آژانس پرسپولیس

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

شرکت پرسپولیس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری می‌باشد که با هدف ارائه خدمات توریستی به گردشگران داخلی و خارجی شروع به فعالیت نمود.

این شرکت در سال 1340 تاسیس شده است و در حال حاضر با کادری جدید فعالیت‌‏های خود را در حوزه‌هایی مانند تورهای داخلی، تورهای خارجی، تورهای زیارتی و... ادامه می‌دهد.

 

نرم‌افزار یوتاب

در تابستان سال 1395 شرکت پرسپولیس نرم‌افزار یوتاب را از شرکت همورا خریداری نموده و در حال حاضر این نرم‌افزار برای این شرکت نصب شده و مراحل پیاده سازی آن در حال اجرا می‌باشد.

 

طراحی سایت

بعد از خرید نرم‌افزار یوتاب، طراحی سایت شرکت پرسپولیس نیز به همورا سپرده شد. این پروژه در پاییز 1395 به بهره‌برداری رسید تا این شرکت کم کم اطلاعات سفرهای خود را در آن بارگزاری نمایند. این سایت علاوه بر امکان نمایش تورها و مطالب خواندنی، دارای امکان جست و جوی پیشرفته، فیلتر براساس آیتم‌های مختلف، طبقه‌بندی متفاوت در صفحه اول سایت و... می‌باشد.

آخرین وضعیت همکاری: بهره‌برداری، پشتیبانی

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
استراتژی وب چیست؟
مشکل اکثر استراتژی‌های وب این است که آن‌ها اغلب به عنوان پروژه‌های "یکبار انجام شده" در نظر گرفته می‌شوند. بدون داشتن یک استراتژی وب قوی، انگیزه به سرعت از بین می‌رود و شما در همان چرخه باطل راه‌انداز...
اطلاعات بیشتر
اصطلاحات رایج در ایمیل مارکتینگ
اگر با حوزه‌ی ایمیل مارکتینگ سر و کار دارید؛ حتماً از پنل‌های ارسال ایمیل انبوه استفاده می‌نمایید. در این پنل‌ها با واژه‌ها یا اصطلاحاتی روبرو می‌شوید که در ادامه قصد داریم تعاریف ساده‌ای از آنها...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)