خانه هنری آنسو

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

موسسه‌ی فرهنگی و هنری آنسو مجموعه‌ای است که می‌کوشد با کنار هم آوردن هنرمندان در جهت حفظ میراث کهن ایرانی به‌خصوص سفال و سرامیک گام‌هایی موثر بردارد. این مجموعه دارای کافه‌ای دنج و صمیمی نیز می‌باشد که منوی متنوع و پرسنل مهربانش مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. ضمنا در این کافه به علاقه‎مندان آموزش سفالگری ارائه می‎شود.

این روزها ساده‌ترین و در دسترس‌ترین گزینه‌ برای رهایی از شلوغی شهر، پناه بردن به کافه‌ای دنج و گذران ساعاتی بدور از دغدغه‌ به همراه دوستان و عزیزان می‌باشد. با این پیش زمینه گروهی از دوستداران طبیعت و فعال گردشگری تصمیم به راه‌اندازی کافه‌‌ای به نام کافه آنسو گرفتند و امیدواند تا لحظات آرام و خوبی در این مکان برای شما ثبت شود.

اگر دوست‌دار کافه گردی هستید پیشنهاد می‌کنیم به این کافه دنج و راحت خیابان ویلا (نجات‌الهی)، خیابان ورشو، پلاک یازده سری بزنید.

غذاهای کافه آنسو

اسپاگتی: نمونه‌ای از غذاهای کافه آنسو

نوشیدنی های کافه آنسو

اسموتی هندوانه: نمونه‌ای از نوشیدنی‌های کافه آنسو

بورک

بورک: نمونه‌ای از میان وعده‌های کافه آنسو

 

طراحی لوگو

کارشناسان شرکت همورا طی توافق‌های انجام گرفته لوگوی کافه آنسو را طراحی نمودند که با استقبال مسئولان این مجموعه روبرو گردید.

طراحی لوگو کافه آنسو توسط شرکت همورا

 

طراحی منو

طراحی منوی کافه آنسو نیز توسط طراحان شرکت همورا انجام گرفته است.

 

طراحی سایت

بعد از طراحی لوگو و منو، طراحی سایت کافه آنسو به صورت یک سایت داینامیک که امکان قراردادن منو، جشنواره، اخبار و غیره را دارد، توسط همورا برای آن مجموعه انجام گرفت. از دیگر ویژگی‌های این سایت همچنین به ریسپانسیو بودن آن می‌توان اشاره نمود.

 

اینستاگرام

با توجه به اینکه مدیریت اینستاگرام یکی از خدماتی می‌باشد که توسط همورا ارائه می‌شود، کافه آنسو مدیریت اینستاگرام خود را به همورا واگذار نمود.

 

طراحی کارت ویزیت

طبق توافق‌های صورت گرفته، کارت ویزیت این مجموعه توسط همورا طراحی شد.

طراحی کارت ویزیت

 

طراحی بروشور

پس از طراحی کارت ویزیت، طراحی بروشور کافه آنسو توسط طراحان همورا صورت گرفت.

 

طراحی دستورالعمل‌های اجرایی و مدیریتی

طی توافقی، تمامی روال‌های اجرایی کافه به صورت مکتوب تهیه، بازنگری و بهینه‌سازی شد. کافه با اجرای این طرح سعی می‌کند تا محتوای مناسب آموزشی برای کارکنان خود داشته باشد، روابط مناسبی را با تامین کنندگان فراهم آورده، کیفیت تولید را افزایش بدهد، مشتریان وفادار خود را بیشتر نموده، نظم را در کافه حکم فرما کرده و هزینه‌های خود را به حداقل برساند. ضمن اینکه فیلم‌های بسیاری در همین زمینه در داخل کافه تهیه گردیده است.

 

طراحی جشنواره‌های کافه

طی توافق‌های صورت گرفته، شرکت همورا موظف شد تا بر مبنای نوع بازار هدف، محصولات و تحلیل‌های مالی، به مدت یکسال جشنواره‌ها یا ایونت‌هایی را برای افزایش سودآوری و برندینگ کافه طراحی نماید.

 

تولید محتوا

در ادامه همکاری‌های همورا و کافه آنسو، تولید محتوای سایت نیز به همورا واگذار شد.

 

ایمیل مارکتینگ

همورا کمک می‌کند تا دیتای مشتریان کافه جمع آوری شده و تبلیغات، نکات آموزشی، جشنواره‌ها و رخدادهای مهم کافه و تبریک مناسبت‌ها را از طریق ایمیل به اطلاع برساند.

 

طراحی سایت انگلیسی

در ادامه همکاری‌ها، نسخه انگلیسی سایت کافه آنسو توسط همورا به بهره‌برداری رسید. این سایت به صورت One Page طراحی شده و ریسپانسیو می‌باشد.

 

تبدیل کافه آنسو به موسسه‌ی فرهنگی و هنری 

در بهار سال 1396 موسسان کافه آنسو (آقای بهنام اسلمی و خانم فاطمه حسینی) به این نتیجه رسید که صرفا ارائه غذا و نوشیدنی دیگر برایشان کافی نیست و دوست دارند در جهت اعتلای هنرهای بومی و ادای دین به این سرزمین تلاش کنند. در این راستا آنسو به محل جدیدی نقل مکان کرد و از پاییز 1396 با تبدیل کافه آنسو به «خانه هنری آنسو» در تلاش است با گردهم آوردن هنرمندان در زمینه‌ی سفال و سرامیک به مردم بیشتری در زمینه لزوم حفاظت از میراث کهن ایرانی آگاهی بدهد.

در صورتی که علاقه‌مند هستید بیشتر درباره‌ی این تغییر و روند آن بدانید، از شما دعوت می‌کنیم مطلب «درباره آنسو» را در وب‌سایت آنسو مطالعه بفرمایید.


پخش شده از اخبار سراسری شبکه 1

 

عکاسی

از همکاری‌های جدید همورا و کافه آنسو، پروژه‌ی عکاسی می‌باشد. چند نمونه از این عکس‌ها را می‌توانید در زیر ببینید.

فتوچینی آلفردو

سالاد میوه

شربت نوشین

کافه آنسو

آخرین وضعیت همکاری: پشتیبانی، توسعه

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
صنایع الکترونیکی مگامداوم
طراحی سایت، طراحی لوگو، عکاسی از محصولات و طراحی دفترچه راهنما از جمله خدمات ارایه شده توسط همورا به شرکت صنایع الکترونیکی مگامداوم (فروش و خدمات پس از فروش یوپی‌اس) می‌باشد.
اطلاعات بیشتر
هایپرشیا
چندی پیش چندین نفر از فعالان عرصه گردشگری کشور در قالب پروژه‌هایی در کنار هم جمع شدند و سر انجام از خرداد ماه سال 1393 بصورت مستقل فعالیت‌های خود را در این عرصه با نام شرکت هایپرشیا آغاز نموند.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)