موسسه آموزشی حسابداران خبره

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

مرکز آموزش حسابداران خبره یک موسسه آموزشی می‌باشد که توسط دانشگاه صنعت نفت و انجمن حسابداران خبره ایران پایه‌گذاری شده است. این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز نموده است.

مرکز آموزش حسابداران خبره به عنوان نماینده رسمی انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان (CIMA) و انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA) و در راستای تقویت و توسعه حسابداری و مدیریت مالی در کشور، دوره‌های گوناگونی را طراحی و برگزار می‌نماید.
نظم، استفاده از کادری قوی، دلسوز و خلاق از جمله تفاوت‌هایی است که این سازمان نسبت به مجموعه‌های دیگر دارد.

طراحی سایت

در زمستان سال 1394 این موسسه تصمیم به طراحی مجدد سایت خود گرفت و به همین منظور قرارداد طراحی سایت را با شرکت همورا منعقد نمود. این سایت در بهار 1395 به بهره‌برداری رسید. ضمنا این سایت به مستمر در حال بهبود و Redesign می‌باشد. از جمله امکانات این سایت، نمایش طبقه‌بندی شده‌ی دوره‌ها، کارگاه‌ها و ثبت‌نام آنلاین اشخاص حقیقی و حقوقی، پرداخت آنلاین، وبلاگ و... می‌باشد.

 

یوتاب آموزشی

این موسسه همچنین جهت ارتقا سیستم اتوماسیون خود و مدیریت ارتباط با مشتریان، نرم‌افزار یوتاب آموزشی را از شرکت همورا خریداری نموده است.

 

تولید محتوای سایت

پیرو ادامه همکاری‌ها، در پاییز 1397 همورا به مدت 60 ساعت تولید محتوا برای سایت مرکز آموزش حسابداران خبره را بر عهده گرفت. در این مدت همورا مطالبی را با موضوعات گوناگون و مرتبط با سرفصل‌های آموزشی مورد نظر، تهیه کرد. 

 

رونمایی از فاز 1 سامانه صدور گواهینامه‌‌‌های آنلاین

از بهمن 1398 فارغ‌التحصیلان دوره‌ها و کارگاه‌های موسسه آموزشی حسابداران خبره، پس از پایان کلاس‌ها و کسب نمرات قبولی می‌توانند گواهینامه‌ی دیجیتالی خود را از طریق سامانه آنلاین دریافت نمایند. همچنین امکان استعلام گواهینامه‌ها جهت اعتبارسنجی آنها نیز در این سامانه وجود دارد.


آخرین وضعیت همکاری: در حال استفاده و توسعه

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
نشانه‌گذاری
نشانه‌گذاری یا همان علائم نگارشی مانند پرانتز، ویرگول و... از جمله مهمترین اصول در تهیه و تدوین محتوا یا هر سند مکتوب می‌باشد. بخش تولید محتوای شرکت همورا مطالبی را در این خصوص جمع آوری نموده است تا نکات مهم در این حوزه ...
اطلاعات بیشتر
5 اشتباه رایج در راه‌اندازی وب‌سایت
پیش از این در خصوص مراحل انجام فرآیند‌های دیجیتال مارکتینگ برایتان گفته شد و با مفاهیم UI  و UX  آشنا شدید. در این مطلب می‌خواهیم اشتباهات رایج در راه اندازی یک پایگاه دیجیتال مناسب یعنی وب‌سایت را شرح دهی...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)