25
تیر
1398
محتوای همورا
محتوای همورا
شیوه درج وضعیت آب و هوا در نرم‌افزار یوتاب

به سومین پایگاه قوی هواشناسی دنیا متصل شوید!

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

وضعیت آب و هوا از جنبه‌های مختلف بر رفتار انسان‌ها تاثیرگذار خواهد بود و برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های گوناگون از جمله سفر، بسیار اهمیت دارد.  به همین دلیل همورا در نرم‌افزار جامع خود یعنی «یوتاب» امکانی را فراهم آورده تا شرکت‌های گردشگری و مشتریان آنها به‌راحتی به یکی از معتبرترین سامانه‌های آب و هوایی جهان دسترسی داشته باشند.

این روزها کمتر راهنمای حرفه‌ای، گردشگر آگاه یا آژانس گردشگری معتبری را می‌یابید که بدون بررسی یک سایت یا برنامه هواشناسی راهی سفر شود. این موضوع باعث شده است تا همورا نرم‌افزار جامع خود، «یوتاب»، را مجهز به امکانی کند که دسترسی کاربران و مشتریان به سایت هواشناسی مستند و معتبر اکیوودر (Accuweather) فقط با چند کلیک امکان‌پذیر باشد. در این مطلب از شیوه کار این بخش و ویژگی‌های آن بخوانید.

 

اکیوودر چیست؟!

اکیوودر یک شرکت آمریکایی است که خدمات تجاری پیش‌بینی آب و هوا در سراسر جهان را فراهم می‌کند. شرکت اکیوودر در سال 1962 توسط جول مایرز که یکی از اعضای انجمن هواشناسی آمریکا و از کارآفرینان برتر تاریخ این کشور می‌باشد، بنیان نهاده شد.

شرکت آقای جول مایرز خدمات متعددی ارائه می‌کند که می‌توان به ارائه اکیوودر برای گوشی‌های هوشمند و پیش‌بینی آب و هوا از طریق ویدئوهای آنلاین نام برد. محصولات و سرویس‌های اکیوودر با بیش از 175،000 مشتری در پیش‌برد اهداف رسانه‌ها، تجارت و ارگان‌های دولتی نقشی جهانی ایفا می‌کند.

سایت هواشناسی اکیوودرسایت هواشناسی اکیوودر به بیش از 2 میلیارد نفر در جهان خدمات می‌دهد و نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های گوناگون آنها دارد

نزدیک به 2 میلیارد نفر در سراسر جهان به اکیوودر متکی هستند، به کمک آن زندگی روزمره‌شان را برنامه‌ریزی و از تجارت خود حفاظت می‌کنند. اکیوودر طیف گسترده‌ای از خدمات سفارشی را به رسانه‌ها، شرکت‌ها، دولت‌ها و موسسات ارائه می‌دهد. همچنین تهیه اخبار هواشناسی و ویدئو برای بیش از 180،000 وب‌سایت شخص ثالث از خدمات این وب‌سایت است. دقت پیش‌بینی‌های ارائه شده توسط شرکت اکیوودر در مقیاس دقیقه بوده و ویدئوهای جذابی را در این راستا در وب‌سایت خود یعنی Accuweather.com ارائه می‌دهد که می‌توان از طریق تلفن‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون‌های خانه‌ها، خودروهای هوشمند و همچنین رادیو، روزنامه و شبکه هواشناسی اکیوودر به آنها دسترسی داشت.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط وب‌سایت ranker.com، علاقه‌مندی و مراجعه به اکیوودر بعد از وبسایت‌های weather.gov و intellicast.com در جایگاه سوم جهان قرار دارد.

 

اکیوودر در نرم‌افزار یوتاب

نرم‌افزار یوتاب سامانه جامعی است که با توجه به نیازهای گوناگون یک شرکت گردشگری طراحی و پیاده‌سازی شده است. یوتاب تلاش می‌کند تا با ساده‌سازی روندها شرایطی را ایجاد کند که تنها با چند کلیک، مهم‌ترین کارهای آژانس با دقت و به‌درستی انجام شود. در این بین با توجه به آنکه آگاهی به وضعیت آب و هوا در برگزاری سفرها نقش حیاتی دارد و بسیاری از تورگردانان مایل هستند که مسافران را در جریان وضعیت آب و هوا بگذرانند همورا برای ارائه اطلاعات در این زمینه نیز به میدان آمده است. در این راستا می‌توان در نرم‌افزار یوتاب، وضعیت آب و هوا را با بیشترین جزییات و کمترین میزان خطا برای دست‌اندرکاران سفر، راهنمایان و مسافران با کمک سرویس جهانی Accuweather به نمایش گذاشت. در ادامه درباره شیوه درج وضعیت آب و هوا در نرم‌افزار یوتاب بیشتر گفته‌ایم.

