آموزشی و گردشگری:

ارسباران

7 رای    میانگین 3.9 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

راه‌اندازی نرم افزار مدیریت آژانس - یوتاب

این مجموعه جهت ارتقا فرآیندهای کاری خود در شهریور ماه 1392 اقدام به خرید نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری همورا با نام یوتاب نمود.

 

دریافت تقدیرنامه - رضایت از یوتاب

شرکت ارسباران در تاریخ 1394/02/15 تقدیرنامه‌ای برای همورا ارسال نمود و بدینوسیله رضایت خود را از نرم‌افزار یوتاب اعلام کرده است. متن این رضایت‌نامه در ادامه آمده است. (مشاهده اصل رضایتنامه)

 

جناب آقای مهندس اسلمی،
مدیرعامل محترم شرکت همورا،
با سلام و تقدیم احترام

استفاده از نرم‌افزار یوتاب علاوه بر نظم بخشیدن و مدیریت امور ارسباران، سرعت و انگیزه کارکنان را نیز بالا برده است و این به راحتی فراهم نشد چراکه آگاهی، تخصص و دلسوزی یک مجموعه را در انجام تعهداتش نشان می‌دهد و همورا به راستی تمامی این خصیصه‌ها را به همراه دارد.
لذا شایسته است سپاس و قدردانی خود را ابراز داشته و موفقیت همیشگی برای آن شرکت محترم آرزو نمایم.

با تجدید احترام
علی شادلو
مدیرعامل
مجموعه آموزشی و گردشگری آوای ارسباران
 

 

نرم افزار اختصاصی آموزشی

در اواخر اسفند ماه 1392 همورا و ارسباران، قراردادی را به امضا رسانند که طی آن، همورا اقدام به طراحی نرم‌افزار اختصاصی CRM در خصوص فعالیت‌های آموزشی ارسباران می‌نماید.

برگزاری همایش روز جهانی زمین پاک

همایش روز جهانی زمین پاک
همورا با مشارکت موسسه آموزشی ارسباران، اقدام به تدارک و برگزاری همایش روز جهانی زمین پاک نمود. در این همایش، که با حضور مدیران و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز و اجرای سخنرانی‌ها در خصوص آن، فعالیت‌های مهم ارسباران به میهمانان معرفی گردید. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه‌ی همایش روز جهانی زمین پاک مراجعه فرمایید.

ایمیل مارکتینگ

در ادامه‌ی همکاری‌های بین همورا و آوای ارسباران، از مهرماه سال ۱۳۹۳ قرارداد ایمیل مارکتینگ بین طرفین منعقد شد. همورا با اجرای سیستم اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل تلاش دارد تا ارتباط مستمر و هدفمندی را با مشتریان بالقوه و بالفعل آوای ارسباران به‌ وجود آورد. اگر شما هم مایل هستید تا ایمیل‌های این مجموعه را دریافت نمایید، می‌توانید از طریق صفحه‌ی اول وب‌سایت به آدرس www.arasbaran.org، در خبرنامه‌ی ارسباران ثبت‌نام نمایید. ضمناً نمونه‌هایی از خبرنامه‌ها را می‌توانید در لینک‌های زیر ببینید.
خبرنامه‌ی ارسباران: نمونه1، نمونه 2

طراحی سایت

بعد از اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ی یوتاب، وب‌سایت ارسباران با ساختار و رویکردی متفاوت توسط همورا راه‌اندازی گردید. این وب‌سایت که شامل بخش‌های متنوعی همچون ارسباران نیوز، کتابخانه، آرشیو خاطرات و... می‌باشد، کاملاً داینامیک بوده و به تناسب موضوعات مندرج در آن برای درج اطلاعات به دو نرم‌افزار مینا و یوتاب متصل است. همچنین برای سهولت و سرعت کاربران، امکان رزرواسیون و خرید آنلاین به این سایت اضافه گردیده است. این وب‌سایت همچنان در حال توسعه و ارتقاء می‌باشد و تلاش شده تا به بهترین شکل بیانگر فعالیت‌ها و توانمندی‌های شرکت ارسباران باشد.

