن‌های جدید

سال 98 برای نرم‌افزار CRM یوتاب، اتوماسیونی که برای شرکت‌های گردشگری، موسسات آموزشی و مراکز مبتنی بر عضویت است نیز سالی پر از تحولات شگرف بود. این نرم‌افزار در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده و در طی این سال‌ها همواره در حال به‌روز رسانی و بهینه‌سازی بوده است.

در سال 98 برای یوتاب 2 ورژن جدید عرضه شد که در هر ورژن علاوه بر اضافه شدن بسیاری امکانات جدید، باگ‌هایی برطرف و بهینه‌سازی‌هایی در ساختار و ظاهر هم رخ داد. عمده این تغییرات در ماژول‌های هسته اصلی و حسابداری بوده است. سابقه تغییرات و ورژن‌های یوتاب را می‌توانید از اینجا ببینید.

 

در این مطلب اهم رویدادهای همورا در سال 98 را مرور کردیم. امیدواریم سال 99 برای همورا و همه‌ی فعالان کسب و کار سالی پر رونق باشد. اگرچه این سال را با بحران کرونا آغاز کردیم، اما امید داریم در ادامه اتفاقات خوب و خاطرات شیرینی برای همه رقم بخورد و بتوانیم به خوبی همراه شما باشیم.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
4 نکته پیش از خرید CRM
برای سازمان تحت مدیریت‌تان دنبال یک نرم‌افزار CRM کارا و مناسب هستید؟ می‌دانید پیش از ورود این نرم‌افزار به سازمان و پیاده‌سازی آن نیاز به چه اقداماتی دارید؟ در این مطلب به چهار پیشنهاد پرداخته‌ایم که...
اطلاعات بیشتر
نحوه اخذ مجوز بند «ب» گردشگری
تا به حال به فکر راه‌اندازی شرکت گردشگری خودتان افتاده‌اید؟ در این مطلب به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان برای دریافت مجوز بند «ب» پرداخته‌ایم. همچنین از مراحل دریافت مجوز و چگونگی و چرایی تعلیق مجوز بند...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)