 

1 کجا می‌روید؟

ابتدا در سایت اکیوودر مقصد و تاریخ مورد نظر را جستجو می‌کنیم و پس از دریافت اطلاعات مورد نظر، در نوار آدرس URL که سایت نمایش داده است، انتهای آدرس آیدی را مطابق با شکل زیر کپی می‌کنیم.

سایت هواشناسی اکیوودردر سایت اکیوودر منطقه‌ای که قرار است به آن سفر کنید را انتخاب و کد  انتهایی آن‌را بردارید

 

2 چگونه ثبت کنید؟

وارد نرم‌افزار یوتاب شده و در بخش سفرها، ویرایش کلی سفر مورد نظر، در بخش شرح برنامه مسافر، کد کپی شده را در فیلد آب و هوا قرار می‌دهیم و تغییرات خود را ذخیره می‌کنیم.

ثبت وضعیت آب و هوا در اکیوودردر نرم‌افزار یوتاب می‌توان با وارد کرد کد اکیوودر، وضعیت آب و هوا را روی سایت نمایش داد

3 تماشا کنید و لذت ببرید!

پس از انجام این کار، لینک دسترسی به وضعیت آب و هوا به شکل زیر در پروفایل سفر، برنامه تورلیدر، سایت و... نمایش داده می‌شود. قطعا پیش‌بینی آب و هوایی که دریافت می‌کنید دقیقا مربوط به همان روز یا روزهایی است که برای سفر در نظر گرفته‌اید.

ثبت وضعیت آب و هوا در نرم افزاردر پروفایل سفر، برنامه تورلیدر و سایت وضعیت آب و هوا قابل مشاهده است

 

در سایت چه می‌بینیم؟

اگر شما طراحی سایت خود را به همورا سپرده‌اید، یوتاب شما به سایت متصل می‌شود و در صورت تمایل امکان نمایش وضعیت آب و هوا در سایت و برای مشتریان‌تان نیز به شکل زیر فراهم است. نمایش آب و هوا و دسترسی مستقیم به یک سامانه جهانی کمک می‌کند تا مشتریان‌تان بیشتر به شما اعتماد کنند و از بحث‌ها و مشکلات بعدی تا حد بسیاری جلوگیری خواهد شد.

نمایش آب و هوا روی سایت

نمایش وضعیت آب و هوای منطقه‌ای که به آن سفر می‌کنید روی سایت 

از آنجایی که اغلب ما انسان‌ها به طور ناخودآگاه نسبت به پیش‌بینی وضع آب و هوا کنجکاو هستیم و با توجه به آن برای زندگی روزمره خود تصمیم‌گیری می‌کنیم، پیشنهاد می‌شود شرکت‌های مرتبط با صنعت گردشگری از این امکانات بهره‌مند شوند و بر کیفیت اجرایی برنامه‌های خود بیافزایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزار جامع یوتاب و آشنایی با امکانات آن با ما تماس بگیرید تا بیشتر درباره این موضوع با شما گفتگو کنیم.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
دورهمی‌های آذرماه همورا
همورا در راستای افزایش ارتباط سازنده و مستمر با شرکای تجاری و مشتریانش، همواره برنامه‌های آموزشی فنی و فرهنگی در قالب دورهمی‌ برگزار می‌­کند. این ایونت­‌ها موقعیتی ایجاد می­‌کند تا در محیطی دوس...
اطلاعات بیشتر
چگونه خوش‎تیپ‎ترین شخصیت را داشته باشید؟
شاید اگر من ده سال پیش درباره تیپ‌های شخصیتی شنیده بودم، می‌توانستم در برخی شرایط بهتر عمل کنم. واکنش‌های دیگری را برای بحران‌های  کار و زندگی شخصی‌ام داشته باشم. برای رسیدن به خواسته‌هایم به شکل...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
بلال رجوی
1398/07/11 22:05
خیلی خوب است ممنونم.
پاسخ دهید...
با سلام و احترام
1398/08/14 16:20
متشکرم.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)