2
بهمن
1397
محتوای همورا
محتوای همورا
دنیای CRM و گردشگری

سخنرانی آقای بهنام اسلمی در سمینار انجمن راهنمایان

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران به‌صورت دوره‌ای سمینارهایی را با موضوعات گوناگون برای راهنمایان گردشگری برگزار می‌کند. در 2 بهمن 1397، این انجمن از آقای بهنام اسلمی، مدیر عامل همورا، دعوت به عمل آورد تا سمیناری با محوریت «CRM کاربردی برای راهنمایان» را برگزار کنند. در این مطلب بیشتر درباره این سمینار بخوانید.

درباره انجمن صنفی راهنمایان

در بهار ۱۳۸۷ انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، با هدف پیگیری حقوق راهنمایان گردشگری تشکیل شد. ایجاد تعامل با دیگر تشکّل‌های گردشگری مانند آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و...، زمینه‌سازی اشتغال برای راهنمایان گردشگری و انسجام قانونی در تبیین نوع وظایف و فعالیت‌های راهنمایان گردشگری از اهداف این انجمن است. انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، برنامه‌های گوناگونی همچون سمینارهای رایگان آموزشی با موضوعات گوناگون را ارائه می‌دهد. این سمینارها در تلاش هستند راهنمایان را با موضوعات به‌روز و مختلفی آشنا کنند تا راهنمایان گردشگری که چون سفیران به مناطق گوناگون ایران و جهان سفر می‌کنند، همواره دارای سطح بالایی از دانش و آگاهی باشند.

 

CRM کاربردی برای راهنمایان

انجمن صنفی راهنمایان گردشگری در تاریخ دوم بهمن 1397 در باغ موزه قصر، موزه مارکوف، میزبان جناب آقای بهنام اسلمی، مدیر عامل شرکت همورا بود. در این سمینار آقای اسلمی از CRM و کاربرد آن برای راهنمایان گردشگری گفتند. بررسی اینکه CRM چگونه می‌تواند نقش موثری در بهبود ارتباطات لیدرهای تور با مسافران داشته باشند، اصطکاک بین مسافر و راهنما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد، برنامه‌ریزی‌های بین آژانس و راهنما را تسهیل ببخشد و به‌عنوان یک ابزار کاربردی در بسیاری از مقاطع حساس حلال مشکلات و جلوگیری کننده از درگیری‌ها باشد.

سمینار آقای اسلمی، که سال‌هاست به‌عنوان مشاور، طراح نرم‌افزارهای تخصصی و ایده‌پرداز با سازمان‌ها و شرکت‌های گردشگری فعالیت می‌کنند و نرم‌افزار کاربردی «یوتاب» را به‌عنوان راهکار جامع آژانس‌های گردشگری، سال‌ها پیش ارائه داده‌اند، با استقبال گرم حضار و راهنمایان تا ساعت 8 شب ادامه پیدا کرد.

سمینار CRM کاربردی برای راهنمایان

آقای بهنام اسلمی به دعوت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری سمینار CRM کاربردی برای راهنمایان را برگزار کردند

در پایان امیدواریم جامعه راهنمایان گردشگری ایران همواره در مسیر تعالی، رشد و موفقیت روزافزون قدم بردارد. امید است که برگزاری سمینارهای گوناگون با موضوعات جدیدی چون CRM، بتواند صنعت گردشگری ایران را به سمت روزهای روشن‌تری هدایت کند.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
جلسه کارشناسی رادیو گفتگو درباره دیجیتال مارکتینگ گردشگری
در تاریخ 1397/08/27 جناب آقای بهنام اسلمی به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری در رادیو گفت‌وگو حضور داشتند. فایل‎های صوتی مربوط به این مصاحبه در ادامه آمده است.
اطلاعات بیشتر
گفتگوی برنامه رادیویی جوان گشت با آقای بهنام اسلمی
جناب آقای بهنام اسلمی، مدیر عامل شرکت همورا، بخشی از فعالیت‌هایشان در حوزه مشاوره و تدریس دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. آقای اسلمی در 9 اسفند 1397، مهمان برنامه‌ی جوان‌گشت بودند و درباره گردشگری دیجیتال صحبت کردند....
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)