27
آبان
1397
محتوای همورا
محتوای همورا
با حضور آقای بهنام اسلمی:

جلسه کارشناسی رادیو گفتگو درباره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

2 رای    میانگین 3.5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

در تاریخ 1397/08/27 جناب آقای بهنام اسلمی به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری در رادیو گفت‌وگو حضور داشتند. فایل‎های صوتی مربوط به این مصاحبه در ادامه آمده است.

رادیو گفتگو از سال 1385 در تلاش است تا فضایی جدید و چند صدایی را در رسانه ملی ایجاد کند. رادیو گفتگو برنامه‌های گوناگونی مانند «عصر رسانه»، «جستجو»، «فصل رویش»، «مدیر باشیم» و... دارد که در آنها به طرح مسائل روز، رویداهای جدید و مباحث مهم می‌پردازد و برنامه‌هایش با استقبال نخبگان و کارشناسان روبرو می‌شود.

جناب آقای بهنام اسلمی، مدیر عامل شرکت همورا که بخشی از فعالیت‌هایشان در حوزه مشاوره و آموزش دیجیتال مارکتینگ می‌باشد، در یکی از برنامه‌های رادیو گفتگو به‌عنوان کارشناس حضور داشتند. در ادامه می‌توانید فایل صوتی این گفتگو را بشنوید.

 

همچنین جناب آقای بهنام اسلمی به‌عنوان کارشناس در برنامه رادیویی «جوان‌گشت» حضور پیدا کردند. در صورتی که مایل هستید این برنامه را نیز بشنوید، از شما دعوت می‌کنیم مطلب «گفتگوی برنامه رادیویی جوان‌گشت» را مشاهده بفرمایید. 

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
سخنرانی آقای بهنام اسلمی در سمینار انجمن راهنمایان
انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران به‌صورت دوره‌ای سمینارهایی را با موضوعات گوناگون برای راهنمایان گردشگری برگزار می‌کند. در 2 بهمن 1397، این انجمن از آقای بهنام اسلمی، مدیر عامل همورا، دعوت به عمل آورد تا سمیناری ب...
اطلاعات بیشتر
گفتگوی برنامه رادیویی جوان گشت با آقای بهنام اسلمی
جناب آقای بهنام اسلمی، مدیر عامل شرکت همورا، بخشی از فعالیت‌هایشان در حوزه مشاوره و تدریس دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. آقای اسلمی در 9 اسفند 1397، مهمان برنامه‌ی جوان‌گشت بودند و درباره گردشگری دیجیتال صحبت کردند....
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)