یوپی‌اس:

صنایع پرسو الکترونیک

2 رای    میانگین 4.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

پرسو یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که در حوزه صنایع الکترونیکی سالهاست که در ایران فعالیت دارد. خیلی‌ها پرسو را با شعار معروفش یعنی «چرا کم سو؟ با پرسو!» می‌شناسند. دستگاه‌های محافظ یوپی‌اس، باتری و ترانس‌های اتوماتیک از جمله محصولات این شرکت می‌باشد. مدیران موفق پرسو، شرکت همورا را برای راه‌اندازی سایت خود انتخاب نمودند.

شرکت صنایع پرسو الکترونیک یکی از به‌نام‌ترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی در ایران است که فعالیت خود را در سال 1369 با هدف طراحی، ساخت و تولید محصولاتی از قبیل یوپی‌اس، ترانس‌های اتوماتیک (AVR) و... آغاز نموده و در طول مدت فعالیت‌های خود توانسته با بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص، موفقیت‌های چشمگیری را در این زمینه کسب نماید.

هم اکنون این شرکت به عنوان یکی از اعضاء انجمن تولیدکنندگان مولد برق الکترونیکی (یوپی‌اس)، همچنان در مسیر رشد و موفقیت، اهداف و چشم‌اندازهای خود را دنبال می‌کند.

شرکت پرسو با هدف توسعه فعالیت‌های خود در بستر اینترنت، معرفی محصولات و ارائه‌ی اطلاعات و خدمات مطلوب‌تر به مشتریان خود، در آبان ماه سال 1392، با عقد قراردادی، طراحی وب‌سایت خود را به همورا واگذار نمود.

طبق این قرارداد، همورا با استفاده از نرم‌افزار مینا، سایت پرسو را طراحی و در آدرس وب سایت آن شرکت قرار داد. سادگی و راحتی مرور صفحات و محصولات، یافتن نمایندگی‌ها از طریق نقشه ایران و امکان درج سوالات و نظرات برای هر یک از محصولات از جمله امکانات این وب سایت می‌باشد.

 

ارتقاء سایت

در پاییز 1393 شرکت پرسو، قراردادی در خصوص تغییرات وب‌سایت خود با همورا منعقد نمود. در این فاز که شامل تغییراتی عمده می‌باشد، بخش‌های جدید و کاربردی همچون موارد زیر به سایت (فارسی و انگلیسی) اضافه گردید.

  1. تغییر منوی اصلی سایت
  2. راه اندازی بخش راهکارها (برای انتخاب بهترین محصولات برحسب نیاز)
  3. اضافه نمودن بخش پرکاربردترین محصولات
  4. فرم استخدام
  5. فرم شکایات
  6. فرم پرسش و پاسخ
  7. راه اندازی بخش مقالات
  8. فرم درخواست خدمات
  9. تفکیک نمایندگان (فروش و خدمات پس از فروش)
  10. زیر منوی گالری و مشتریان پرسو
  11. زیر منوی گواهینامه‌ها 


این افتخار بزرگی برای همورا است که بتواند خدمات مطلوبی را در این زمینه به شرکت خوشنام پرسو ارائه نماید.

آخرین وضعیت همکاری: پایان همکاری در بهار 1397

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
بازاریابی گردشگری، از مشاوره تا تدریس
یکی از اهداف مهم شرکت همورا ارائه‌ی خدمات مشاوره و آموزش در زمینه‌ی بازاریابی، توسعه و بهبود کسب و کارهاست. در این راستا آقای بهنام اسلمی به عنوان مدرس بازاریابی، در کلاس فراگیران دوره‌ی «مدیر فنی بند ب...
اطلاعات بیشتر
آشنایی با فرم‌ها
دنیای اطراف ما پر شده از فرم. فرم‌های تقاضای صدور شناسنامه، فرم ثبت‌نام در مدرسه، فرم ثبت‌نام در کنکور، فرم اعزام به سربازی و غیره. در این مطلب با اجزای فرم در سازمان‌ها بیشتر آشنا شوید.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)