 

دریافت تقدیرنامه - رضایت از سایت

بعد از بهره‌برداری از سایت جدید ارسباران و رضایت این شرکت، در تاریخ 1393/12/18 طی نامه‌ای از خدمات همورا سپاس‌گذاری شد. (مشاهده اصل رضایتنامه)

 

جناب آقای مهندس اسلمی،
مدیرعامل محترم شرکت همورا،
با سلام و تقدیم احترام

تجربه‌ای که در طول مدت همکاری با همورا برای ارسباران حاصل گردیده است این بوده که همورا علاوه بر دانش و تخصص بالا، همواره در پی کسب رضایت مشتری بوده است.
همین امر باعث شد تا اعتماد برای همکاری‌های مداوم به راحتی میسر شود. لذا لازم می‌بینم بدینویسله قدردانی خود را از طراحی سایت جدید ارسباران اعلام دارم.

با تجدید احترام
علی شادلو
مدیرعامل
مجموعه آموزشی و گردشگری آوای ارسباران
 

 

توافقنامه‌ی همکاری در خصوص طراحی سایت با شرایط ویژه برای فارغ‌التحصیلان ارسباران

طی توافق مورخ 1393/11/28، بین مدیران مجموعه‌ی آوای ارسباران و شرکت همورا، تمامی خدمات طراحی سایت شرکت همورا با شرایطی ویژه به دانشجویان و یا فارغ‌التحصیلان این مجموعه (راهنمایان تور، مدیران فنی و دیگر فراگیران دوره های تخصصی) ارائه خواهد شد.
این شرایط شامل 15 درصد تخفیف در طراحی سایت و همچنین شیوه پرداخت (طی سه مرحله) برای این عزیزان خواهد بود.
این توافق‌ در راستای فراهم نمودن بستری ساده جهت به‌ اشتراک گذاشتن تجارب، دانش و خدمات فارغ‌التحصیلان و یا فعالان حوزه‌ی گردشگری در محیط اینترنت و همچنین تقدیر از همراهان قدیمی و فعلی مجموعه‌ی ارسباران می‌باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی طراحی سایت همورا مراجعه نموده و یا با شماره‌ی 44264134-021 تماس حاصل نمایید.

سایت انگلیسی ارسباران - طراحی جدید

در ادامه‌ی همکاری‌های همورا با شرکت ارسباران، در آبان ماه سال 1394، نسخه انگلیسی سایت ارسباران که با تغییرات بسیاری در طراحی آن همراه بود به بهره‌برداری رسید. از جمله مهمترین این تغییرات به ریسپانسیو شدن آن می‌توان اشاره نمود. برای مشاهده سایت انگلیسی ارسباران اینجا کلیک نمایید.

سایت فارسی ارسباران - طراحی جدید

پس از طراحی جدید سایت انگلیسی، ارسباران تصمیم گرفت تا ظاهر سایت فارسی خود را نیز تغییر داده و آن را به‌روز نماید. در کنار طراحی جدید همچنین، ساختار سایت ریسپانسیو شده و به راحتی در نسخه موبایل قابل مشاهده می‌باشد. سایت جدید این مجموعه در فروردین ماه 1395 به بهره‌برداری رسید.

 

سامانه فراگیران ارسباران

موسسه ارسباران جهت به‌روز نمودن سیستم‌های آموزشی و مدیریتی و حرکت به سمت الکترونیکی نمودن امور خود، همیشه پیشگام بوده است. یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا، راه‌اندازی سامانه‌ای برای برگزاری و مدیریت آنلاین آزمون‌های این موسسه می‌باشد.

در ادامه‌ی همکاری‌های قبلی، این پروژه نیز به شرکت همورا سپرده شد و طی جلسات متعدد و بررسی کامل نیازهای ارسباران، در دست انجام قرار گرفت و در بهمن سال 1395، از این سامانه‌ی آموزشی رونمایی شد.
این سامانه با اتصال به یوتاب، توانایی انجام موارد بسیاری را برای فراگیران (دانشجویان موسسه) امکان‌پذیر می‌سازد. از جمله آنها:

  • امکان مشاهده پروفایل فردی هر یک از فراگیران توسط خودشان و بارگزاری مواردی همچون٬ اسکن کارت ملی٬ شناسنامه٬ مدرک تحصیلی و...
  • امکان دسترسی به پروفایل مالی و پرداخت آسان مبلغ بدهی به صورت آنلاین توسط فراگیر و ثبت اسناد اتوماتیک حسابداری در CRM
  • امکان شرکت در نظرسنجی
  • امکان شرکت در آزمون، امکان شرکت در آزمون مجدد در صورت مشروطی، امکان مشاهده‌ی کارنامه، جواب‌های درست و نادرست و...
  • امکان مشاهده‌ی اطلاعیهها و اخبار مهم

 

سامانه‌ی فراگیران علاوه بر اینکه کمک می‌کند تا امور مربوط به برگزاری آزمون دانشجویان با دقت و سرعت بیشتری انجام شود، از هزینه‌های جانبی جلوگیری نموده و باعث افزایش رضایت‌ مشتریان موسسه ارسباران خواهد شد.

