طراحی لوگو

7 رای    میانگین 3.9 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

از آنجا که لوگو در واقع نماد، سمبل و نشان سازمان‌ها، محصولات، برندها و افراد می‌باشد لذا در طراحی و ساخت آن باید دقت کرد و حساسیت خاصی داشت.

همورا با دارا بودن گرافیست‌های خبره در امر طراحی لوگو، می‌تواند نشانی مناسب برای شما و یا سازمان شما طراحی یا خلق نماید.

رنگ سازمانی، نوع فعالیت، سلیقه مدیران، سلیقه مشتریان و اصول و چهارچوب‌های طراحی لوگو و برندینگ به عنوان پارامترهای ورودی گرافیست‌ها در نظر گرفته می‌شود.

معمولاً همورا برای هر سفارش در حدود ۵ تا ۱۰ نوع طرح مختلف و متمایز ارسال می‌گردد تا از بین آنها دو نمونه توسط مدیران مربوطه انتخاب شود. سپس همورا ۱۰ طرح مختلف جدید را با توجه به دو نمونه انتخاب شده طراحی می‌نماید و این روال مادامی که طرح مناسب و دلخواه و به قولی دلچسب خلق و انتخاب نشود ادامه خواهد داشت.
چند نمونه از طراحی‌های لوگوی شرکت همورا را که برای مشتریانی چون «کافه آنسو»، «خونه قجری»، «مگامداوم»، «هایپرشیا»، «MFT Stone»، «پاوندپور» و «آلابرز البرز» را می‌توانید در زیر ببینید.

لوگوی همورا لوگوی کافه آنسو لوگوی خونه قجری
لوگوی مگا مداوم لوگوی هایپرشیا
پاوند پور آلابرز خمره
   

 

   
تاریخ آخرین به‌روز رسانی: 16 فروردین 1398   

با ما تماس بگیرید

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 02144264163 داخلی 20، با ما تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا به سرعت با شما تماس بگیریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
پاک نشود: قدیمی: طراحی سایت عمومی
مهم‌ترین نکته قبل از پیاده سازی و طراحی وب‌سایت آن است که بدانیم هدف و توقع یک فرد یا شرکت از داشتن یک وب‌سایت چیست؟! همورا می‌تواند به عنوان مشاور و طراح ضمن نیازسنجی، شما را در انتخاب ماژول‌های درست راهن...
اطلاعات بیشتر
دفترچه راهنمای محصولات
همورا با توجه به چند سال تجربه موفق در تهیه٬ طراحی و تألیف دفترچه راهنمای محصولات٬ این سرویس را به عنوان یکی از خدمات خود معرفی می‌نماید. جدای از اینکه چه محصولی دارید٬ همورا با توجه به نوع محصول٬ رفرنس‌های موجود٬ انجام ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)