این سامانه همچنان در حال توسعه بوده و در فازهای بعدی امکانات جدیدتری به آن اضافه خواهد شد.

 

عقد قرارداد مشاوره‌ی تحول سازمانی

انگیزه‌ی والای انتقال دانش، آگاهی و تمایل به تغییرات سودمند سازمانی، موجب عقد قراردادی در زمینه‌ی مشاوره تحول سازمانی بین شرکت ارسباران و شرکت همورا شد. مرور فرآیندها، عارضه یابی، بهبود و تحول سازمانی و توانمندسازی کارکنان از موضوعات مهم این همکاری می‌باشد. این قرارداد از تاریخ 1396/04/13 به مدت 12 هفته و هر هفته به مدت 16 ساعت منعقد شده است.

 

همکاری در پروژه‌ی جایکا (JICA)

سازمان بین‌المللی جایکا به منظور حفاظت از طبیعت و فرهنگ جزیره‌ی قشم در صدد راه‌اندازی یک اکوآیلند (Eco Island) است. جایکا با همکاری شرکت گردشگری ارسباران فاز اول این پروژه را که شامل آموزش به جوامع محلی است را آغاز کرده است. در این فاز آموزشی آقای بهنام اسلمی در ماه آذر سال 1396 به‌عنوان مدرس عناوینی چون مدیریت فیدبک، دنیای دیجیتال و کسب و کارهای گردشگری همکاری داشتند. در مطلب «آموزش برای توسعه» به شرحی از این سفر پرداخته‎ایم.  

 

پروژه‎ جایکا در قشم
آقای بهنام اسلمی مدرس در برنامه‎‌ی جایکا

 

دوره‌ی آموزشی رفتار سازمانی در ارسباران

شرکت آموزشی گردشگری ارسباران در ماه بهمن سال 1396 برای کارشناسان خود، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تحت عنوان رفتار سازمانی نموده است. افراد شرکت کننده در این دوره با اصول و مفاهیم رفتار حرفه‌ای در سازمان، به صورت کارگاهی آشنا خواهند شد.
این دوره توسط شرکت همورا طراحی و برای ارسباران شخصی‌سازی شده است و آقای بهنام اسلمی مدرس این دوره‎ها هستند. (برای مشاهده دوره رفتار سازمانی اینجا را کلیلک نمایید.)

 

ارتقای سامانه‌ی فراگیران

پیرو ادامه‌ی همکاری‌ها با شرکت آموزشی گردشگری ارسباران در فروردین سال 1397، امکان جدیدی به سامانه‌ی فراگیران اضافه شد. در نسخه‌ی جدید فراگیران می‌توانند فیلم‌های آموزشی مربوط به دوره‌ها را به‌صورت کامل یا تک‌درس مشاهده کنند و همچنین در دوره‌های آموزشی مجازی به سهولت و از هر نقطه‌ی جهان شرکت کنند.

 

تولید محتوای سایت، ایمیل مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی

در ادامه‌ی همکاری‌های همورا و ارسباران، از خرداد تا پایان اسفند 1397 انجام تمام بخش‌های مرتبط با تولید محتوای شرکت آموزشی ارسباران به همورا سپرده شد. در این مدت تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام)، تولید محتوای سایت، تهیه و ارسال ایمیل مارکتینگ این شرکت توسط همورا انجام شد.

 

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی، توسعه

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: مخصوص مدیریت آژانس‌های گردشگری
اگر شما مدیر یک آژانس هستید شک نکنید که یوتاب راهکاری بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. یوتاب امور پیچیده‎‌ی مشتریان شما را به روش‌های ساده حل و فصل کرده و ضمن بالا بردن سرعت انجام هر یک از فرآیندهای کار در یک آژانس،...
اطلاعات بیشتر
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی مطلوب و حائز اهمیت در دنیای امروز محسوب می‌شود. این مهم، مانند هر ابزار تبلیغاتی دیگر، نیاز به تخصص و تجربه‌ی کافی دارد تا بتواند فروش شرکت شما را ارتقاء داده و توسعه دهد. همور...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
ناشناس
1392/06/20 16:39
مبارک باشه این همکاری
پاسخ دهید...
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)